Takže děkuji za každý váš názor.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bmw z4?
Vážení, zajímám se o jakýkoliv názor ohledně výhod a nevýhod dvou roadsterů, a to BMW z4 a Mazdy MX-5. Chtěl bych koupit jako jeté jedno z těchto aut, ale pořád se nemohu rozhodnout. U BMW z4 mě mimo jiné přednosti fascinuje šestiválec, dlouhá příď, krátkej zadek, elektricky ovládaná střecha atd. U Mazdy zase to, že je to údajně velmi oblíbený hravý a také nejprodávanější roadster, což asi o něčem svědčí. Mazda ale má jen ručně ovladatelnou střechu, jako motor má jen čtyřválec, zase je ale prý pohodlnější. Bavorák má zamozřejmě image značky, ale prý je značně tvrdý. No prostě nevím...
Takže děkuji za každý váš názor.
Takže děkuji za každý váš názor.
Ted o víkendu jsem si půjčil úplně novou Z4 3.0i.Zpracování je krásné.Motor a převodovka taky fajn,ale ten podvozek je tragédie.Auto je uskákané a nestabilní.Při akceleraci a přejíždění nerovností se ozívali od zadní nápravy rány jako kdyby byli utržené silentbloky.
To je auto na neporušenou silnici,ale na našich silnicích se s tím nesvezeš.
To je auto na neporušenou silnici,ale na našich silnicích se s tím nesvezeš.
-
Mountainbiker
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Klubové ID: 1104
-
Koby
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
i z těhle aut jsem vybíral, takže jsem v nich něco málo najezdil...
Takže, ze Z4 okamžitě sundat runflaty, jinak je to opravdu uskákanej krám... Pokud skáče nová Z4 i bez runflatů, tak bych si ani nedivil..
se staženou střechou a windshotem se dá jet 160kmh a je relativně ticho. je to přetáčivá svině, musíš s tim umět jezdit a fajnšmekr s tim bude rychlej a ještě si užije... jenže u většiny lidí je to nedoceněný fakt a já osobně znám mraky lidí, co na to nadávaj... Pokud seš řidič a cejtíš s autem, tak si užiješ. Místa uvnitř je dost, kufr je oproti mx 5 obr, o šestiválci se snad ani nemá smysl bavit. Mínus je převodovka, jako u většiny posledních bmw - je taková gumová... Sedíš hodně vzadu a to je opravdu divnej pocit a chce si na to zvyknout.
Mx 5- je asi o 350kg lehčí
Nevim co chceš za generaci, já chtěj jedině dvojkovou, současná ztrácí smysl, už je to opravdu moc komfortní...
Kufr je strašnej, nedáš tam prostě nic, hluk nad 100kmh je ukrutnej a uvnitř je to strašně mrnavý - to je super, mám rád takový auta, ale měřim 184cm a kouká mi skoro hlava ven...
MX 5 je na okresky a ykouzlí ti usměv na rtech i když jedeš pomalu. To auto jde neskutečně za volantem, je přetáčivý a přitom čitelný a hlavně - ta malá váha je sakra znát a ten silnější motor si s tim hraje. BTW mx 5 neni o rychlosti 0-100kmh apodobně..
Volil bych MX5, na českých cestách se s tim svezeš líp... I s tou třetí generací.
Z4 neni tak hravá, rychlost nevnímáš tolik jako v mx 5... je celkově těžkopádnější...
ale MX 5 neprošla kvuli tomu, že sem se tam nevešel, hodně malej kufr a ukutnej hluk nad 110kmh...
Výběr je na tobě. Já bych asi volil Z4 na non runflat gumách
Takže, ze Z4 okamžitě sundat runflaty, jinak je to opravdu uskákanej krám... Pokud skáče nová Z4 i bez runflatů, tak bych si ani nedivil..
se staženou střechou a windshotem se dá jet 160kmh a je relativně ticho. je to přetáčivá svině, musíš s tim umět jezdit a fajnšmekr s tim bude rychlej a ještě si užije... jenže u většiny lidí je to nedoceněný fakt a já osobně znám mraky lidí, co na to nadávaj... Pokud seš řidič a cejtíš s autem, tak si užiješ. Místa uvnitř je dost, kufr je oproti mx 5 obr, o šestiválci se snad ani nemá smysl bavit. Mínus je převodovka, jako u většiny posledních bmw - je taková gumová... Sedíš hodně vzadu a to je opravdu divnej pocit a chce si na to zvyknout.
Mx 5- je asi o 350kg lehčí
Kufr je strašnej, nedáš tam prostě nic, hluk nad 100kmh je ukrutnej a uvnitř je to strašně mrnavý - to je super, mám rád takový auta, ale měřim 184cm a kouká mi skoro hlava ven...
