Záleží v jakém místě to je,pokud to není moc blízko patky nebo běhounu,tak by to mělo jít bez problému zavařit+záplata.Cenu nevím,protože to už 8 let nedělám,dřív jsme to pod 400kč/ks nedělali,ale zepej se v pneuservisu a oni ti řeknou kolik.
JJ , včera jsme měli rozkoukanej film a náhle zvonek a soused nám sdělil radostnou zprávu. Už jsem to dneska zjištoval cena cca 350,-kč kus, ale bez záruky a mít opravený všechny štyři to bych neriskoval, takže koupim nový. Nejlepší na tom je ,že auto za celej rok bylo možná dvakrát přez noc venku jinak je v garáži a včera jsem přijel kolem pátý a kolem půl devátý už bylo auto snížený
Gumy bych vzal taky raději nový a asi bych se zamyslel komu můžu ležet v žaludku a proč... Propíchnutý všechny 4 pneu mi příjde už slušná averze a že by někdo záviděl starou e36?
Zave píše:ono to opravit sic jde, ale jde spis o to ze to nikdo nechce delat, protoze se bocnice opravovat nesmi co vim
Opravovat se to smí,ale málokdo na to má nářadí..Nejdřív se ta díra zavaří na thermopresu a pak se tam navulkanizuje záplata,která má několik vrstev plátna.Ty záplaty jsou docela drahý,tak proto ta cena.Pokud to potom neudělá bouly,tak to bezproblému drží.Opravoval jsem i 3cm dlouhý řez pneumatikou ale tam už to bylo na prd,i když tam přišla záplata 10x20cm tak to stejně udělalo mírnou bouly.U 1cm řezu by neměl být problém to pořádně opravit.
Až zjistim kdo to udělal, tak po svejch už chodit nebude teda. Problém je že tady ve městě nejsem dlouho a nikoho tu prakticky neznám. Bude tu kolem chodit pěkná pakáž, neboť už jsem měl i návštěvu v garáži...
Nevíte jakej je rozdíl mezi orig.alu na e36 a e46, asi bude jiný ET ne? Našel jsem si alu na e46 s obutejma zimákama tak by mě zajímalo jestli by šli na e36.