mam dotazek na zastavbu motoru m3 3,2 do e36 s mechanickou casti problem nevidim jde mi o eletriku jak moc je naročne to je pripadne ma stim nekdo skusenost kdyz tak kontak
sa-tan666 píše:mattyx to myslys jako fak vazne jeto fak takovy plug and play
kamil740 ne nehraju to je nekdo jinej
tak elektrika je stejna , jen emko ma par veci v motoru trosku jinak takze pak akorat kabelaz k checku je jina no je to seriove davanej motor , kdyby davali jinou kabelaz byli by samy proti sobe zbytecny naklady
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
takze pokud pouziju motorovou el. z m3 tak ji jen zapojim do me puvodni a pripadne dopojim teplotu oleje do budiku a mozna jeste neco bude to tam misto 2,8
jinak jak je to s imobilizerem ten se musi pouzit z toho auta co motor nebo muzu a bude to bez uprav fungovat
3.0 imobilizer nema , 3.2 uz ma EWS II budes potrebovat komplet imo k tomu motoru (jednotku motoru + patricnou jednotku ews + patricnej klic) jelikoz mas uz 2.8 tak jen vymenis jednotky a cip v klici
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance