Caum mam maly problem po ujeti nejake vzdalenosti se mi rozsviti kontrolka motoru a ve vypisu zavad je spatne spalovani na vsech valcich motoru + spatny rozsah lambda sondy 1 a 2.
Zajima me jestli je moje domenka spravna vymenim obe dve lambdy a spalovani na valcich by melo byt uz ok? nebo spalovani jednotlivych valcu kontroluje jeste neco jineho?prijde mi divne ze by bylo spatne spalovani na vsech valcich najednou,pritom motor bezi bez problemu.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chyba motoru x5 3.0i -dignostika pise......
tak jsem dnes badaql s tou moji diagnostikou a je tam funkce ktera ukazuje spalovani v jednotlivych valcich a vsechny jsou v zelenem poli jen 3 valec je v cervenem . Tak jsem prohodil svicky vse stejne, tak jsem prohodil ty civky co se davaj primo na svicky a vse je furt stejny . odpojil jsem vsechny 4 lambdy a dignostika je hned ukaze tak jsem je pripojil zpatky a ukazujou na tech meracich asi dobre.
Takze posledni vec vyzkousim zitra sundat listu vstrikovacich trysek a prohodim ty trysky protoze nic jineho to uz asi nebude.
ale kdyz odpojim kabel od svicky 3 valce, zhorsi se dle ukazatelu spalovani ve vsech ,asi jak se motor snazi bezet bez te 3 .Tim by se vysvetlilo to spatne spalovani na vsech valcich co pise diag.
nebo nejakej napad?
Takze posledni vec vyzkousim zitra sundat listu vstrikovacich trysek a prohodim ty trysky protoze nic jineho to uz asi nebude.
ale kdyz odpojim kabel od svicky 3 valce, zhorsi se dle ukazatelu spalovani ve vsech ,asi jak se motor snazi bezet bez te 3 .Tim by se vysvetlilo to spatne spalovani na vsech valcich co pise diag.
nebo nejakej napad?
předem upozorňuju, že ten motor neznám,
ale řek bych že to bude mít klasicky dvě výfukový větve (1-3 a 4-6, O2 hlídaný na každý zvlášť),
takže pokud je v jednom válci špatný spalování, tak bude mezi údajama z obou větví rozdíl.
taky předpokládám, že v každý větvi je lambda před a za katem
a pokud je jedna z nich špatná, bude větší rozdíl v údajech z těch lambd
když už s tím tak čachruješ (svíčky, cívky, vstřiky), tak doporučuju rovnou změřit komprese,
jinak na to jdeš dobře, třeba bude špatnej ten vstřik
teoreticky by taky mohlo být u toho 3. válce netěsný sání
ale řek bych že to bude mít klasicky dvě výfukový větve (1-3 a 4-6, O2 hlídaný na každý zvlášť),
takže pokud je v jednom válci špatný spalování, tak bude mezi údajama z obou větví rozdíl.
taky předpokládám, že v každý větvi je lambda před a za katem
a pokud je jedna z nich špatná, bude větší rozdíl v údajech z těch lambd
když už s tím tak čachruješ (svíčky, cívky, vstřiky), tak doporučuju rovnou změřit komprese,
jinak na to jdeš dobře, třeba bude špatnej ten vstřik
teoreticky by taky mohlo být u toho 3. válce netěsný sání
takze problem vyresen ,musim pochvalit bmw servit VIT v mecholupech ,pan se mi venoval asi hodku s diagnostikou a keste mi vyjel planky a obrazky co vsechno mam projit a cena? 800.-kč
nicmene auto melo nestabilni volnobeh a zralo jako protrzeny , v me dignostice ukazoval vadny rozsah lambda sond a chybne paleni pozdeji na vsech valcich.
A byla to ridici klapka na sani z boku
cena 3900.- a auto prede jako kocicka takze hura na prstavbu LPG 

nicmene auto melo nestabilni volnobeh a zralo jako protrzeny , v me dignostice ukazoval vadny rozsah lambda sond a chybne paleni pozdeji na vsech valcich.
A byla to ridici klapka na sani z boku

