Být tebou zajedu hned do servisu at to otevřou, tam ti řeknou více. Zatím si nepsal, že ti to skáče do nouzového režimu, teoreticky je to dobře. Mě to dělalo to samý a šel sem na repas komplet.miloshm píše:Tak mám asi problém s převodovkou. Občas se auto nechce na D vůbec rozjet, přidám plyn a vypadá to, jako bych přitom stál na brzdě - motor zvýší otáčky, ale auto se rozjíždí velmi neochotně. Po ujetí cca 10 metrů to najednou vystřelí jak z praku a už to jede dobře. Myslel jsem si, že to dělají brzdy a dal jsem to k mechanikovi. Před chvíli volal, že brzdy jsou OK a taky zjistil, že když stojí po kopečku a dá N, tak se to rozjede a když dá D, tak se rozjet nechce. Má tady někdo podobnou zkušenost? Čím by to mohlo být? Dělá to jen občas - někdy po celonočním stání, někdy až po několika kilometrech při zastavení (třeba na křižovatce).
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automatická převodovka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Klubové ID: 1944
- Kontaktovat uživatele:
Chalpi,jaké souvislosti musí nastat,aby automat podřadil - je mi divné že jedu s kopce,je tam zařazená rychlost,motor točí cca 1800 ot - pak při brzdím,hodí se neutrál,pak se lejce otáčky motoru zvýší na cca. 1200 ot a to je vše. Brzdný účinek motoru není vůbec znát,. Opravdu málokdy se mi stane že automat podřadí tak,že otáčky vyletí třeba nad 2000 ot. ¨Je to správně nebo si mám chystat korunky na repas 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte 25.11.2008 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1908
Jo to je fajn tlačítko
,rád ho překonávám
, .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci
...Má někdo zkušenost?




A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko![]()
,rád ho překonávám
, .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci
...Má někdo zkušenost?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte 25.11.2008 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1908
Tashiro píše:A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko![]()
,rád ho překonávám
, .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci
...Má někdo zkušenost?
mám potíže s AGS při jízdě z kopce,blbne mi v tom eletronika na D by to mělo správně podřadit při jízdě z kopce(aby se spustila volnoběžka s rekultivací brzdné síly),jen to mám tak rozhaprované až mi to přetáčí motor do omezovače,tak abych se tomuto vyvaroval,není to moc zdravé.
Zajeď na diagnostiku... nebo rovnou do prevodovka.cz, mě tam dělali repasTiff_needel píše:Tashiro píše:A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko![]()
,rád ho překonávám
, .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci
...Má někdo zkušenost?
mám potíže s AGS při jízdě z kopce,blbne mi v tom eletronika na D by to mělo správně podřadit při jízdě z kopce(aby se spustila volnoběžka s rekultivací brzdné síly),jen to mám tak rozhaprované až mi to přetáčí motor do omezovače,tak abych se tomuto vyvaroval,není to moc zdravé.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Zkus dát vždycky Sport ( k sobě). Běžně tak podřazuju. Funguje mi to i u tempomatu. Pokud na dálnici zapnu paměť, auto se normálně rozjíždí. Pokud tam dám (stačí na chvilku) Sport, podřadí si a zrychluje na rychlost v paměti daleko rychleji.
N za jízdy nedávej...
N za jízdy nedávej...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte 25.11.2008 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1908
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Bohužel musím souhlasit. Bylo mi tam sděleno, že moje skříň potřebuje total repas za min. 50k a nevydrží víc jak tisíc km.Prox píše:na prevodovka.cz bych se vyprdnul
Někdo jiný mi skříň vyčistil a vyměnil olej (cena za práci 2k !) a zatím 15kkm peláší jak nová... Ťuk, ťuk na pořádný dubový...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.