
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Motor z e36 do e30!
Kluci tak jsem vas chtel zeptat.. premyslim o koupi kastle e 30 sedan docela hezká.. bez motoru.. já mám e36 318 m40 r.v. 10/93 a v e30 byl B25 M20 2litr myslim.. Tak jsem se chtěl zeptat jak je to s vymenou.. vim ze do e30 se m40 montovala bezne, ale nevim jak je to s vymenou tkdyz tam byla m20.. co bych k tomu potreboval a tak.. zda by mohla spojka zustat z e30 nebo by tam musela moje a tak.. asi budu za blbce, ale jeste jsem motor z auta do auta nemenil.. tak mi prosim pordate..

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
e36tka ma hlavně oproti M40 z E30 jinou olejovou vanu a držáky motoru , jinak elektrika by zadnej az takovej problem byt nemela
pokud si sezenes tydle veci tak ti pak sedne kardan a vsechno
pokud byla v aute M20 je tam mensi sahara takze sehnat saharu pak z m40 a takovy kravinky , resilo se to i na e30.cz motor z e36 do e30 , kazdopadne jestli to má papíry R6 tak proc tam dávaz R4






E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
olejova vana z M40/42 z E30
prevodovka z m40/42 z e30 ... E36 ma jinak poskladany kvalty tudiz pak sehnat adekvatni difer pro e30
chladic vymenit , jinak nenasadis airbox
pokud je to motor s imobilizerem tak musis implantovat i ews
svody ma e36 reseny jinak trosku u e30 ti vadi napravnice
problemy s elektrikou uz si dohledej na netu sam schemata zapojeni pinu
ja osobne bych se na to vysral na nejakou m40

prevodovka z m40/42 z e30 ... E36 ma jinak poskladany kvalty tudiz pak sehnat adekvatni difer pro e30
chladic vymenit , jinak nenasadis airbox
pokud je to motor s imobilizerem tak musis implantovat i ews
svody ma e36 reseny jinak trosku u e30 ti vadi napravnice
problemy s elektrikou uz si dohledej na netu sam schemata zapojeni pinu



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no na to ze to bude 1.8 tak hodne velka a zbytecna
ja bych sel rozhodne spis do 2.5 vanos a výš , popřípadě porřešit M42 jedině , jinak je to fakt stráta casu a penez a clovek si to musi delat sam pac konstrukcne tomu rozumi jenom clovek co to uz delal 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no to mi ver ze tam v te e30 bude zrat min jak ta M40 hehe
tak hlavne kdyz mas kastli s notama co ma sestivalcovy papiry a chces tam rvat ctyrvalec tak to je uplna picovina , platis povinny na 2.5 a pak tam jezdis s 1.8 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no pokud resis motor z e36 do e30 tak motor z e36 je 2.5 vanos
pak jeste 2.8... 3.0 z e46 je uz slozitejsi
jako vetsinou tady ty projekty s 1.8 z novejsiho auta dopadaji tak ze dojdou nervy a trpelivost a prachy a nepojizdnej srot je na svete


jako vetsinou tady ty projekty s 1.8 z novejsiho auta dopadaji tak ze dojdou nervy a trpelivost a prachy a nepojizdnej srot je na svete

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no ja tu jednu nastrojenou 2.8 mam a pripravenou do e30
tak v e36 to jezdi i za 8L tudis to minimum by bylo stejny
problem je ze to pak hodis jak nadmutou kozu a gumuje to i kdyz nechces 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned 21.10.2007 00:00
- Bydliště: Benešov
- Klubové ID: 1719
- Kontaktovat uživatele:
Dlouho jsem tu nebyl a resi se tu zajimavy veci, mozna nekteri vedi, ze mam v zavodnim aute e36 motor z e30 320is, motor se do auta nevesel na vysku, cili je tam sucha vana a bandaska na olej udelana za chladicem. Nechci ti do toho kecat, ale pokud nemas na to financni prostredky tak bych do toho nesel, je to sranda za par xx tisic. Pokud bude zajem tak rad udelam foto jak je tam motor posazeny.
To bys byl moc hodnej..
Já teď jedu na vodu.. takže tu budu asi až za 6 dní..
ale bylo by to od tebe hezký..
buď sem a nebo na muj mail ( filipvins@seznam.cz ) Díky..


