Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ochrana podvozku a karoserie přes zimu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je to nějaká starší dáma, tak ochrana před zimou je hodně důležitá a nevyplácí se na ní šetřit.
- dutiny - nechat vystříkat někde v servise/karosárně , kde to dělají. Nic extra nákladného a pokud nebylo děláno v minulých letech tak určitě nechat udělat. Sám to dělat sprejama je zbytečně drahé a né moc vhodné.
- podvozek, podběhy - hodně lidí to dává natříkat do různých firem, já s tím nemám moc dobrou zkušenost. Většinou to odrbou, podvozek někde ani neumývají, nastříkají nano vrstvu "gumoasfaltu" klidně přes rezavá místa apod. Dle mého lepší je udělat si to sám, pěkně umýt, v rámci možností i odmastit, rezavá místa vybrousit, zatřít antikorozní barvou a pak teprve nanést na dobře přístupná místa štětkou vhodný přípravek (používám už roky BODY). Na hůře přístupná místa pak se dá i sprejem. DObré je i sundat plastové podběhy a ochránít všechna místa vč. blatníků zevnitř.
- karoserie/lak - pokud je někde vystupující rez, nebo viditelná rez pod lakem, tak nejlepší je nechat ještě před prvním vjezdem do soli vše opravit a nalakovat (po zimě to bude 2x horší) a jinak klasika. Pořádně umýt a navoskovat, ošetřit plastové díly a gumová těsnění...

- dutiny - nechat vystříkat někde v servise/karosárně , kde to dělají. Nic extra nákladného a pokud nebylo děláno v minulých letech tak určitě nechat udělat. Sám to dělat sprejama je zbytečně drahé a né moc vhodné.
- podvozek, podběhy - hodně lidí to dává natříkat do různých firem, já s tím nemám moc dobrou zkušenost. Většinou to odrbou, podvozek někde ani neumývají, nastříkají nano vrstvu "gumoasfaltu" klidně přes rezavá místa apod. Dle mého lepší je udělat si to sám, pěkně umýt, v rámci možností i odmastit, rezavá místa vybrousit, zatřít antikorozní barvou a pak teprve nanést na dobře přístupná místa štětkou vhodný přípravek (používám už roky BODY). Na hůře přístupná místa pak se dá i sprejem. DObré je i sundat plastové podběhy a ochránít všechna místa vč. blatníků zevnitř.
- karoserie/lak - pokud je někde vystupující rez, nebo viditelná rez pod lakem, tak nejlepší je nechat ještě před prvním vjezdem do soli vše opravit a nalakovat (po zimě to bude 2x horší) a jinak klasika. Pořádně umýt a navoskovat, ošetřit plastové díly a gumová těsnění...
