jezdim jen v teniskachajfel píše:ty budes mit podobnou postavu, jak ja, ne?
proste mi kolena zapadnou mezi volant a palubku, na druhe strane mezi volant a dvere a nezvednu je, bo je tam volant a do boku to tez nejde, jelikoz tam neni misto
v e30 jsem nemoh jezdit v zimnich botach, slapal jsem najednou plyn i brzdu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak jezdit v zime (a nejen v zime) ?
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
-
Neversummer
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned 31.10.2010 00:00
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj. Moje letošní zima je má první se zadokolkou, takže vím o čem mluvíš. Obavy a strašení všech okolo, že BMW si na zimu kupují jen magoři, jsem nebrala nějak vážně. A jaké jsou zatím dojmy? Takové, že s předokolkou jsem měla daleko větší problémy. Autu se sice předbíhá zadek, ale i tak můžeš mít auto skvěle pod kontrolou - narozdíl od předokolky. Bydlím v horách v kopci, a zatím to zvládám. Je fakt, že mi moc pomohly 2 pytle písku do kufru.-) a kvalitní pneu. Takže do zatáčky pomalu, hrát si se spojkou, žádný prudký brzdění. S BMW si prostě kalamitu užívám.-). Držím palce..
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
dezen do snehu si mysli ze ma vic jak pulka lidi co ma zmaky a sou to gumy napicu
zelezo ti stejne nepomuze jen budes jezdit s vetsi spotrebou kvuli tomu ze se parkrat na snehu rozjedes s hrabackou ? 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Neversummer
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned 31.10.2010 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
RomanSvach
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
no nechyt, on ten predohrab(s motorem vpredu) se asi do kopce vzdy dostane dal. me tak pripada ze kdyz zmacknu to tlacitko DTC(ani nevim jestli to tim vypnu nebo zapnu, proste to svitiJaneCk píše:No já jsem teď dal nové zimáky a jsou to neskutečné orgie. Počítám, že nějaký předohrab by se asi nechytl, jaká to je teď rolba![]()
no a pridavani zateze do kufru nejak moc nechapu, normalne clovek vyjede skoro vsude a kdyz uz jde do tuheho tak existuji prece retezy a to uz je jistota i pri hardcore pocasi.
Taky pořád slyším, že si mám dat do kufru pytle písku a podobný kraviny:-)
S E36 316i jsem odjezdil 3 zimy a nikdy jsem nikde nezapad a nikdy se mi nestalo, že bych zůstal v kopci vyset..
z E39 528i jsem měl trošku strach z výkonu, že to bude asi hrabat jak vzteklý, ale ASC je mocný kamarád! Takže se s tím nakonec jezdí mnohem snadněji.
Podlě mě není nějaký extra návod jak jezdit v zimě.. prostě mít na paměti, že na sněhu to lehce klouže a když je to zmrzlé tak si dávat hodně bacha... hlavně si nemyslet u novějších aut, že ASC a ABS vyřeší každej problém! A s plynem do zatáčky opatrně
Já mám v zimě zásadu, že než vyjedu na zasněžené silnice tak si najdu volné parkoviště a připomenu si jak se auti chová... lepši takhle než si to připomenout v plném provozu ...
A hlavně je to nehorázná sranda 
S E36 316i jsem odjezdil 3 zimy a nikdy jsem nikde nezapad a nikdy se mi nestalo, že bych zůstal v kopci vyset..
z E39 528i jsem měl trošku strach z výkonu, že to bude asi hrabat jak vzteklý, ale ASC je mocný kamarád! Takže se s tím nakonec jezdí mnohem snadněji.
Podlě mě není nějaký extra návod jak jezdit v zimě.. prostě mít na paměti, že na sněhu to lehce klouže a když je to zmrzlé tak si dávat hodně bacha... hlavně si nemyslet u novějších aut, že ASC a ABS vyřeší každej problém! A s plynem do zatáčky opatrně
Já mám v zimě zásadu, že než vyjedu na zasněžené silnice tak si najdu volné parkoviště a připomenu si jak se auti chová... lepši takhle než si to připomenout v plném provozu ...
