Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw z4?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je zajimavy ze i Clarkson, kterej drskuje na vsechno a vsechny a nesnasi BMW o nove Z4 prohlasil ze je v soucasnosti nejlepsi z medium-sized sportovnich aut a preferuje ji pred SLK a dokonce Boxsterem! + v celkovem hodnoceni dostala 4 hvezdy z 5ti..
Myslim ze tak zle to nebude..
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=274884
Myslim ze tak zle to nebude..

http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=274884
Díky pánové za vaše názory na dané téma.
Je fakt, že se nám to trochu vymklo z ruky. Původní námět tohoto mého fóra byl, zda koupit bmw z4 předchozí generace, nebo mazdu mx-5 téže generace, tj. bez hard-topu. Všem těm, kteří přidali svůj názor na toto téma děkuji. Určitě rozšířili moje povědomí o těchto automobilech a jsem za to vděčný. Ostatně jsem i nadále vděčný za každý názor v této věci. Všem zúčastněným děkuji, ale ještě jednou upozorňuji, že nechci coupe ani cabriolet nebo něco podobného, ale mou prioritou je roudster. Věřím, že co se týká jízdních vlastností, výkonu motoru apod. není z4 asi to nejlepší co se dá koupit. Jenomže já mám zájem o roudstera, a to klasického provedení ve zmodernizovaé podobě, tzn. ne veterána. Ale taky ne nějaké šílené turbo apod. Chci "železo"! Objem ničím nenahradíš! Ostatně, co jiného v tomto ranku, než bmw? Snad Porsche Boxter?
. Mercedes SLK? Nějaké Italy? Ameriku taky nechci!
Bmw z4 se mi zalíbila. Je to baworák, je to Evropa. Má ale také plno nectností, alespoň podle toho, co jsem se dozvěděl v tisku a na netu. A tak jsem chtěl vyvolat diskuzi na toto téma, abych se dozvěděl pravdu. Bohužel informace z toho fóra jsou velmi rozporoplné a většinou si odporující. Sice mám teď několik dalších názorů na věc. Část jich je však pro bmw z4, ale část jich však pro bmw z4 zase není. A tak jsem bohužel zase zpět na začátku mého rozhodování. Nezbývá než... jdu to vyzkoušet!!!!
Je fakt, že se nám to trochu vymklo z ruky. Původní námět tohoto mého fóra byl, zda koupit bmw z4 předchozí generace, nebo mazdu mx-5 téže generace, tj. bez hard-topu. Všem těm, kteří přidali svůj názor na toto téma děkuji. Určitě rozšířili moje povědomí o těchto automobilech a jsem za to vděčný. Ostatně jsem i nadále vděčný za každý názor v této věci. Všem zúčastněným děkuji, ale ještě jednou upozorňuji, že nechci coupe ani cabriolet nebo něco podobného, ale mou prioritou je roudster. Věřím, že co se týká jízdních vlastností, výkonu motoru apod. není z4 asi to nejlepší co se dá koupit. Jenomže já mám zájem o roudstera, a to klasického provedení ve zmodernizovaé podobě, tzn. ne veterána. Ale taky ne nějaké šílené turbo apod. Chci "železo"! Objem ničím nenahradíš! Ostatně, co jiného v tomto ranku, než bmw? Snad Porsche Boxter?

Bmw z4 se mi zalíbila. Je to baworák, je to Evropa. Má ale také plno nectností, alespoň podle toho, co jsem se dozvěděl v tisku a na netu. A tak jsem chtěl vyvolat diskuzi na toto téma, abych se dozvěděl pravdu. Bohužel informace z toho fóra jsou velmi rozporoplné a většinou si odporující. Sice mám teď několik dalších názorů na věc. Část jich je však pro bmw z4, ale část jich však pro bmw z4 zase není. A tak jsem bohužel zase zpět na začátku mého rozhodování. Nezbývá než... jdu to vyzkoušet!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Momentálně svádím osobní boj: jít cestou "rozumu" a koupit E46 330Ci cabrio (přecejen uvezu ještě další 3 roštěnky k vodě
) nebo vzít Z4 - auto do kterého jsem se zamiloval po 5ti sekundách co jsem ho poprvé uviděl.
Taky mám vyhlídnutou jednu tady v bazaru na projížďku (bohužel v automatu) ale pro ten pocit to bude stačit. Jsem tedy zvědavej, s jako přijdeš ty po projížďce

