Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zkušenosti E 36
no já sem si řikal že to je nějak nízko..to se mi právě nelíbí ale jak tyhle auta neznám tak jsem si myslel že to tak má bejt...
v první řadě hledám něco v origo stavu..tohle vypadalo jakštakš že bude no...Ještě ho dělaj v takový světle modrý metle..a tu bych radši
ty kola to jsou origo BMW motorsport ne??


Já ještě pokukuju po kombikách...525tds 97 vejš a 325 tds nebo 320i...ale furt nevim jestli to pro mě neni zbytečný...teď mam 5-dvířko a stejně tolik lidí nevozim abych to využil..a na rodinu se moc nechystám
už jsou pryč doby kdy jsme měli mezi kámošema 2 auta a museli sme se rozházet do nich...teď má každej svý a každej chce jezdit svym
To mam jen na takový ty projížďky.....ale pokud mi přes nos přelítne pěknej kombajn tak budu asi hodně nalomenej 



Tak nejen bawor..každý auto je o majiteli..díkybohu jsem měl zatim štěstí na docela zachovalý kousky..nejlepší byla koupě mýho prvního Escorta z 91..Paní ho vyháhla z pravý nefalšovaný stodoly..zaprášenýho..od sena
umřel jí manžel co to měl na leštění a ježdění max 50 km k doktorovi..to auto jezdí dodnes..někde
takový bych chtěl najít bawo 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1029
- Registrován: stř 06.02.2008 01:00
- Bydliště: Olomouc/Postřelmov
- Kontaktovat uživatele:
Měli (něco je) jsme v rodině pět E36 z toho 3 jsem užíval dost, takže
E36 316i = paráda spotřeba, čtyřválec, málo problému, nutno načipovat, jede to dobře, ale když chceš předjet něco rychleji, musíš dát pedál na podlahu a chvíli to trvá, klidně bych bral znova
E36 318i = tohle auto mi moc po motorové stránce nesedlo, je to takovy prd mezi dveře někam
E36 325i = dvaapůla je už silná, předjedeš s tím co chceš, ale taky na úkor ježdění a síly se mi toho víc kazilo. Dá se říct, co měsíc to něco. Ale záleží na kusu. 2.5 bych osobně nebral. Nemělo to Vanos a dost žrala
E36 M3 3.2 = no comment
K dvoulitru, nebrat. Je to sice šestiválec, ale pořád je to takovy rozhodnutí mezi výkonem a nevýkonem. Co jsem tu četl. Chtěl bys auto co trošku jede, vydrží a moc nežere. Klasika... Osobně doporučuji buď 316 a načipovat nebo nejlépe se podívej po nějaké 323i, verze 328i co Ti tu někdo doporučoval už je pro Tebe podle mě zbytečná. Bavil jsem se samozřejmě o benzínech.
Já osobně teď budu na zimu E36 kupovat a mám jasno 318d. Hodně zdaru, ale fakt dlouho vybírej, přeci jen jsou to starý auta a v zimě se všechna bolest projeví dvojnásob. Serva, rozvody, řízení, ramena atd. atd... nechat auto na zvedák, podívat jestli nic nekape, motor netluče, volat netáhne, neklepe, servo nepíská, motor nepřehřívá, klouby netlučou, náprava neháže, ostřikovače stříkají
... apod.
E36 316i = paráda spotřeba, čtyřválec, málo problému, nutno načipovat, jede to dobře, ale když chceš předjet něco rychleji, musíš dát pedál na podlahu a chvíli to trvá, klidně bych bral znova
E36 318i = tohle auto mi moc po motorové stránce nesedlo, je to takovy prd mezi dveře někam
E36 325i = dvaapůla je už silná, předjedeš s tím co chceš, ale taky na úkor ježdění a síly se mi toho víc kazilo. Dá se říct, co měsíc to něco. Ale záleží na kusu. 2.5 bych osobně nebral. Nemělo to Vanos a dost žrala
E36 M3 3.2 = no comment

K dvoulitru, nebrat. Je to sice šestiválec, ale pořád je to takovy rozhodnutí mezi výkonem a nevýkonem. Co jsem tu četl. Chtěl bys auto co trošku jede, vydrží a moc nežere. Klasika... Osobně doporučuji buď 316 a načipovat nebo nejlépe se podívej po nějaké 323i, verze 328i co Ti tu někdo doporučoval už je pro Tebe podle mě zbytečná. Bavil jsem se samozřejmě o benzínech.
Já osobně teď budu na zimu E36 kupovat a mám jasno 318d. Hodně zdaru, ale fakt dlouho vybírej, přeci jen jsou to starý auta a v zimě se všechna bolest projeví dvojnásob. Serva, rozvody, řízení, ramena atd. atd... nechat auto na zvedák, podívat jestli nic nekape, motor netluče, volat netáhne, neklepe, servo nepíská, motor nepřehřívá, klouby netlučou, náprava neháže, ostřikovače stříkají