MX 5 je na okresky a ykouzlí ti usměv na rtech i když jedeš pomalu. To auto jde neskutečně za volantem, je přetáčivý a přitom čitelný a hlavně - ta malá váha je sakra znát a ten silnější motor si s tim hraje. BTW mx 5 neni o rychlosti 0-100kmh apodobně..
Volil bych MX5, na českých cestách se s tim svezeš líp... I s tou třetí generací.
Z4 neni tak hravá, rychlost nevnímáš tolik jako v mx 5... je celkově těžkopádnější...
ale MX 5 neprošla kvuli tomu, že sem se tam nevešel, hodně malej kufr a ukutnej hluk nad 110kmh...
Výběr je na tobě. Já bych asi volil Z4 na non runflat gumách
Koby díky,
dost jsi mi svými informacemi rozšířil obzor. Je vidět, že o tom něco víš... Ale stejně pořád tápu
. Stále mě to, i přes ty negativa co zmiňuješ, táhne k z4. Kdybych šel do mx-5, tak už do tý nový a to do dvoulitru. Četl jsem sice, že ta dvojka byla v některých parametrech lepší..., ale zase i názory, že ta poslední verze, myslím tu s plátěnou střechou, že je ještě lepší..., má prý větší tuhost karoserie, větší výkon motoru, samozřejmě další vymoženosti, jež netřeba zmiňovat..., ale je to vždycky něco za něco, samozřejmě. Já měřím cca 170 cm, takže by pro mě velikost, či spíše malost mx-5 asi nebyla rozhodující, ale zarazila mě tvoje informace o hluku nad 100 km/h. To je nemilé... Zas je pravda, že to plánuju na takové ty vyjížďky po okreskách při šedesáti, osmdesáti km s větrem ve vlasech
. Tak nevím...
Jenomže bawor se mi líbí víc! A je to bmw, Evropa, žádný šikmý voči. Myslíš, že s těma normál gumama se s tím dá jezdit? 18 palcový kola na tom samozřejmě bejt musej, jinak to nemá smysl.
Sháním nějakou možnost, kde se s tím svézt. Zatím si to nedovedu představit. Vždycky jsem měl normální auta, tak si vůbec nedovedu představit, jak by se to mohlo chovat.
Takže ještě jednou dík a přeju mnoho bezpečných kilometrů s bmw.
StandaS
dost jsi mi svými informacemi rozšířil obzor. Je vidět, že o tom něco víš... Ale stejně pořád tápu
Jenomže bawor se mi líbí víc! A je to bmw, Evropa, žádný šikmý voči. Myslíš, že s těma normál gumama se s tím dá jezdit? 18 palcový kola na tom samozřejmě bejt musej, jinak to nemá smysl.
Sháním nějakou možnost, kde se s tím svézt. Zatím si to nedovedu představit. Vždycky jsem měl normální auta, tak si vůbec nedovedu představit, jak by se to mohlo chovat.
Takže ještě jednou dík a přeju mnoho bezpečných kilometrů s bmw.
StandaS
Nerad bych, aby to vyznělo jakože dělám reklamu na Z3 (protože svoji mám na prodej), ale neuvažoval jsi o Z3 ? Když bych srovnal Z3 s kamarádovou Z4, tak bych řekl, že mě Z4 tak trochu zklamala. Ani ne tak rozměrama - ty byly ve všech ohledech lepší - větší kufr, víc místa uvnitř, víc místa v motorovém prostoru, palubka je vyšší a i horní rám čelního skla je výš (v Z3 mi kousek hlavy kouká, v Z4 ne
propracované detaily (např. vzhled složené střechy) i design je zajímavější, ale spíš jízdou - měl jsem pocit jako když jedu E46 kabriem, komfort, poklidná jízda, a to i v režimu sport (trochu rozdíl byl znát, ale nic moc) prostě normálka. Zato jízda v Z3 mi přijde jako v motokáře, možná je to jen pocit, ale v Z3 si přijdu víc v kontaktu se silnicí, musím se víc věnovat řízení a jízdu si víc užiju
Každopádně doporučuju vyzkoušet jízdu na vlastní kůži a pak vybírat. Jak se říká sto lidí, sto chutí
Každopádně doporučuju vyzkoušet jízdu na vlastní kůži a pak vybírat. Jak se říká sto lidí, sto chutí
-
Koby
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
standas: rozumim ti
Já bych šel taky do Z4... u mx 5 sem nezkousnul ten kufr a ten rachot... Fakt neuvěřitelnej...
Z4 je vklidku...
Ber to tak, že Z4 je na podvozku e46 s tim, že je přetáčivější... neni to vubec špatný:-) ale mx5 je prostě mrštnější, záleží na tvém využití a rozhodně se svez v obou.