Taky mám vyhlídnutou jednu tady v bazaru na projížďku (bohužel v automatu) ale pro ten pocit to bude stačit. Jsem tedy zvědavej, s jako přijdeš ty po projížďce

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dave píše:nehpo píše:Dave píše:[quote="RuDoSh"]za me Z4 Daverad bych se povozil
To asi nebudeš sám
kazdopadne Dave v Z4 bude jazdit jenom bokem - uz to vidim
A myslel si někdo něco jiného?

Ani se tim nevoz, budes zklamanej.. Ten automat tam je HROZNEJ:( mel jsem pujcenou Z4 3,0i (ten novejsi - 265HP?) se steptronicem a oproti me stare e46 330Ci 5q mi to prislo jako mrtvola:(
Koukni po fofrklacku, fakt nepochopim steptronic v Z4

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Martyn píše:Dave píše:nehpo píše:[quote="Dave"][quote="RuDoSh"]za me Z4 Daverad bych se povozil
To asi nebudeš sám
kazdopadne Dave v Z4 bude jazdit jenom bokem - uz to vidim
A myslel si někdo něco jiného?

Ani se tim nevoz, budes zklamanej.. Ten automat tam je HROZNEJ:( mel jsem pujcenou Z4 3,0i (ten novejsi - 265HP?) se steptronicem a oproti me stare e46 330Ci 5q mi to prislo jako mrtvola:(
Koukni po fofrklacku, fakt nepochopim steptronic v Z4

Pro zjištění jak se auto chová to určitě stačí a když do ní půjdu tak samozřejmě do manuálu. Nicméně dnes si jdu vyzkoušet rovnou manuál.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak standas: co si pořídil?
mám stejnej problém jako ty..
Z4 3.0i nebo současnou MX-5
Z4 jsem byl předevčírem znovu vyzkoušet, ale 2,5i v automatu v bazaru a nevim... Auto nejelo, proti 330ci slabota... čekal jsem, že to bude aspon stejný, papírový hodnoty tak mluvěj, ale ten automat asi hodně ubírá... na runflatech to skákalo jak prase - to vim, že vyřeší standartní pneu...
rány od podvozku jako prase, to bylo snad taky tima runflatama... co mě překvapilo, že v interiéru vrzalo uplně všechno... Jinak podvozek je příjmenně tvrdej, vingl kterej s 330ci jedeš v 50kmh nahraně projedeš ze Z4 60kmh s jistotou a spolujezdec si toho ani nevšimne...

mám stejnej problém jako ty..

