Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW M3 E46 KOMPRESOR
MattyX píše:stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru
nemyslím ani frantu ani vatare co si na tom nahrabe plno penez.
Proste cena kitu komplet. 200K je trošku mimo....
Očekával bych že ty komponenty musí bejt do 50k bez instalace i s provizi obchodníka.

Filozof píše:MattyX píše:stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru
nemyslím ani frantu ani vatare co si na tom nahrabe plno penez.
Proste cena kitu komplet. 200K je trošku mimo....
Očekával bych že ty komponenty musí bejt do 50k bez instalace i s provizi obchodníka.
to odhaduješ hodně špatně.... kvalitní veci hodně stojí a není to jen kompresor a hurá jedééém
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Filozof píše:MattyX píše:stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru
nemyslím ani frantu ani vatare co si na tom nahrabe plno penez.
Proste cena kitu komplet. 200K je trošku mimo....
Očekával bych že ty komponenty musí bejt do 50k bez instalace i s provizi obchodníka.
me ta cena prijde celkem primerena tomu co za to dostanes,respektive je to vsecko sladeny tak aby to fungovalo a neco vydrzelo

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: sob 08.11.2008 01:00
- Bydliště: Brüx-město kruhových objezdů
- Kontaktovat uživatele:
Filozof píše:MattyX píše:stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru
nemyslím ani frantu ani vatare co si na tom nahrabe plno penez.
Proste cena kitu komplet. 200K je trošku mimo....
Očekával bych že ty komponenty musí bejt do 50k bez instalace i s provizi obchodníka.
Za pade nekoupíš ani ten samotny kompresor,měl si napsat aspon kilo , za ty komponenty

matal píše:Kamarád si nachal dát KK do 330i e46 a bylo to cca těch 200k i s montáží..
Výkon 330PS a 420Nm
To možná ano ale já našel bez monáže KIT za cca 60tisic komplet. Pak už jen člověka co je specialista a udělá to s naladěním.

PS: 200tisic strkat do 330CI mi přijde docela drahá sranda když M3 je kolem 500k velice slušnej kousek vyladěnej a má 343koní a komplet brzdy atd.
U té 330Ci musíš ostatní dodělat a to tě vyjde ve výsledku draho.
Druhá věc nad kterou známej přemýšlí je M5 E39 a snížit hmotnost. 450koní tam není problem. ale ta hmotnost je škoda. stačilo by 300kg dolu.
Zatím jen přemýšlí co by bylo efektivnější a účinější.
Rád by 4s 0-100 a kolem 330km/h max alespon.
Což odlehčená vyladěná M5 dokáže. Jde o to jak by to udelal s tou váhou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1029
- Registrován: stř 06.02.2008 01:00
- Bydliště: Olomouc/Postřelmov
- Kontaktovat uživatele:
Vlasta: [330 km/h? Tak na to bude potřebovat tak 600 poníků]
- kde že. M3 E36 3.2ti dá ~ 305 bez sebemenších úprav a to má 320PS
k tématu. Myslím, že je to zbytečné rvát do auta kompresor a další kity, pokud nebudeš jezdit závody. Jednak to příjde hodně draho (ta cena 200 tis, je tak akorát - vačky, těsnění, motor, kity, všechno budeš muset předělat na lepší) a jednak se sníží životnost samotného motoru no, dejme tomu na 30-50 tis km (odhad, záleží jak budeš jezdit).
Proto se takový věci do "normálních aut pro normální lidi" zpravidla nedávají a nechávají se týmům na racing. Je to na Tobě, ale považuji to za zbytečně vyhozený peníze jak teď, tak do budoucna (opravy, údržba, životnost atd...) je to tak půl roku co jsem se o to zajímal, chtěl jsem turbo kit + kompresor, velmi rychle jsem vystřízlivěl.
Hawk
- kde že. M3 E36 3.2ti dá ~ 305 bez sebemenších úprav a to má 320PS
k tématu. Myslím, že je to zbytečné rvát do auta kompresor a další kity, pokud nebudeš jezdit závody. Jednak to příjde hodně draho (ta cena 200 tis, je tak akorát - vačky, těsnění, motor, kity, všechno budeš muset předělat na lepší) a jednak se sníží životnost samotného motoru no, dejme tomu na 30-50 tis km (odhad, záleží jak budeš jezdit).
Proto se takový věci do "normálních aut pro normální lidi" zpravidla nedávají a nechávají se týmům na racing. Je to na Tobě, ale považuji to za zbytečně vyhozený peníze jak teď, tak do budoucna (opravy, údržba, životnost atd...) je to tak půl roku co jsem se o to zajímal, chtěl jsem turbo kit + kompresor, velmi rychle jsem vystřízlivěl.
Hawk
cabal píše:Vlasta: [330 km/h? Tak na to bude potřebovat tak 600 poníků]
- kde že. M3 E36 3.2ti dá ~ 305 bez sebemenších úprav a to má 320PS
k tématu. Myslím, že je to zbytečné rvát do auta kompresor a další kity, pokud nebudeš jezdit závody. Jednak to příjde hodně draho (ta cena 200 tis, je tak akorát - vačky, těsnění, motor, kity, všechno budeš muset předělat na lepší) a jednak se sníží životnost samotného motoru no, dejme tomu na 30-50 tis km (odhad, záleží jak budeš jezdit).
Proto se takový věci do "normálních aut pro normální lidi" zpravidla nedávají a nechávají se týmům na racing. Je to na Tobě, ale považuji to za zbytečně vyhozený peníze jak teď, tak do budoucna (opravy, údržba, životnost atd...) je to tak půl roku co jsem se o to zajímal, chtěl jsem turbo kit + kompresor, velmi rychle jsem vystřízlivěl.
Hawk
Není to moje vize ale kamoše. Jinak jde o to že má dohady s člověkem co má mergla a ten jede za 4,8s a max má tušim 300km/h.
A jelikož on miluje BMW a má na to prachy. Ale ne 2mega na novou M5 chce mu ukázat záda.
Se svojí nynější starou 540i to nepujde tou se drží zuby nechty ale AMG mu ujíždí jak na rozjezd tak max.
Takže řeší zda M5 a odlehčit a poladit ...(450-480koni cca) nebo M3 a nějakej kit.
M5 má parametry 5,2s a 300km-h což je na hraně s AMG od merglu.
Možná by ta váha a uprava M5 byla levnější a dokázala by 4s a cca 330km-h.
Zatim jsou to pouze teorie.
Já jsem se sním o tom trochu bavil a řekl. Nejde jen o to bejt rychlejší ale taky to že miluje Mka (M3-M5) a když už, tak at si udelá radost před tím AMG a zabije dve mouchy jednou ranou.
Taky to probíral s mechošem co se zabívá závodáky a řekl že to není problém, že M5 má velký potenciál na upravy jen ta váha se mu nelíbila. cca 1850kg.
Hanz píše:tohle téma je plný ... jako žumpa před vývozem... někdy mrkněte na podobný (rozměrově, podobný Cx) auta s Vmax 300 a jaký mají výkony... to je jak debata majitelů Renoulta R19 16V o Vmax 260 a pod
Já tohle naštěstí řešit nemusím. Mě jen zajímalo jestli tady někdo upravy těchto aut dělal (krom JFK) a s jakým výsledkem.
Nic víc nic mín
