Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

výměna žhaviček 320d 110kw

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
uslavqa
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 30.01.2011 01:00

#1 Příspěvek od uslavqa »

Zdravím..koupil jsem 320d, 110kw, 2003 a chtěl bych se zeptat na zkušenosti s výměnou žhaviček.
Proč se ptám....byl jsem za odborníkem a ten mi tvrdil že to neni sranda, že se to muže zalomit a že se ještě nesetkal
s žádným autem na kterým by šli všecky 4 žhavičky dobře. řekl že by za to chtěl 4000kč a když to zalomí tak 15000kč
A byl jsem za druhým který říkal že v tom není problém a že mi to za dvě hodky udělá...

Chci se jen zeptat jestli to je opravdu takový problém. Díky
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Klubové ID: 1188

#2 Příspěvek od HAMANN »

U tehle motoru to opravdu to neni sranda, a kdyz to nekdo dyl nemeni tak se opravdu muze zalomit, uz jsem i par videl co kvuli jedny zhavicce museli sundat palici a odvrtat. No dej to tomu co ti to udela levnejc ale az ji zalomi tak at se oak typek taky snazi :wink:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#3 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Na slovenském fóru máš obrázkový návod http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 8797a138d0 , má to 18,5MB. Kdyby Ti to nešlo stáhnout, napiš mailovou adresu a pošlu Ti to. A pokud ten žhavič nepůjde povolit, zvláště pokud tam jsou hodně po limitu doporučené výměny, tak se jisté problémy dají očekávat. Jsou i způsoby, jak vyndat zalomený žhavič bez sundávání palice. Ale nebudu Tě strašit, napřed to dej udělat, ale někomu, kdo s tím má zkušenosti. Potom budeme řešit dále.
uslavqa
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 30.01.2011 01:00

#4 Příspěvek od uslavqa »

auto je dovezene s I a tam to asi moc žhaviče neřešej..navic jsou všechny čtyřy špatny..takže nevim... Chlap to už dělal..tak pokud to zalomí, tak se s tím bude muset poprat ! :)
uslavqa
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 30.01.2011 01:00

#5 Příspěvek od uslavqa »

starML píše:Na slovenském fóru máš obrázkový návod http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 8797a138d0 , má to 18,5MB. Kdyby Ti to nešlo stáhnout, napiš mailovou adresu a pošlu Ti to. A pokud ten žhavič nepůjde povolit, zvláště pokud tam jsou hodně po limitu doporučené výměny, tak se jisté problémy dají očekávat. Jsou i způsoby, jak vyndat zalomený žhavič bez sundávání palice. Ale nebudu Tě strašit, napřed to dej udělat, ale někomu, kdo s tím má zkušenosti. Potom budeme řešit dále.
Tohle neni muj motor...to je 100kw, ne? asi to bude stejny ale že?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Princip je stejný.
uslavqa
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 30.01.2011 01:00

#7 Příspěvek od uslavqa »

opraveno....trvalo to 2,5 hodky. Chtěl 300, dal jsem mu 400 :) Žádný problém se nevyskytl...vše šlo povolit v pohodě.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#8 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Na stejné téma jsem teď psal na slovenské fórum, příspěvky jsou zde http://www.bmwklub.sk/bmw5/e39-utrhnuty ... 42021.html
Odpovědět