Z4 3.0i nebo současnou MX-5

Z4 jsem byl předevčírem znovu vyzkoušet, ale 2,5i v automatu v bazaru a nevim... Auto nejelo, proti 330ci slabota... čekal jsem, že to bude aspon stejný, papírový hodnoty tak mluvěj, ale ten automat asi hodně ubírá... na runflatech to skákalo jak prase - to vim, že vyřeší standartní pneu...
rány od podvozku jako prase, to bylo snad taky tima runflatama... co mě překvapilo, že v interiéru vrzalo uplně všechno... Jinak podvozek je příjmenně tvrdej, vingl kterej s 330ci jedeš v 50kmh nahraně projedeš ze Z4 60kmh s jistotou a spolujezdec si toho ani nevšimne...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Už druhý měsíc jezdím se Z4 3.0i v manuálu a po více než 4500 km, které jsem absolvoval během minulého týdne po Evropě jsem stále více nadšen. S autem jsem maximálně spokojen ve všech ohledech.
Je třeba se rozumně zamyslet co od takového auta očekáváte. Je to dvoumístný roadster pro zábavu. Ale i přes to je to velmi praktickké auto pro každodenní jízdy. Jediný problém se kterým jsem se doposud setkal je, že nesvezete víc než jednoho člověka (většinou se chtějí svézt 2-3 kočky najednou) ale i to jde vyřešit - pěkně popořádku
Každý "neznalec" hned argumentuje: "to nemůže mít žádný kufr, v tom nic neodvezeš". Ba naopak, kufr má 260l a výborně tvarovaný. Stačí věci rozumně naskládat a vždy jsem tam naskládal vše co jsem potřeboval. Málokdo opravdu chápal kolik se tam toho vleze.
Např. hluk v interiéru se staženou střechou je naprosto v pohodě, při 240 už opravdu dost fouká ale kolem 200 se dá v klidu bavit se spolujezdcem aniž by člověk musel křičet. A s nataženou střechou jde zase krásně slyšel motor a výfuk (v mém případě 2).
Jezdím na nerunflatech a na kvalitním asfaltu je to auto krásně vyrovnané a drží a drží a drží. Jízdy v Alpách, Italských a Chorvatských serpetinách jsem si maximálně užíval. Kde byla 50 jsel jsem 100 s rezervou. Při nerovnostech je třeba dávat pozor, zadní část je nervózní a ráda uskakuje.
Co se týče zpracování interiéru a materiálů tak o kvalitě E46, E39 si můžeme jenom nechat zdát. To je ovšem bohužel problém trendu snižování nákladů a je to problém u všech modelů a i u ostatních automobilek.
Nicméně nemohu říct, že bych byl nespokojen. Všechno je pěkně slícováno, nikde mi nic nevrže.
Pokud potřebuji zlepšit náladu nebo si odpočinout od práce, stačí krátká projížďka a mám zas úsměv od ucha k uchu. To auto je továrna na emoce ve všech ohledech. Koupi mohu každému jedině doporučit.
Perlička na závěr: někdo může brát jako negativum, že Z4 opravdu přitahuje pozornost, někdy až moc. Někomu to může být nepříjemné, mně to vůbec nevadí, ba naopak
Při každé projížďce na vás někdo zamává, pokyne, usměje se, nebo zvedne palec. Kamkoliv přijedete, bude chtít někdo svézt.
Je třeba se rozumně zamyslet co od takového auta očekáváte. Je to dvoumístný roadster pro zábavu. Ale i přes to je to velmi praktickké auto pro každodenní jízdy. Jediný problém se kterým jsem se doposud setkal je, že nesvezete víc než jednoho člověka (většinou se chtějí svézt 2-3 kočky najednou) ale i to jde vyřešit - pěkně popořádku

Každý "neznalec" hned argumentuje: "to nemůže mít žádný kufr, v tom nic neodvezeš". Ba naopak, kufr má 260l a výborně tvarovaný. Stačí věci rozumně naskládat a vždy jsem tam naskládal vše co jsem potřeboval. Málokdo opravdu chápal kolik se tam toho vleze.
Např. hluk v interiéru se staženou střechou je naprosto v pohodě, při 240 už opravdu dost fouká ale kolem 200 se dá v klidu bavit se spolujezdcem aniž by člověk musel křičet. A s nataženou střechou jde zase krásně slyšel motor a výfuk (v mém případě 2).
Jezdím na nerunflatech a na kvalitním asfaltu je to auto krásně vyrovnané a drží a drží a drží. Jízdy v Alpách, Italských a Chorvatských serpetinách jsem si maximálně užíval. Kde byla 50 jsel jsem 100 s rezervou. Při nerovnostech je třeba dávat pozor, zadní část je nervózní a ráda uskakuje.
Co se týče zpracování interiéru a materiálů tak o kvalitě E46, E39 si můžeme jenom nechat zdát. To je ovšem bohužel problém trendu snižování nákladů a je to problém u všech modelů a i u ostatních automobilek.

Pokud potřebuji zlepšit náladu nebo si odpočinout od práce, stačí krátká projížďka a mám zas úsměv od ucha k uchu. To auto je továrna na emoce ve všech ohledech. Koupi mohu každému jedině doporučit.
Perlička na závěr: někdo může brát jako negativum, že Z4 opravdu přitahuje pozornost, někdy až moc. Někomu to může být nepříjemné, mně to vůbec nevadí, ba naopak
