Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M52 váha vzduchu kg/h a PROSBA o zapůjčení váhy

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Brátn Moderátor »

zdravím vás, potřeboval bych zjistit kolik má na live datech ukazovat váha vzduchu kg/h, u mý 523i ukazuje nějakých 13-14 kg na volnoběh a pokud akceleruje, tak to letí někam k 30, ale v otáčkách (4000rpm) se poté sníží na 13-14 kg/h, je to tak správně nebo by měla v otáčkách být váha větší než na volnoběh :?:
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#2 Příspěvek od Miguel »

Standartně je na volnoběh okolo 14 kg/h
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Brátn Moderátor »

a ve vyšších otáčkách je váha stejná? nebo vyšší?
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od assassin_tl »

rekl bych ze je celkem logicke ze ve vyssich otackach motora nasaje vic vzduchu... samo ze vic vzduchu ma i vetsi "hmotnost" ... jako hlavni parametry na kterejch bude "vaha vzduchu" zalezet jsou otacky a otevreni klapky... pokud budes v omezovaci a budes mit full gas tak tam jde nejvic vzduchu... na tech 4tis muze byt vaha mensi nez v nizsich otackach pri akceleraci prave kvuli tomu ze pri ustalenejch otackach nebude naplno otevrena klapka, ale jen lehce priotevrena.. to bude proud nasavaneho vzduchu skrtit...

ostatne u jednodussich typu strikacek... nebo tech zamerenejch na max vykon bez ohledu na hospodarnost je vstrikovani bez vahy vzduchu(motorky treba)... pouze podtlak v sani(volnobeh) a natoceni klapky + otacky
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#5 Příspěvek od Miguel »

Motor potřebuje vzduch a čím víc otáček tím víc vzduchu, takže samozřejmě množství stoupá v závislosti na otáčkách.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brátn Moderátor »

prosím byl by někdo ochotný mi půjčit váhu na M52? potřebuju si ověřit výše uvedená fakta nebo zjistit co může tyto data způsobovat, nejlíp někdo z okolí Brna nebo aspoň z jížní moravy a samozřejmě to nechci zadarmo
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#7 Příspěvek od Miguel »

Nepotřebuješ přímo z M52, protože váha kterou tam máš (13621432356) pasuje na tyto modely:

E38: Detaily E38
E38 728i Saloon, Evropa
E38 728iL Saloon, Evropa


E39: Detaily E39
E39 520i Saloon, Evropa
E39 520i Touring, Evropa
E39 523i Touring, Evropa
E39 523i Saloon, Evropa
E39 528i Saloon, Evropa
E39 528i Touring, Evropa
E39 525i Touring, Evropa
E39 525i Saloon, Evropa


E46: Detaily E46
E46 320Ci Kupé, Evropa
E46 320i Touring, Evropa
E46 320i Saloon, Evropa
E46 323Ci Kupé, Evropa
E46 323Ci Kabriolet, Evropa
E46 323i Saloon, Evropa
E46 328Ci Kupé, Evropa
E46 328i Touring, Evropa
E46 328i Saloon, Evropa
E46 320Ci Kabriolet, Evropa
E46 325Ci Kupé, Evropa
E46 325Ci Kabriolet, Evropa
E46 325i Saloon, Evropa
E46 325i Touring, Evropa
E46 325xi Saloon, Evropa
E46 325xi Touring, Evropa
E46 325ti Compact, Evropa


Z3: Detaily Z3
Z3 Z3 2.0 Roadster, Evropa
Z3 Z3 2.8 Roadster, Evropa
Z3 Z3 2.8 Kupé, Evropa
Z3 Z3 2.2i Roadster, Evropa
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Brátn Moderátor »

co kluci nikdo nic? já ji fakt potřebuju jen na chvíli (max 2 hodiny) půjčit, nebudu kupovat novou za 9,5K když nevím na 100% jestli je to váhou
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#9 Příspěvek od magorcondoria »

Nemáš spečenej kat?
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Brátn Moderátor »

no původně byl, ale ten se vyměnil a nakonec se na to přišlo, byl to ventil odvětrání nádrže, který byl stále otevřen a proto ten vysoký kyslík na lambdách
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
autopartsiap
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 05.01.2013 01:00

#11 Příspěvek od autopartsiap »

Tak na tohle vyreseni jsem velice zvedav. Mam taky 523i s lpg prins a stejnou zavadou. Resil jsem uz vsechno mozny ale posledni vec co mi taky nesedi jsou ty lambdy (ridici ve svodech nahore) kde jsou paralelne pripojeny kabely pro RJ prins. Nejsem si ale jist jestli je mozne lambdy od prins odpojit.
Odpovědět