Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
pls zkušenosti k 320d vs. 330d
Zdravíčko. chci si pořizovat bmw 320d nebo 330d kolem roku 1999,2000. popravde nevím pro co se rozhodnout spíše. 3litr je uzasny motor-kdyz sem ho vyzkousel v 530d tak sem se zamiloval. poradíte kdo máte zkušenosti jake sou u techto motorů spotřeby a co je do 3ky výhodnější? nemam mit treba strach ze u 330d bude vic odchazet predni naprava, atd? na spotřebu kladu velký důraz- ale zas rád jezdím svižně tak jestli nebude 320d ve finále víc?? popravde sem omezen financemi a k mání je dost 530d- sice bych chtel "mensiho" brasku ale kdyby tak -je mezi 3kou a 5kou nejaky citelnejsi cenovy rozdil v nahradnich dilech? a jeste uplne nakonec- asi mi nedoporucite jit do starsiho dieselu 325 že?- predpokladam ze rozdil v tech motorech mude velký a když uz tak se vyplatí priplatit.
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
pokud chces toho staryho 320d, tak zapomen, hned jak ho koupis, tak pujde do kytek, kdybys bral toho novejsiho 320d, tak uz je lepsi a je tak na urovni 330d
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 525
- Registrován: pon 15.12.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1758
Nevim jaký diesely jsou shity když jsi žádnej neměl to neni názor...¨Killca píše:pokud chces toho staryho 320d, tak zapomen, hned jak ho koupis, tak pujde do kytek, kdybys bral toho novejsiho 320d, tak uz je lepsi a je tak na urovni 330d
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil
Doba TDS je pryč co se týče dieselů se vstřikováním common-rail.. pokud je na nich provedená potřebná údržba najede mnoho kilometrů


- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
nemusim mit dizla, abych videl jejich funkcnost kolem sebe a mohl na to mit nazorJarouch píše:Nevim jaký diesely jsou shity když jsi žádnej neměl to neni názor...¨
to ano, ale i tak ty dizly dost odchazej, vzdyt to vidis i sam, nevim, proc tu tak mlzisJarouch píše:Doba TDS je pryč co se týče dieselů se vstřikováním common-rail..
to jo, ale na tu udrzbu 90% lidi kali, takze vetsinou ty dizly koncej brzyJarouch píše:pokud je na nich provedená potřebná údržba najede mnoho kilometrů![]()
o spotrebe sem prave mluvil, ze samozrejme je lepsi (ale co usetris na spotrebe,tak vysolis po 200kkmJarouch píše:A spotřeba je bezkonkurenční... za co dokáže jezdit 3,0d



vlevo je matal
a vpravo Killca 


mno zaskočil si měKillca píše:pokud chces toho staryho 320d, tak zapomen, hned jak ho koupis, tak pujde do kytek, kdybys bral toho novejsiho 320d, tak uz je lepsi a je tak na urovni 330d
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil


Killca nema co se dieselu tyce moc objektivni nazor, toho v tomhle neposlouchej:) Sam mam 135kW verzi a nemuzu si ji vynachvalit...standum píše:mno zaskočil si měKillca píše:pokud chces toho staryho 320d, tak zapomen, hned jak ho koupis, tak pujde do kytek, kdybys bral toho novejsiho 320d, tak uz je lepsi a je tak na urovni 330d
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil... já zatím na diesely od bmw slyšel spíš chválu. hl. na třílitr- dyt snad nekdy vyhrál i cenu nej motor ne? třílitr bych radej ale ten je spíš k mání v 5kách. a řikal sem si ze po soucasném volvu s90 (krava jak prase
) radej zas neco malého a hbitého. jinak najezdím 25-30 tis km za rok... nebudu spekulovat zda moc nebo málo ale kdyz muzes brat naftu i jinde nez na cerpackach tak nemam o cem premyslet ..asi tak
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
no nevim teda,jak tady ctu ty nazory,jaky jsou to shity,tak si myslim,ze bud nekdo nemel diesela od BMW,nebo driv jezdil s načipvanou octavii voe v Pédéčku,mel o pul vykonu min nez standard od BMW a ted je pomlouva....Prvni TD či TDS byl pruserovej krapet,ale to je 20let....a udrzba,jako je olej,filtr a jednou za 100let zhavici svicky a hlavne KVALITNI naftu mu snad dokaze doprat kazdy (kdyz tam nalejes bio naftu z traktora od strejdy ze statku,tak je jasny,ze brzy pujde cerpadlo nasledovane vstrikama do kytek)......Myslim,ze BMW ma nejlepsi,nejkultivovanejsi,nejuspornejsi a nejvykonejsi diesely pod sluncem...amen:)
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
kawa: zrejme reakce na me, skodovku sem nemel, nesnasim ji od mimina, kdyz jsem z ni blil, ale musis uznat, ze dizly od bmw nejsou moc kvalitka, ale ne kvuli tomu, ze by od vyroby byly shit (no nektery ano a to prave tds, td a i 320d m47 do roku 2001 bez CR), ale kvuli tomu, ze lidi se o to nestaraj a proto ty dizly jsou shit, protoze oni na to nemaj, jak ty rikas opak, ze na to maj 
jak sem rekl na zacatku, pokud 320d tak jedine verzi m47n s cr nebo 330d s cr, kde se tomu da uz verit, ale i tak, stale tam je mnohem vic veci nez na benzinu, ktery se muzou vys*at a dost casto se tak i stava
proste dizl je risk, ano, muze fungovat, kdyz se o nej pecuje, ale i tak, musi se o nej pecovat, aby byl dobrej, to benzin tolik nepotrebuje, takze stale minusy

jak sem rekl na zacatku, pokud 320d tak jedine verzi m47n s cr nebo 330d s cr, kde se tomu da uz verit, ale i tak, stale tam je mnohem vic veci nez na benzinu, ktery se muzou vys*at a dost casto se tak i stava
proste dizl je risk, ano, muze fungovat, kdyz se o nej pecuje, ale i tak, musi se o nej pecovat, aby byl dobrej, to benzin tolik nepotrebuje, takze stale minusy
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Tak tak. Staci lejt kvalitni naftu, menit olej po 10-15 tkm, nedavat mu za studena a naopak i dochlazovat turbo po ostry jizde a je to v pohode. Spousta lidi na tohle ale sere a pak se divej...Killca píše:kawa: zrejme reakce na me, skodovku sem nemel, nesnasim ji od mimina, kdyz jsem z ni blil, ale musis uznat, ze dizly od bmw nejsou moc kvalitka, ale ne kvuli tomu, ze by od vyroby byly shit (no nektery ano a to prave tds, td a i 320d m47 do roku 2001 bez CR), ale kvuli tomu, ze lidi se o to nestaraj a proto ty dizly jsou shit, protoze oni na to nemaj, jak ty rikas opak, ze na to maj
jak sem rekl na zacatku, pokud 320d tak jedine verzi m47n s cr nebo 330d s cr, kde se tomu da uz verit, ale i tak, stale tam je mnohem vic veci nez na benzinu, ktery se muzou vys*at a dost casto se tak i stava
proste dizl je risk, ano, muze fungovat, kdyz se o nej pecuje, ale i tak, musi se o nej pecovat, aby byl dobrej, to benzin tolik nepotrebuje, takze stale minusy