ahoj, chci se zeptat jestli tady ma nekdo zkusenost s vymenou motoru, mam 520d r,v 2001 najeto 184000km, vcera sem jel a najednou mi vylitli otacky do omezovace, pak chcipnul motor a za mnou se vyvalil bilej kour jak z parni lokomotivy... kdyz sem mluvil po telefonu se dvemam mechanikama tak mi rekli ze to muze bejt turbo i vstriky nebo oboje....co mi rekli tak za turbo chteli i s praci kolem dvacky a jeden vstrik tak trinact tisic....dneska to odvezu do servisu, uvidim co mi reknou.
kdyby se jejich tvrzeni potvrdilo, tak me zajima jestli neni vyhodnejsi si sehnat new motor, zajimala by me prestavba z dvoulitra na trilitra, vim ze bych si musel sehnat novou ridici jednotku a bylo by to srani s papirovanim...
ale pokud ste to nekdo delal rad bych aby se podelil o zkusenosti....diky.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 výměna motoru?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát 09.01.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2161
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
tak vymena dvoulitru za trilitr je podle me blbost...... jiny podvozek, brzdy, prevodovka, diferak, elektrika.... nejlevnejsi by mela byt oprava, i kdyz nevim kolik stoji jety 2,0d, ale asi nebudes mit zaruku v jakem je stavu a ze se ti to nestane znova. Ja bych to opravil.Tai1Gunner píše:ahoj, chci se zeptat jestli tady ma nekdo zkusenost s vymenou motoru, mam 520d r,v 2001 najeto 184000km, vcera sem jel a najednou mi vylitli otacky do omezovace, pak chcipnul motor a za mnou se vyvalil bilej kour jak z parni lokomotivy... kdyz sem mluvil po telefonu se dvemam mechanikama tak mi rekli ze to muze bejt turbo i vstriky nebo oboje....co mi rekli tak za turbo chteli i s praci kolem dvacky a jeden vstrik tak trinact tisic....dneska to odvezu do servisu, uvidim co mi reknou.
kdyby se jejich tvrzeni potvrdilo, tak me zajima jestli neni vyhodnejsi si sehnat new motor, zajimala by me prestavba z dvoulitra na trilitra, vim ze bych si musel sehnat novou ridici jednotku a bylo by to srani s papirovanim...
ale pokud ste to nekdo delal rad bych aby se podelil o zkusenosti....diky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Předělávat tds na benzín je úplnej nesmysl, kup si tu 2,3jku a tdso ani prodávat nemusíš, hoď ho rovnou ze skály a vyjde tě to furt 2x levnějc než by stála přestavba jak má být. Jinak na černo to přestavíš tak za 50 tisíc aby to tak nějak jezdilo a nebyl to vrak na první pohled, ofiko tak 150t+.
to by byl, komplet motor, chladiče, převodovka, diferák, poloosy, brzdy, péra, tlumiče, komplet vejfuk, a hlavně milión dalších blbostí
to by byl, komplet motor, chladiče, převodovka, diferák, poloosy, brzdy, péra, tlumiče, komplet vejfuk, a hlavně milión dalších blbostí
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Toto téma patří do sekce Servis - 5er nebo 3er, zde bylo uzamčeno, viz Pravidla
MOD (Francis)
MOD (Francis)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition