Zdravím vás sem tu novej, uvažujem s přítelkyní o koupi BMW E36.
Chceme buď coupe nebo sedana, a to buď 318is,323,328...
Moje otázka zní co vybrat? Čeho se vyvarovat na co dát pozor....
Jezdíme hodně město ale taky hodně dálky (ČR i zahraničí většinou dálnice) a rád bych aby se to trošku i hejbalo
A prosím vás jaké máte dlouhodobé spotřeby.
Předem říkám naftu NE!
čus než ti to tu zamknou tak ti řeknu jen 6ti válce bmw má nejlepší a svezení delikátni oproti 4 válci koukej po 6 už jen z toho důvodu že více vydržej a maj plynulej chod nádhera pod 6 ani náhodou
fajn takže buď 323 či 328...
Jen se bojím couraček po městě...
Zatím sem jezdil jen v obyč 318 což mě vubec nic neřeklo a pak sem měl možnost párkrát kočírovat BMW 118D s M packetem (E87)
ještě nějaké rady poznatky než dostanu BAN či LOCK
Výkony a takový ty věci z internetu vím...
Jen mě zajíma provoz takovýho auta spotřeba, údžba, náklady na servis,...
Nevíte třeba ceny originálních rozvodů BMW?
Nechci nechat nic náhodě...
6ti válec má řetěz jen 4válec je řemen u 6ti válce se dělá nebo kontroluje když řetěz dělá nezvyklí bordel to že je už oběhanej že mu někdo furt šlapal na krk jinak na e36 seženeš stejně hafo dílů jako na škodovky takže je to auto co mají mladý a nejen ti
no to záleží na tvé noze jinak je do 12 litrů takže já u bawora spotřebu neřeším jde mi o tu jízdu vychutnávám 8-12 o proti audi 1.8t nebo spíše tento koncernový motor žere o něco více jak 6ti válec od bawora je jedno jestli 2,8 nebo 2,0 je tam rozdíl jen asi deci a díly seženeš všude v elitu a nejen tam jich je moc za přijatelnou cenu
no to pak zas je na tobě povinné ručení o to se nestaráš jak vydím tak 2.8 je ďábel ale spíše víc uvidíš těch 2.5 a těch slabších 2.5 a 2.0 to mám já jsem spokojenej jede to taky a je mi jedno jestli někdo říká že je 2.0 na hovno že je lepší 2.5 to je jeho věc já si to prostě koupil a 220 ztoho dám kdyby byla 6 nebo delší převody tak ten motor zkousne hodně ,záleží na tobě je lepší koupit bawora od95 nebo po faceliftu 96 no a sebou vzít týpka co zná bawory moc dobře tak ti řekne na rovinu co si oto myslí
Jo a ještě pokud tě něco zajímá z technické stránky tak 320,323 nemají samosvor majínesamosvornej diferák no 325 ,328 ty mají svor pokud bys pak vyděl svor u těch slabších tak tam dělal už někdo harakyry jinak s tou 325 teď nevím jestli má svor či nemá to jednoale ta 328 má určo
na povinný opravdu nehledim čoveče
Chtěl bych určitě facelifta tak sem si říkal vzít rovnou i novější typy motoru...
Vezl jsem se v E30 320 a jako parada... Jen se říká že spotřeba je stejná jako u větších motorů...
Hlavně mi jde o dobrej stav a rad bych klimu a kožu
A nejlépe sedana, mám teď 3.dvéř auto a je to pro nás nepraktický pořád někoho vozíme nebo jsme naložený
Ovšem Coupe je nádherný:)
Když to shrnu chci 6válec po faceliftu s klimatizací a kůží v sedanu
tady na klubu prodávaj pěkný a kombajn fakt nechceš v mpaketu je pěknej jinak tedy pokud tedy chceš takovou výbavu tu klimu to jejasný to bych taky na to hleděl ale tu kůži to máš zas otrochu více lovea máš jasno tedy co za motoryzaci do těch 4 a 5 dvířek jak píšeš že někoho vozíš tak od té 323 bych hleděl
Pro mě je rozhodující hlavně stav...
Nebranil bych se asi ani Touringovi ale poohlížím se po sedanu v 6válci mělo by to být trošku auto i pro zábavu... Kombajn v rodině už je...
Jo v pohode me zase nebavi hacky a carky