Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

jak to funguje?asi odvetravani?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#1 Příspěvek od Mirda328 »

Zdar chlapi,

jelikoz bojuju s mistem mam par dotazu,

co je toto? odvetravani nadrze?da se toho nejak sikovne zbavit ?jde mi o tu banku...?
pak jak to souvisi s timto? ajak to cele funguje a bude to fachcit bez toho cidla nebo co to je?
je tam zapojena naka elektrika...

http://static.bmwfans.info/images/epc/MTE5MzNfcA==.png
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Brátn Moderátor »

je to EVAP ventil, ve zkratce přisává vzduch z nádrže přes uhlíkový filtr a připouští ho do sání, nech to tak, protože tím zvýšíš spotřebu a pokud to blbě utesníš tak si v podstatě uděláš díru do sání
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od paveld »

Já jednu dobu bez tohohle jezdil, měl jsem ucpanou tu díru v sání a i trubičku do nádrže a je to na dvě věci - jednak nevím na kolik to ovlivní chod motoru, ten totiž počítá s tím, že občas přepustí vzduch z nádrže do sání a druhá věc je ta, že nádrž nemá kudy nasávat vzduch a vytváří se tam podtlak. Je to zvlášť znát v létě, kdy díky tomu podtlaku někdy bylo co dělat sundat víčko nádrže :-). Když byl hodně velkej podtlak v nádrži, tak to bylo znát i při jízdě, že čerpadlo nezvládalo tolik krmit benzinem nebo spíš asi nasávalo i vzduch a motor vynechával.
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#4 Příspěvek od Mirda328 »

pohoda.....uz jemi to jasny
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Je to ekozmrdí bazmek ;-) Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#6 Příspěvek od Mirda328 »

Francis píše:Je to ekozmrdí bazmek ;-) Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.
no potrebuju se zbavit toho uhli :) a tohoto taky takze to sani jen vysava ty stacky z nadrze a ta cast jak je konektor tak to je nakej ventil co si koriguje tlak
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nádobku s uhlím zahoď.
Na hadičku vedoucí k nádrži navlékni kousek molitanu nebo nějaký filtřík, aby to nepřisávalo do nádrže bordel.
Díru do sání ucpi.
Ventil nech na kabelech - je možné, že by jeho absenci ECU motoru motoru vyhodnotila jako chybu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#8 Příspěvek od Mirda328 »

Francis píše:Nádobku s uhlím zahoď.
Na hadičku vedoucí k nádrži navlékni kousek molitanu nebo nějaký filtřík, aby to nepřisávalo do nádrže bordel.
Díru do sání ucpi.
Ventil nech na kabelech - je možné, že by jeho absenci ECU motoru motoru vyhodnotila jako chybu.
tomu rikam rada nad zlato!
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od paveld »

Francis píše:Je to ekozmrdí bazmek ;-) Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.
Ten benzin smrdí v létě dost, pokud se nechá ta trubička volná. Molitan mě nenapadl... třeba to bude fungovat.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Auta která jsem kdysi vlastnil (Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S) tuhle ekozmrdí vychytávku neměla a dalo se s nimi jezdit :-D
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#11 Příspěvek od Mirda328 »

Francis píše:Auta která jsem kdysi vlastnil (Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S) tuhle ekozmrdí vychytávku neměla a dalo se s nimi jezdit :-D
to jsou podezrela auta :)(Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S)

no ja to upravuju uplne cely tak me zajimalo zda se to da vyhodit aby se nepos nadz nebo tak.... kazdej mm dobrej

:lol:
Odpovědět