Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW e34 - 525 TDS - únik nafty/palivové potrubí
Zdravím pánové. Tak včera jsem se náhodou dostal se svým 3 t.s.a. na komplet prohlídku podvozku. Kromě nutnosti výměny ramen, byl nalezen ještě únik oleje, ale s tím jsem tak nějak smířený. Co mne ale dostalo do kolen:
Únik nafty ! Vypadá to, že to chčije někde nad nádrží, ale nejsem si jistý. Když bylo natankováno cca 30 ltrů, tak se nic nedělo, při 70 litrech toto. Máte někdo zkušenost ? Oprava nádrže/ nová nádrž ? Výměna potrubí ? nejpravděpodobnější místo úniku ?
Jsem z toho míně zoufalý, tak prosím poraďte. Už teď se děsím té ceny za opravu.
Únik nafty ! Vypadá to, že to chčije někde nad nádrží, ale nejsem si jistý. Když bylo natankováno cca 30 ltrů, tak se nic nedělo, při 70 litrech toto. Máte někdo zkušenost ? Oprava nádrže/ nová nádrž ? Výměna potrubí ? nejpravděpodobnější místo úniku ?
Jsem z toho míně zoufalý, tak prosím poraďte. Už teď se děsím té ceny za opravu.
Bože dej, aby to bylo jak říkáš. Dneska jsem koupil knížku o opravách BMW za 650,- Kč a o palivovém potrubí tam nic moc není. Ten únik ja na straně nádrže směrem ke středu auta.
Pokud by ale byl únik přímo z nádrže, tak jsem byl upozorněn:,,Vařit to nemá smysl. A nová nádrž ... ani se neptejte."
Ochcávání oleje kolem hřídele je už pak takový ,,bonus na závěr."
Pokud by ale byl únik přímo z nádrže, tak jsem byl upozorněn:,,Vařit to nemá smysl. A nová nádrž ... ani se neptejte."
Ochcávání oleje kolem hřídele je už pak takový ,,bonus na závěr."
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Pozor!
Jako první se koukni na těsnění u pal. čerpadla - z kufru vyhoď koberec,odšroubuj ten plech napravo vedle rezerva a pod tím uvidíš podávací čerpadlo - dost často bývá špatný těsnění nebo jen povolená ta velká plastová matice co to čerpadlo drží.Když je tam hodně nafty tak to cáká ven.
Až sundáš ten plech tak to uvidíš,každopádně je to nejjednodušší tak zkus nejdřív to...
Jako první se koukni na těsnění u pal. čerpadla - z kufru vyhoď koberec,odšroubuj ten plech napravo vedle rezerva a pod tím uvidíš podávací čerpadlo - dost často bývá špatný těsnění nebo jen povolená ta velká plastová matice co to čerpadlo drží.Když je tam hodně nafty tak to cáká ven.
Až sundáš ten plech tak to uvidíš,každopádně je to nejjednodušší tak zkus nejdřív to...
Takže dnes jsem se vrátil ze servisu. O něco chytřejší a chudší o 12.302,- Kč. Problémy byly dva:
1. Předešlý majitel vyměnil těsnění pod tou plastovou maticí a následně nezkontroloval dotažení. Údajně se to má po čase udělat. Takže matice byla povolená. Poté, co dotáhli matici a projeli auto, vše vypadalo OK. Druhý den ráno opět louže nafty pod autem.
2. Bylo nutné vyměnit vadrbanou hadičku od odvzdušňování nádrže.
Hadička je korunová záležitost, nebyla mi počítána. Práce mechanika počítána byla: 240,- Kč/hod.
1. Předešlý majitel vyměnil těsnění pod tou plastovou maticí a následně nezkontroloval dotažení. Údajně se to má po čase udělat. Takže matice byla povolená. Poté, co dotáhli matici a projeli auto, vše vypadalo OK. Druhý den ráno opět louže nafty pod autem.
2. Bylo nutné vyměnit vadrbanou hadičku od odvzdušňování nádrže.
Hadička je korunová záležitost, nebyla mi počítána. Práce mechanika počítána byla: 240,- Kč/hod.
Sorry za nepřesnost. Měnit jsem nechal ramena+řídící tyče vpředu. Ten únik oleje byl netěsnost, která se vyřešila podotahováním a malým těsněním.
Ono by to celé byla sranda, kdyby se s tím mechanik nedupčil do druhého dne. Takže oprava úniku paliva byla záležitost za x hodin práce mechanika. A ten samozřejmě nedělá pro mé krásné oči nebo pro ,,sráče ze 112".
Ono by to celé byla sranda, kdyby se s tím mechanik nedupčil do druhého dne. Takže oprava úniku paliva byla záležitost za x hodin práce mechanika. A ten samozřejmě nedělá pro mé krásné oči nebo pro ,,sráče ze 112".