Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prasklé těsnění pod hlavou?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
eemajky
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#1 Příspěvek od eemajky »

Tak opět nový problém.Zhruba před čtrnácti dny jsem vyvřel,dodnes klid.Po nastartování ihned auto zdechne,otáčky drží jen pod plynem a jede na tři válce.Po zahřátí auto normálně drží volnoběh a jede.Myslel jsem,že je to třeba lambda,nebo nějakej snímač,občas se to v otáčkách zhouplo,ale mizí mě voda v oleji není,napadá mě,jestli nejde do válcu?Tak nevím,kde začít,jestli to rozhodit a udělat těsnění,nebo mám hledat chybu někde jinde?Diky za každou radu...
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

A to řešíš u trabanta?
eemajky
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#3 Příspěvek od eemajky »

Ne u BMW,tak sorry,ale je to moje první BMWéčko,tak tomu moc nerozumím,jestli Ti to připadá divný,co píšu :(
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od capri »

no co třeba napsat typ a motor atd to že to je BMW je v celku širokej pojem
eemajky
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#5 Příspěvek od eemajky »

M 42 b 18,sorry :oops:
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#6 Příspěvek od mrJekill »

Tlakuje do chlazení?Je bílá emulze na víčku?Je olej ve vodě?Bublá voda v expanzce?
Otázek je mnoho.Pak se dá na něco rozumného soudit bez shození hlavy
eemajky
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#7 Příspěvek od eemajky »

S tím tlakováním do chlazení si nejsem jist,jinak emulze tam není a olej ve vodě taky ne.Voda v expánzce bublala,pořádně sem to ovzdušnil,bylo tam strašně moc vzduchu a ted počkám co to udělá.
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#8 Příspěvek od mrJekill »

Pokud bublala voda v expanzce,tak je tam prasklina.Odvzdušnění jde vrchem do expanzky,prasklina spodem.Je možný,že je to jen těsnění,ale na 99% je prasklina v hlavě a tlakuje to do kanálku.Zkus dolít vodu,odvzdušnit pomačkáním hadic,pořádně utáhnout víčko na expanzce pak ať ti někdo nastartuje a zjisti,jestli a jak ti to natlakuje hadice.Pokud je to nenatlakuje za studena,udělej ještě test na ohřátým motoru,když je hlava teplá a praskliny roztažený.
eemajky
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#9 Příspěvek od eemajky »

Tak jsem dolil vodu,ovzdušnil,najel jsem 150 km a voda se ani nehnula :( Mohla by to třeba dělat lambda,nebo váha,že když jsem nastartoval,tak mi to asi tak sedmkrát po sobě zdechlo a pod plynem se to třepalo na tři válce?Mám malý BC a ten pípl a ukazoval 2,5 stupně a venku bylo vedro...To se mi stalo třikrát za den.Druhý den ráno,nastartuju a vše O.K.Kam teda zmizla ta voda cca 2 litry,je možný,že po tom vyvření a následným doliti se ztratila někam do topení,měl jsem ho zaplý.Mám třeba ještě změřit tlaky,nebo něco takovýho,abych doopravdy věděl,jestli je ta hlava,nebo těsnění KO?
CybreX
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: stř 01.10.2008 00:00
Bydliště: Uherskohradišťsko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od CybreX »

Mel jsem podobny problem M43B18 , ale jenom se studenym startem, nekdy to chytlo jenom na 3 valce a klepalo se to, tak sem to lehce proslapl a pak vetsinou ok. Mirne se to horsilo a voda se me jenom ztracela, netlakovalo to, neslo to proste nikam kam to nema jit. Doufal jsem ze to bude jenom praskle tesneni, ale nakonec to byla praskla hlava u vyfukoveho kanalu, takze to slo jen do vyfuku a jinde to bordel nedelalo. Zalezelo jak jsem s tim jezdil, kdyz kratke trasy tak se voda ztracela dost, ale kdyz jsem jel dalku - treba 650km do DE tak se neztratilo temer nic.
viktorotec
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 15.09.2010 00:00

#11 Příspěvek od viktorotec »

Neví náhodou někdo jestli je nutný měnit těsnění pod hlavou,rovnat hlavu,když se mi na měrce oběvila trocha emulze,jinak to topí jezdí jak má,jestli to třeba neni normální jev :lol: u 318is m42
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#12 Příspěvek od Kalasnikov »

No emulze by se měla dělat nejdříve na nejvyšším místě mazacího okruhu tedy nalévací víčko.

Pokud jezdíš krátké trasy tak hlavně když je zima je to normální
viktorotec
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 15.09.2010 00:00

#13 Příspěvek od viktorotec »

na víčku nic neni,akorát trochu na tej měrce,ty krátký vzdálenosti a zima by odpovídaly,takže si toho nemam všímat,to jsem si oddych,už takhle mam vítr v penězece,jinak díky za radu,doufam že to tak bude
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#14 Příspěvek od Jamall »

vyli veškerou kapalinu ven, zjisti si kolik ji tam má bít a když se nevejde, je tam bublina...pořádně to odvzdušni za studena a když se tam ta voda vleze a přes to budeš za jízdy vařit tak máš jistotu, že min. těsnění je KO...
viktorotec
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 15.09.2010 00:00

#15 Příspěvek od viktorotec »

no to je hezký,protože to nepoznam,jelikož rafička na teplotu mi ukazuje vyšší teplotu,než má...ehm to je další problém,pro vysvětlení když jsem auto koupil,tak už to ta rafička dělala a nikde žádná emulze nic a co je divný že ta rafička byla vylezlá nad modrym i když bylo auto studený,(bylo to v létě,při teplech),myslel jsem,že by to mohlo být budíkama,ale po odpojení čidla rafička spadla normal jak má bejt,tak jsem dal jiný čidlo a nic,pořád to samý,...jo a v zimě normal v pohodě rafička šla jak má,ale jak začlo bejt tak 10 nad nulou,tak teplota zas začla lézt nahoru a při poklesu venkovní teploty,zas ok,jeden kámoš teoretik mi řikal ať vyměnim chladící kapalinu,že by to mohlo pomoct,ale netušim,co je na tom pravdy,každopádně tam tu vodu zkusim vyměnit,jo a na prasklé těsnění pod hlavou je i nějaké měřidlo ne,které když se strčí do chladící kapaliny tak jde podle toho zjistit jestli je těsnění ko nebo ne,kdysi dávno mi to jeden servisman strkal do cinquencenta a zjistil že je načlý,ale mam takovej pocit,že to by zjistil i kdyby nebylo...to jenom jestli nějaká taková měrka neni k mání někde v autodílech
viktorotec
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 15.09.2010 00:00

#16 Příspěvek od viktorotec »

Jamall píše:vyli veškerou kapalinu ven, zjisti si kolik ji tam má bít a když se nevejde, je tam bublina...pořádně to odvzdušni za studena a když se tam ta voda vleze a přes to budeš za jízdy vařit tak máš jistotu, že min. těsnění je KO...
Jestli můžu tak by mě zajímalo jak se odvzdušňuje za studena,vždycky jsem odvzdušňoval s běžícím motorem,přes odvzdušňovací šroub(nevim jesti to náhodou neni chyba,o víkendu tam chci nacpat vodu,tak by mě to studený odvzdušňování docela zajímalo díky
Odpovědět