Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
TLAK OLEJE
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Nainstaloval jsem tlakoměr oleje a dost mně překvapilo, jak je nízký. Takový byl naposled u Š110. Studené - 4atm, Teplý 2,2atm Teplý volnoběh 1atm. M52 TU 2,8. 250 000 km, takže "trochu" vylítaný... Tak nějak jsem myslel, že to bude mít víc... M62 3,5 6 atm, volnoběh 2 atm, horký, E28 M20, 330 000 km vždy min 2,5 atm. Asi stará poctivá práce.. Měří také někdo z vás?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no muj kamarad meril na nove postavene S50 , tam volnobeh byl na studenym motoru cca 4.5ba, na teplym motoru skoro 4bary na volnobeh... maximalni mazaci tlak od 1500otaček a to je nejakych 5.7 , tam uz te pak nepusti cerpadlo (pretlakova pruzina) pac to je dostatecnej mazaci tlak pro motor a vic to nepotrebuje... S50 ma volenji ulozenou kliku , tzn ze na 2.8 by to melo byt urcite podobny ktera ji ma tesnejsi... tedka sem udelal novy lagry na klice tak jednou premerim aby taky vedel kolik mazu

znacka tech budiku je jaka ? spousta levnych smejdu meri nepresne !


znacka tech budiku je jaka ? spousta levnych smejdu meri nepresne !
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
na italu jsem měl i kolem 0,1 za tepla... takze 1,0 atm je jeste v poho
) delam si srandu, kdyby to melo klesat, urcite bych sundal vanu a mrknul na lagry... tam na te jebce byly total KO, pak to mazalo 1,5-2... na Audi V8 byl merak a ten ukazoval skoro porad max tlak (tusim 5), volnobeh 3?

“Ability is what you're capable of doing.”