Co se týče gum, tak ideál je R17 a možná i R18 ale non runflat. Je to pak relativně pohodlný, neníčí se tim podvozek, nejsou takový rány dovnitř auta a od podvozku atd...
Maca má pravdu s tím, že Z3 je ještě motokárovější svezení, ale já moc nemusim ten deign a udajne se to auto kroutí
Ber to tak, že Z4 je na podvozku e46 s tim, že je přetáčivější... neni to vubec špatný:-) ale mx5 je prostě mrštnější, záleží na tvém využití a rozhodně se svez v obou.
Co se týče gum, tak ideál je R17 a možná i R18 ale non runflat. Je to pak relativně pohodlný, neníčí se tim podvozek, nejsou takový rány dovnitř auta a od podvozku atd...
Maca má pravdu s tím, že Z3 je ještě motokárovější svezení, ale já moc nemusim ten deign a udajne se to auto kroutí
Maco také dík za tvůj příspěvek,
samozřejmě, že moje první volba padla na z3. Pěkné auto. Byl jsem se dokonce podívat na jednom srazu zet trojek BMW z3 klubu někdy loni v létě. Jsou to krásná auta. O tom není pochyb. Musím však říct, že když jsem pak později náhodou o dovolené v Třeboni zahlédl z4, tak ta mě dostala. Od té doby na nic jiného nemyslím. Teď jsem byl v Brně na výstavě Autotec, kde byla k vidění nová z4, no to je bomba. Dokonce se mi podařilo do ní i sednout... padne jak ulitá. Vše je na svém místě, krásnej design jak z venčí, tak ze vnitř. Tvary jak ženská. Jenomže ta cena nového auta milión a půl a víc..., to není pro mne akceptovatelné i kdybych na to měl. Navíc mě vadí to, že se střecha skládá do kufru a zabírá podstatnou jeho část a ještě tam překáží. To se jim moc nepovedlo. No nic..., BMW z4 s plátěnou střechou zůstává můj favorit. Pravdu máš, že je potřeba se v tom svézt. Jinak to asi nepůjde.
Měj se pěkně a ještě jednou dík za odpověď na můj dotaz ohledně zkušeností s BMW z4 versus Mazda MX-5.
StandaS
samozřejmě, že moje první volba padla na z3. Pěkné auto. Byl jsem se dokonce podívat na jednom srazu zet trojek BMW z3 klubu někdy loni v létě. Jsou to krásná auta. O tom není pochyb. Musím však říct, že když jsem pak později náhodou o dovolené v Třeboni zahlédl z4, tak ta mě dostala. Od té doby na nic jiného nemyslím. Teď jsem byl v Brně na výstavě Autotec, kde byla k vidění nová z4, no to je bomba. Dokonce se mi podařilo do ní i sednout... padne jak ulitá. Vše je na svém místě, krásnej design jak z venčí, tak ze vnitř. Tvary jak ženská. Jenomže ta cena nového auta milión a půl a víc..., to není pro mne akceptovatelné i kdybych na to měl. Navíc mě vadí to, že se střecha skládá do kufru a zabírá podstatnou jeho část a ještě tam překáží. To se jim moc nepovedlo. No nic..., BMW z4 s plátěnou střechou zůstává můj favorit. Pravdu máš, že je potřeba se v tom svézt. Jinak to asi nepůjde.
Měj se pěkně a ještě jednou dík za odpověď na můj dotaz ohledně zkušeností s BMW z4 versus Mazda MX-5.
StandaS
Koby, dnes jsem taky mluvil tady u nás v Liberci s prodejcem BMW, a ten měl ohledně těch gum stejný názor jako ty. Přesně říkal, že je nutný vyměnit ty runflaty za standardní pneu a je to o mnoho lepší. Jsem rád, že se kloníš k z4, těší mě to. Jak jsem již psal, seděl jsem v Mazdě i teď naposledy na Autotecu v nové z4, a je to rozdíl. Je to nebe a dudy. Nějak mi ta Mazda designově nesedí. Je to takový moderní, přeplácaný... Možná má dobré jízdní vlastnosti, jak říkáš. Uvidíme. Je třeba to vyzkoušet. Musím za tím jít...
Kdyby tě ještě něco napadlo, klidně piš, rád si to přečtu.
Dobrou noc.
StandaS
Kdyby tě ještě něco napadlo, klidně piš, rád si to přečtu.
Dobrou noc.
