Každá spojka v autě,je trochu poddimenzovaná, rozdíl +-15 nebo 20koní nepozná...klidně ji tam nech,ale pokud už je značně ojetá,tak by ti mohla snadněji odejít...je to spíš o tom ,jak s tou spojkou zacházíš....
LiborM píše:Každá spojka v autě,je trochu poddimenzovaná, rozdíl +-15 nebo 20koní nepozná...klidně ji tam nech,ale pokud už je značně ojetá,tak by ti mohla snadněji odejít...je to spíš o tom ,jak s tou spojkou zacházíš....
LiborM píše:Každá spojka v autě,je trochu poddimenzovaná, rozdíl +-15 nebo 20koní nepozná...klidně ji tam nech,ale pokud už je značně ojetá,tak by ti mohla snadněji odejít...je to spíš o tom ,jak s tou spojkou zacházíš....
chtěl jsi říct naddimenzovaná ne ?
Ježiš....sem se upsal....ale určitě to z toho bylo zřejmé...
me jde o to, jestli by zvladla cip,protoze tedka budu delat do spojky docela markantni zasah->vymena dvouhmotyho setrvaku za lehkou jednohmotu o stejnym prumeru.Takze, abych si nezabouch dvere,to by me docela sralo
zdar, u nových spojek 228 mm se uvádí až 350 nm - samo záleží co je to zač, ale pokud máš novou spojku, tak se určitě neboj, že to lehké navýšení výkonu nezvládne.....Myslím, že je to uplně v pohodě....
tento vykon ani pomale nepoznas , na to aby jsi mel strach ze to spojka nepobere pobere uplne v klidu , stejne kdyz budes delat ten setrvak tak bych to komplet vymenil za novy a mas klidek...porad je to auto na silnici tak bych z toho nedelal zavodak s nejakou tvrdsi spojkou
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance