Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Odpojeni valcu u E32 750i ???
A počty jsou jednoduchý.
Pokud mám zhruba stejnou spotřebu na benzín a LPG, vezmu v potaz cenu obou paliv, kam se asi dostanu.Je pravda že LPG musí projít každoročně revizí - cca 150,- a emise jsou cca o 150 dražší.Další podstatný faktor je, jestli je LPG namontované ve voze který pořizuji, nebo nechám systém domontovat.A taky je třeba brát v potaz, kolik ročně ujedu kilometrů.
Pokud mám zhruba stejnou spotřebu na benzín a LPG, vezmu v potaz cenu obou paliv, kam se asi dostanu.Je pravda že LPG musí projít každoročně revizí - cca 150,- a emise jsou cca o 150 dražší.Další podstatný faktor je, jestli je LPG namontované ve voze který pořizuji, nebo nechám systém domontovat.A taky je třeba brát v potaz, kolik ročně ujedu kilometrů.
Jo, a startujes taky na LPG, vid?
Me vysla koruna na km pri pocitane spotrebe 15/100, 30kc za litr benzinu, 16 za litr plynu. 20% vyssi spotreba na plyn nez na benzin. Samozrejme bude zalezet na delce tras ktere jezdis, tzn. jak casto jezdis na benzin.
Moje informace ohledene vyhrevnosti LPG a rozdilech realne spotreby na LPG a benzin se lisi od slugerovych. Kdo ma pravdu je otazka, jsem linej hledat dukazy. Nicmene i Vialle s jeho LPI systemem, ktery je asi nejlepsi na trhu, mi potvrdili ze spotreba je o 15-20% vyssi. Osobne si myslim, ze auta ktera maji na LPG stejnou spotrebu jako na benzin jezdi na chudou smes.
Nejsme trochu off topic?
Me vysla koruna na km pri pocitane spotrebe 15/100, 30kc za litr benzinu, 16 za litr plynu. 20% vyssi spotreba na plyn nez na benzin. Samozrejme bude zalezet na delce tras ktere jezdis, tzn. jak casto jezdis na benzin.
Moje informace ohledene vyhrevnosti LPG a rozdilech realne spotreby na LPG a benzin se lisi od slugerovych. Kdo ma pravdu je otazka, jsem linej hledat dukazy. Nicmene i Vialle s jeho LPI systemem, ktery je asi nejlepsi na trhu, mi potvrdili ze spotreba je o 15-20% vyssi. Osobne si myslim, ze auta ktera maji na LPG stejnou spotrebu jako na benzin jezdi na chudou smes.
Nejsme trochu off topic?

To urcite ne.Kami1 píše:no, pocitam ze jsi asi odbornik

Problem je ze vsechny vypocty jsou tak nejak o nicem, nejlepsi je se zeptat nekoho kdo s tim jezdi. Problem je, ze spokojeni uzivatele LPG usporu nadsadi a nespokojeni reknou ze LPG je nanic: zere, nejede, kurvi motor...
Je to jako se vsim na co se zeptas na netu, kazdej ma jinej nazor a fakta zadny.

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Regis píše:To urcite ne.Kami1 píše:no, pocitam ze jsi asi odbornikJenom jsem to kdysi vyrazne zvazoval a dosel k zaveru, ze se to nevyplati.
Problem je ze vsechny vypocty jsou tak nejak o nicem, nejlepsi je se zeptat nekoho kdo s tim jezdi. Problem je, ze spokojeni uzivatele LPG usporu nadsadi a nespokojeni reknou ze LPG je nanic: zere, nejede, kurvi motor...
Je to jako se vsim na co se zeptas na netu, kazdej ma jinej nazor a fakta zadny.
Ok tak asi takto. Já mám 525i 24v spotřeba na benzín je 9-10L na plyn jezdím mezi 10-11L a super kloubouka dokážu za 9L lpg dálka. cca 100-110km/h v klidu.
Ze začátku než to vyladili asi 500-1000km cca 14dní problémy ale potom už to bylo fajn.
Beru lpg za 11,9kč což při pruměru 10L lpg dělá 120kč 100km. plus nejakej benzín počítejme 150kč -100km.
Benzín jede za rekneme 30kč x 9l je 270kč/100km
si to spočítej. já ted jezdím 3000km měsíčně. což je 3000kč uspora mesíčně za 12měsícu se mi vrátí cena LPG plus měsíc na filtry a blbosti kolem toho.
Takže pokud najedeš aspon 30tis ročně a chceš auto mít 3roky vyplatí se ti to.

Proč asi tolik klubáku jezdí na LPG ? tipuji 30procent lidí tady. 3L ale i M5ky.

To myslíš vážně, nebo je to nějaka recese?Bassttard píše:Dotaz: Lze nějakým zpusobem odpojit některé válce u 750i ??Kvuli spotřebě?..přemýšlel sem o plynu,ale po debatách s několika majiteli mi bylo řečeno že u V12 to jde těžce,kvuli elektronice,a pokud by to i šlo,tak nad 3500 ot se automaticky sepne na benzin....prostě nějakej zpusob jak zmirnit spotřebu...diky za radu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
placate tady kraviny na desatou ohledne LPG V8 a V12, co tak si procist sekci 7er? Je tu uzivatel hoboj nebo deecee co LPG v E32 750 maji a funguje to bez problemu (podtlakovy system) problem neni elektronika ale smesovac, aby to nakrmil i v otackach.
U V8 neni LPG zadny problem, bezne se montuje primy vstrik za 40t, zase ho tu ma x lidi.
U V8 neni LPG zadny problem, bezne se montuje primy vstrik za 40t, zase ho tu ma x lidi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 550
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
- Bydliště: Praha( hodně křižovatek hodně rozjezdů:-))
- Klubové ID: 1774
- Kontaktovat uživatele:
Ať to budeš upravovat jakkoliv tak zkurvíš motor a basta, buď si spočítej že se ti vyplatí lpg a jezdi na lpg nebo se na to vykašli a nauč se jedzdit s velkoobjemovým motorem. Já mám 1.9iS a 535i e34 řadový šestivál.
S tou 535i když jedu normálně svižně tak to dávám kolem 11.5 a když kládu tak i 17 a víc.
Když chci spořit tak jedu jako všechny ostatní auta ale za 8.5l/100km o litr výš ve městě když není provoz.
Buď si kup nějakou 316i a neřeš 5.0 atd. a nebo si kup naftu ale tam se ti to vyrovná na nákladech na servis a ND.
S tou 535i když jedu normálně svižně tak to dávám kolem 11.5 a když kládu tak i 17 a víc.
Když chci spořit tak jedu jako všechny ostatní auta ale za 8.5l/100km o litr výš ve městě když není provoz.
Buď si kup nějakou 316i a neřeš 5.0 atd. a nebo si kup naftu ale tam se ti to vyrovná na nákladech na servis a ND.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1338
- Registrován: pon 19.05.2008 00:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Klubové ID: 1845
- Kontaktovat uživatele:
Nafta je dle mého názoru v BMW na pikaču.
Já jen nechápu proč sis kupoval 750i s vyšší spotřebou si musel počítat..., a ted řešit že to žere moc
A vůbec nechápu podobný lidi co si dotáhnou třeba ameriku 7.0i a vyšší obsahy koráby jak prase a hned to mrd*j do plynu
Osobně bych si plynárnu v životě nekoupil
a ty radši prodej 750i a kup si nějakou pěknou 316i tam tě ale zase bude srát že to nejede ani jako 750i na šest válců

Já jen nechápu proč sis kupoval 750i s vyšší spotřebou si musel počítat..., a ted řešit že to žere moc



Osobně bych si plynárnu v životě nekoupil


