Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Automatická převodovka

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#321 Příspěvek od jurasis »

Nejlépe by bylo, kdyby se v tom projel někdo, kdo automat má... Jestli se to chová OK...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#322 Příspěvek od JaneCk »

Já bych jen snad - prostě musí řadit hladce všechny kvalty. Zkus kickdown, jestli funguje. Z kopce, když lehce přibrzdíš, jestli podřadí a brzdí plynem, zkus všechny kvalty řadit a podřadit ručně při jízdě.
Nevím co si představit, jak píšeš, že motor vrčel. Měl nižší otáčky než volnoběh? Nebo naopak vyšší? Jestli nižší, tak oproti N nebo P, to by mělo být v pohodě, když stojíš na křižovatce.
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#323 Příspěvek od Velvetek »

Mohl by špatný měnič u automatu lehce rozklepat auto (jakoby do stran)? Tedy pouze v režimu D a R, když se stojí na brzdě, za jízdy nic... Převodovka řadí velmi hladce, nekope atd, tak jestli by to klepání mohlo dělat toto...
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#324 Příspěvek od Velvetek »

Odpovím si sám: nemohlo, vše je už ok, byla to jen drobnost, automat je v pohodě ;)
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#325 Příspěvek od Deathbox »

Velvetek píše:Odpovím si sám: nemohlo, vše je už ok, byla to jen drobnost, automat je v pohodě ;)


:D
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#326 Příspěvek od icecold »

měl bych dotaz, spíš asi obecný, jedná se o mazdu, na mazdaklub mi totiž nikdo neporadí :roll:
Mě v mazdě 2,5 V6 r.v. 2000 z ničeho nic přestak řadit automat, nejdřív to bylo tak, že jen řadil jedničku a dvojku. Jelo se s tím do servisu, tam se zjistilo, že v převodovce je malo oleje kvůli špatnemu těsnění na vaně. Vyměnil se olej, přetěsnila se vana. Při dolejvání oleje se zjistilo, že je malinka díra v chladiči na olej (malinko z toho kape), chladič je proražený nejspíš už delši dobu, nicméně řadilo to v pohodě. Po vyměně oleje ale automat přestal řadit vůbec. Při zařazení D jede pořád na jedničku, sice jde cítit takové slabší chvění že by se mu chtělo přeřadit ale pořád nic :(. Přemýšlím, že to nechce řadit kvůli nizkemu tlaku oleje způsobenym proraženým chladičem.
Myslíte, že když ten chladič vyměnil bylo by to ok? Pač o repasi převodovky nemůže byt řeč, a sehnat jinou převodovku v čr je takřka nemožne (je to US verze)
Dodatek: Při vylejvání oleje se v něm objevil kovový prach.
Za každé rady budu moc vděčnej. Moc to spěcha, pač moje bmw je momentalně rozdělaný a já nemám s čim jezdit :( děkuju
btw je to čtyřkvalt nejspíše hydraulický automat s elektronickým ovládáním.
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#327 Příspěvek od avana »

Docela jsem se dočetl pár užitečných informací. Mám E60 2005 a automat je super věc, jediné, co mi trošku vadí, že když dojíždím ke křižovatce, chci zatočit, pak přidám, tak to trošku cukne, jako by nevědělo, co tam má zařadit, z dvojky to hned skočí na trojku a pak už zase v poho. Je to normální, nebo je třeba zkontrolovat olej, popř. dolít? Dík za radu
dieg0
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 07.01.2011 01:00

#328 Příspěvek od dieg0 »

Náhodou..nevíte o někom v libereckym kraji kdo by vyměnil olej a propláchnul aut. převodovku na E39? 530d za nějakej rozumnej peníz? Někoho s referencema..radši dám o pár stovek víc člověku, kterej ví co dělá něž nějakýmu šudlovi :roll:
Díky :wink:
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

#329 Příspěvek od xaler »

Po přečtení celého tématu Vás jen chci ubezpečit , že u E32 tam za jízdy R nacpat jde a ta převodovka ho tam opravdu šoupne. Stalo se mi to asi ve třicítce a bez dalších následků. Takže kdo šmdlá za jízdy s pákou voliče tak si zahrává. Já už jsem poučen a vyškolen.
gaalgab
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: sob 23.04.2011 00:00

#330 Příspěvek od gaalgab »

Prosím o radu. Mám E65 r.v.2005 a pri parkováni mi auto začalo pýpat a vypísalo /When the remote control is removed from the ignition or after 30 min, gear position P is engaged automatically./ Prosím poradte čo to znamená. Srdečná vďaka.
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#331 Příspěvek od Nowic »

gaalgab píše:Prosím o radu. Mám E65 r.v.2005 a pri parkováni mi auto začalo pýpat a vypísalo /When the remote control is removed from the ignition or after 30 min, gear position P is engaged automatically./ Prosím poradte čo to znamená. Srdečná vďaka.


To znamena ze si vypl motor a volic si nechal v poloze N a ze se bud po vyjmuti klicku ze zapalovani a nebo po 30 min automaticky prepne do polohy P. :wink:
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
cipis
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: pát 16.11.2007 01:00
Bydliště: Brno

#332 Příspěvek od cipis »

nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#333 Příspěvek od jiriik »

cipis píše:nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)


Taky tak u E60 nevytáhnu klíč dokud není volič v poloze P
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#334 Příspěvek od Nowic »

jiriik píše:
cipis píše:nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)


Taky tak u E60 nevytáhnu klíč dokud není volič v poloze P
No u e65 to jde. Teda alespon u me :))
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#335 Příspěvek od jiriik »

Nowic píše:
jiriik píše:
cipis píše:nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)


Taky tak u E60 nevytáhnu klíč dokud není volič v poloze P
No u e65 to jde. Teda alespon u me :))


Koukám, že máš pěkné autíčko :)
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#336 Příspěvek od Nowic »

jiriik píše:
Nowic píše:
jiriik píše:[quote="cipis"]nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)


Taky tak u E60 nevytáhnu klíč dokud není volič v poloze P
No u e65 to jde. Teda alespon u me :))


Koukám, že máš pěkné autíčko :)[/quote]

Dekuju :oops: :oops: :oops: :lol:
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#337 Příspěvek od jiriik »

Ahoj klubáci, je pravda, že automat má životnost, tak 250tis ? Nebo vydrží víc ? mám auto v servise a za měsíc mi vykapalo z převodovky asik deci oleje... co s tím ?
Jinak se jedná o automat ZF BMW E60 530d
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#338 Příspěvek od Velvetek »

znám automat u 530d, který má skoro 400tis, nebyl v něm měněm olej a řadí stále hladce a dobře, neškube... (je to u 135kw verze, e39)
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#339 Příspěvek od jiriik »

Velvetek píše:znám automat u 530d, který má skoro 400tis, nebyl v něm měněm olej a řadí stále hladce a dobře, neškube... (je to u 135kw verze, e39)


Jestli ten mechanik taky v tom servisu nekecá, a řiká to jen aby si udělal kšeft :lol: I když je pravda, že oléj se chystám měnit
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#340 Příspěvek od Velvetek »

Já tím ovšem neříkám, že ten olej se nemá měnit. Jenom člověk neví, jestli by to v tomto případě nebylo už spíše na škodu :wink:
Takže pokud máš někoho, kdo se tím zabývá a vymění Ti ho kompletně, zkontroluje po pár dnes stav atd...
Odpovědět