StandaS
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
No nevím, ze školy jsem dlouho venku, ale rozhodovat se o investici několika set tisíc korun podle plakátů, recenzí, rad "odborníků" a dvouminutového posezení ve stojícím autě mi přijde jako debaty -náctiletých o velké přestávce ve škole.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francisi..., vím, máš pravdu, proto taky sháním informace kde se dá, a to i informace o tom, kde bych se v tom mohl svézt. Můžu ti říct, že je to těžký. Na netu je plno informací o obou autech různého charakteru. Některé se shodují, a ty jsou cenné. Některé si však mnohdy odporují, a zde je potřeba to rozklíčovat a dobrat se pravdy. Samozřejmě, že nekoupím auto jen podle katalogových údajů nebo obrázků v časopisu...
.
Díky.
StandaS
Díky.
StandaS
jj Koby, pracuje se na tom, ale znáš to...??? Nikdo nemá moc času nazbyt. Tady v okolí Liberce a Jablonce atd. jsem zatím na žádný autobazar se z4 nebo mx-5 nenarazil. V prodejně BMW v Liberci mám něco rozjednanýho, ale dlouho to trvá a výsledek je nejistý. Proto jsem otevřel toto téma, abych si rozšířil obzor a třeba i získal konkrétní informace od co největšího počtu lidí, kteří by k tomu měli co říct. Vím, že tyto informace jsou subjetivní, ale o to cennější, protože ty různý recenze vytvořené "odborníky"..., někdy se mi zdají příliš tendenční. Jinak to posuzuje profesionál, který třeba i závodí, a nebo každý týden sedí v jiném autě a jinak obyčejný uživatel, který si koupí třeba pět aut za život.
Tak zatím...
StandaS
Tak zatím...
StandaS
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
A proto je potřeba vzhled vybrat podle vlastního vkusu a nebo se v tom sám povozit. Na tipcars.cz je Z4 nebo MX-5 několik desítek, vyber tu nejbližší, v bazaru se tvař jako zájemce o koupi a udělej si zkušební jízdu, po které si to "rozmyslíš". I když máš málo času, věnuj tomu den-dva, vyplatí se ti to.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
[quote="StandaS"]
Měl jsem MX-5 NB 1,6 16V a byl jsem nad míru spokojený. Dosud jsem v ničem podobném neseděl. Jízdní vlastnosti bych mohl vychvalovat non-stop. Motor sice slaboučký (81 kw) ale plně dostačující. Záleží co od toho očekáváš. Nová MX-5 NC už vybočuje z klasiky Mazďáckých roadsterů, všechno jde na vrub bezpečnosti .Jezdil jsem v Z3 1, 9 i 2,8. Z4 jsem měl možnost v 3.0i, ale to se nadá už srovnávat. Jak cenou, tak technologií
Teď mám E36 320 cabrio. POtřeboval jsem více místa, s roadstery byla větší zábava
Máte to jako druhé, třetí auto do rodiny nebo jste sám s přítelkyni? Celkem dobrá priotita výběru. P.S. jaký pocit z nové Z4? uááááá
Měl jsem MX-5 NB 1,6 16V a byl jsem nad míru spokojený. Dosud jsem v ničem podobném neseděl. Jízdní vlastnosti bych mohl vychvalovat non-stop. Motor sice slaboučký (81 kw) ale plně dostačující. Záleží co od toho očekáváš. Nová MX-5 NC už vybočuje z klasiky Mazďáckých roadsterů, všechno jde na vrub bezpečnosti .Jezdil jsem v Z3 1, 9 i 2,8. Z4 jsem měl možnost v 3.0i, ale to se nadá už srovnávat. Jak cenou, tak technologií
Boo, prosím tě, jak to myslíš? Vychválil jsi mx-5 druhé generace. To chápu, všichni říkají, že to byl skvělej roadster. Jenomže je to už dost starý auto. Chci něco novějšího. K té poslední, či spíše předposlední generaci, když jako poslední beru mx-5 po faceliftu a tu nejnovější se skládacím hardtopem, se moc nevyjadřuješ. Tak nevím, je to lepší auto nebo horší, než to osvědčené druhé generace? Případně v čem? K bmw z4 jsi toho moc nenapsal. Nejsem z toho moudrý. Je lepší než mazda? Můžeš mi o ní napsat trochu víc?
Díky předem.
StandaS
Díky předem.
StandaS
-
doomsnoopy
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bohužel Doomsnoopy, tvoje informace mě příliš nepotěšily. Ale potvrzuješ to, co jsem se už dočetl v různých recenzích, tj. že z4 je super auto, ale že má velmi tvrdý podvozek. Teď ale co je lepší? Tvrdé pérování zet čtyřky a poměrné ticho v kabině i při jízdě 160 km/h, nebo měkčí pérování u mx-5, ale zato už při stovce kravál jak v letadle při rozjezdu na runwayi? Je to těžké rozhodování, to vám pánové řeknu.
Takže dík za příspěvek.
StandaS
Takže dík za příspěvek.
StandaS
