Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW řady 6

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#41 Příspěvek od Filozof »

Maxiczech píše:Když mi udělá kombi 10,5 litru, tak budu v poho..
To jezdím i se svou e-39. Město klidně 13,5 a venek (s vajíčkama za sklem.., kua těžko mám Touring, táák s přilbou na hlavě bo jak jste to psali :lol: heh) mimo město v poho za 7,8 litrů. :)
Kua furt tady krofu, aby mi to někdo nevyfouk.. :roll:
Ale definitivně rozhodnutej nejsem mno.. :?


A nepřemýšlel jsi třeba o nějaké libové 335Ci coupe ? taky pěkné auti. Se slušným výkonem i dobrou spotřebou. Nebo rovnou E46 M3 která jezdí za spotřebu klasické R6 ale dokáže udělat velkou radost ? A ještě ti zbyde 200tis na výdaje. (silnější auta a o pul tuny lehčí - menší spotřeba a hlavně větší zábava )

To jen abych tě nahlodal když přemýšlíš o coupe BMW :)

třeba tady jedna pěkná 335

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=73570
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#42 Příspěvek od Maxiczech »

Mno, kua.. Ta je taky pěkná.. :D
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Marty_ »

Filozof píše:Nebo rovnou E46 M3 která jezdí za spotřebu klasické R6

335i (dokonce chipla) zere mnohem min nez e46 M3 a dokonce min nez 330Ci e46.. :wink: opravdu neskutecnej motor..
Ale porad je to soci trojka, sestka je neco jineho nee?:)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#44 Příspěvek od Filozof »

Martyn píše:
Filozof píše:Nebo rovnou E46 M3 která jezdí za spotřebu klasické R6

335i (dokonce chipla) zere mnohem min nez e46 M3 a dokonce min nez 330Ci e46.. :wink: opravdu neskutecnej motor..
Ale porad je to soci trojka, sestka je neco jineho nee?:)


Mno nevim ti čoveče. 335i v serii má zrychlení 5,5s a 300koní což je super s tou spotřebou stejnou jak klasika 3litr. Myslím si že musí bejt zábavnější než 6ka.
Ale pokud někdo chce 6ku tak mu ji nerozmluvíme asi.
Chce to zkusit a pak rozmýšlet co se víc zamlouvá.

Já bych šel do 335i nebo M3 a 6ku mam až na 3tím místě. Je to takovej tank. :D
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#45 Příspěvek od Marda »

Absolutně nechápu, jak zde někdo může psát, že 630i má slabej motor :roll:
hlavně např. ti co mají E30 se 125kW :lol: Nechci se nikoho dotknout, ale to je opravdu postavený nahlavu. Proč zde někteří uvádějí, že se jedná o 2 tunové auto? Vždyť je to naprostej nesmysl. Copak třeba 530i je slabé auto??? Vždyť 530i E60 je těžší než 630i E63 a má o 20-30kW slabší motor :!:
Nepochopím, proč někteří přizpívají takové nesmysli, aniž by o diskutovaném autě něco věděli.
Nutno si uvědomit, že motor N52B30 v 630i je oproti M54B30 v 530i E60 lehčí z důvodu použití výhradně hořčíku a hliníku na klikovou skříň a rovněž úspornější o cca12%.
Nemluvě o vyšším výkonu a krouťáku nastupujícím o 1000ot. dřív.
Jediná výhoda osmiválce či desetiválce je snad v pružném zrychlení, u 630i při prudkém rozjezdu zasahuje vždy protiprokluz. Nemluvě o zatížení přední nápravy velkou váhou uvedených silnějších motorů, provozní náklady, atd...
Mohu jasně porovnávat jízdní vlastnosti, vlastním teď 530i E60 i 630i E63. Pokud je třílitr slabej motor, pak nechápu, proč se do E60 dává i dvoulitr i přesto, že je pětka těžší než šestka :wink:
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#46 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Přesně tak mnozí tu jenom vychvalujou V8 s emocema, jenže to vždy byla specialitka se sport charakterem. Na normální ježdění musí být 630i paráda a čísla mluví za vše.
Rozumíš, celou dobu se vynáší do nebes e38 740i jak 286 koní s tou dvoutunovou (1925 kg) sedmou cvičí a když to seženeš v Šestce v třílitru (1565 kg !!) a 25 HP míň, tak je to chudáček, slabý.. :roll:
Ale výsledek je z 0-100 km/h ... 6.5 s

Po té co proběhl facelift 09´ už nemám s designem vůbec žádnej problém..
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#47 Příspěvek od Filozof »

Totic píše:Přesně tak mnozí tu jenom vychvalujou V8 s emocema, jenže to vždy byla specialitka se sport charakterem. Na normální ježdění musí být 630i paráda a čísla mluví za vše.
Rozumíš, celou dobu se vynáší do nebes e38 740i jak 286 koní s tou dvoutunovou (1925 kg) sedmou cvičí a když to seženeš v Šestce v třílitru (1565 kg !!) a 25 HP míň, tak je to chudáček, slabý.. :roll:
Ale výsledek je z 0-100 km/h ... 6.5 s

Po té co proběhl facelift 09´ už nemám s designem vůbec žádnej problém..


Nikdo z nás tady neřekl že 3litr v 6ce je slabej.
Jen když mám 500-700k a chci pořádnou raketu ala 6er tak osobně bych šel asi do V8 a rovnou 645ci.

I ten 3litr pojede dobře o tom nikdo tady nepochybuje.
V8 je prostě pro mě symbol síly se skvělým zvukem a asi mám pro něj slabost, možná proto ho propaguji, nic víc.

Kup si 3litr a budeš spokojenej a už to tady neřešte :lol:
Jsme tady jak malí kluci na pískovišti - kdo má lepší tatrovku :D

tady zajimavé počtení o 645i a zkušenosti 2 majitelů.

http://moje.auto.cz/Prema69/bmw-645ci.html


http://moje.auto.cz/Happy-Orange/bmw-645-ci.html
Odpovědět