smysl ma obal na baterii . baterka se nabiji az pri teplotach + ,.. pod nulou se moc nenabiji... a treba v e38/39 je baterka vzadu v kufru takze se od motora moc neohriva...
no jinak k tomu vodnimu smejdu... je to naprrosto funkcni prutokovej ohrivac... to se montuje do bmw uz dost dlouho... treb vsechny e46 dyzly a vejs uz nepouzivaji webasto jako dohřev ale prave takovehle "flow-heater" neni to tak ucinne ale na to dohrivani to staci... takze proc ne? jako idealne bych za to zaradil i to jedno cerpadylko (z jakehokoli bmw) a spoustel to zaroven s tim to neni jediny problem... protoze tim samospadem nebo co to tu popisujes to fakt fungovat moc nebude.. to je jak s webastem to se bez pumpy okamzite prehreje a vypne...
jinak to nema zadny zapory snad jen ze nevyhrejes interier...
btw prave naopak to ohreje jen vodu v motoru a ne v topeni (protoze nebezi ventily a cerpadlo) ale to je uplne jedno.... strejne to po startu zacne topit okamzite... a pak dalsi ze se da prootahnout zasuvka i do intru a mit tam to maly dementni topeni s vetrakem 2000w z obchodaku a to ti tam udela za hodinu takovy horko ze se pochcijes... ma to termostat tak si to vytopi krasne...
treba pochcavky maj jak sem koukal prihrev vyresenej kostkou u pumpy... do ktere sou zapichnuty 4 zhavici svicky

taky levne reseni no...
ale tohle musi fungovat na 150%