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Neversummer píše:Určitě kombinace dobrých gum a ta zátěž v kufru je fakt znát. Je pravda, že díky stabilní zátěži v kufru můžeš mít potom problém se silent blokama a tlumičema, takže nepřetížit.-).
jj pak nejlepe kdyz clovek z prudka zabrzdi a zatez v kufru mu pak masiruje zada
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
Mám 1x Conti TS 810 S (225/45 - zadní levá) a 3x Pirelli Winter 210 SOTTOZERO musim říct, že jsem zatím velmi spokojenej i s šířkou. Letos jsem zapadnul asi 2x a pokaždé jsem se uspěšně vyhoupal. Dobrý zimní pneu jsou určitě základ, ale pořád se jedná o zadní náhon, takže i s nejlepšíma pneu nepočítám, že bych se v kopci vyškrábal dál než nějáká předokolka :/ a závaží do kufru mě tady úspěšně všichni vymluvili
Dej potom vědět co jsi vybral.
šířka zimní pneumatiky: mezi motoristy se traduje, že zimní pneumatiky by měly být co nejužší, protože tlak působící na užší pneumatiku je větší a kvalitní vzorek tím dosahuje vyššího záběru. Užší pneumatiky lze doporučit řidiči, který jezdí v permanentně zasněžených oblastech. Pro naše průměrné podmínky (silnice jsou po větší část zimy mokré nebo suché) je rozumnější použití širších pneumatik, které mají větší styčnou plochu s vozovkou a tím dosahují vyšší směrové stability při jízdě v přímém směru i při zatáčení
Zdroj: http://auto.idnes.cz/priprava-auta-na-z ... 4_pneu_fdv
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
no já mám ještě celkem dobrej vzorek na těch Bridge Blizzak LM 25, ale nejsem vůbec spokojený, nehledě k tomu že se mi minulou zimu neúměrně sjel střed skoro na minimum na zadních pneu takže jsou teď ve předu a podle mně to někdy způsobuje na sněhu horší ovladatelnost.... Bohužel jsem ty kola koupil už s těmi pneu...
Ty sottoreza má mamka na Cčku a určitě lepší než ty moje Bridge, ale pokud to vyměním, tak tam nahodím asi ty nejnovější Conti TS830P. Vypadají, že by mohly jet.
Jinak samozřejmě od toho auta nečekám zázraky a vozím lopatku v kufru, dneska si tam hodím už i řetězy a seženu si číslo na nějakého traktoristu a uvidíme jak dlouho se sníh udrží
Ale jako na zábavu si zase nemůžu stěžovat
když je neposypaná silnice a nikde nikdo tak s DTC je to hezká zábava 
Ty sottoreza má mamka na Cčku a určitě lepší než ty moje Bridge, ale pokud to vyměním, tak tam nahodím asi ty nejnovější Conti TS830P. Vypadají, že by mohly jet.
Jinak samozřejmě od toho auta nečekám zázraky a vozím lopatku v kufru, dneska si tam hodím už i řetězy a seženu si číslo na nějakého traktoristu a uvidíme jak dlouho se sníh udrží
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Pěkná kravina, zadokolka se do kopce vyškrábe vždy daleko před přední náhon...ledo píše:... ale pořád se jedná o zadní náhon, takže i s nejlepšíma pneu nepočítám, že bych se v kopci vyškrábal dál než nějáká předokolka :/ ...
A závaží do kufru je dobrá věc, na led a sníh...
A nebojíš se jezdit s gumama 3+1 ? Nemluvě o tom, že je to přímo zakázané...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
kdyz kouknu na ty TS830P jako dezen uplna tragedie neni , ale porad ma moc podelnych drazet ktery sou na zaber ve snehu prave spatne... ale na vode ok.zkus dunlop wintersport 3d , znam kluka kterej je na na ix e30 , a co s tim vyjede ve snehu je nepochopitelny 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Neversummer
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned 31.10.2010 00:00
- Kontaktovat uživatele:
