Mám dotaz ohledně výběru vozidla.
Momentálně vlastním VW Golf 4, 1.4. benzín a chci si pořídit něco lepšího,zejména co se týká pohodlí a kvality. Roční nájezd kilometrů mám pouze kolem 15 000Km, z 90ti procent jezdím do 30 Km vzdálené práce. Můj sen je BMW a jsem ochoten zaplatit za auto kolem 300 000 Kč.
Vybírám pouze mezi BMW 5 (rok 2003-2004) a BMW 3 (rok 2005-2006). Nynější ceny na mobile.de začínají na hranici této částky, takže plánuji s nákupem až na podzim. Vybíral bych pouze benzín a to z motorizací 320, 325 a 520, 525. Jsem klidnější jezdec, na výkonu mi nezáleží. Dodržuji předpisy a málokdy zkusím jet na maximum. Spotřeba paliva s mojí lehkou nohou nehraje roli.Dále, zda bude mít moje vozidlo v době koupi najeto 90 tisíc nebo 140 tis.kilometrů není myslím také podstatné. Více než na výbavě, jako je multivolant, kož. sedačky atd., mi záleží na servisní knížce, respektive na technickém stavu. Nicméně, dotaz mám ohledně výše zmiňovaných vozů a to z důvodu údržby. Trochu mě zmátlo orientační srovnání cen dílů z druhovýroby, kde jsem porovnával od ložisek kol, přes kompletní spojku až po nárazník. Ceny dílů byly u pětkové řady kolikrát nižší než u trojkové a jindy zas dražší pouze o několik stovek korun. Je tedy pětková řada na údržbu stejně náročná jako trojková? Na výměnu kapalin a brzd nepotřebuji do autor. servisu. a vyměním sám.
Dík za radu, Prochy.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 3 nebo 5
Duplicitní téma = LOCK.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Myslíš, že je nutné jednen dotaz, který je tu ještě ke všemu několikrát měsíčně, zadávat několikrát ?
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Myslíš, že je nutné jednen dotaz, který je tu ještě ke všemu několikrát měsíčně, zadávat několikrát ?

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...