Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bílý kouř z chladiče.
těžko by to přisávalo vzduch a netekla z toho voda. doufám že to bude těsnění. novou palici by se mi schánet nechtelo. co kdyby byl ruplej válec.. dá se vyměnit?3llf píše:může,může toho být hodně,třeba ti jen přisává někde vzduch,jako například pod termostatem nebo různě pod těma plastovýma přírubama co tam jsou(teda myslim,že tam jsou)a taky to může být ještě třeba prasklí blok atd.
mizela by mi voda. ta nemizela.. ani když se to tlakovalo.. a to už pozoruju delší dobu. počítám že to bude na 90% těsnění.. spíš by mě zajímalo co všechno koupit nový a vyměnit když to budu mít dole hlavu. rozvody mam delaný tak před 50tis. počítám těsnění.. šrouby do hlavy asi nový. ??3llf píše:a víš určitě,že z toho voda neteče?je totiž možný,že ti to teče jen když se to zahřeje a pak ti ta voda pomaličku uniká a třeba na ohřátem motoru hnedka schne
jinak samostatně válec nejde vyměnit,musíš celý motor
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: pát 10.04.2009 00:00
- Bydliště: Ústecko
- Klubové ID: 2220
pokud hlava nebyla ještě sundavaná,tak šrouby nemusíš dávat nové,ještě by nemuseli být tolik natažený
jinak hlavu nech určitě strhnout a natlakovat,koupit nové těsnění pod palici,sání,výfuk,ještě když to budeš nechávat srovnávat,tak se vyndavají i ventily,tak rovnou gufírka na ventily,potom těsnění pod víko a nvm co všechno tam ještě na palici je 


ted sem to zkoušel po projetí aby se to pořádně ohřálo. za studena to nic nedelalo.. tak sem dolil přesně vodu a pro jistotu odvzdušnil.po projetí jsem otevřel chladič a tam byl tlak jak hovado. I když sem to nechal bezet jen na volnoběh.. tak voda bublala a valila se ven. Tak ted už nemam pochyb o tom že hlava musí dolu.