Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 328 - vysoká spotřeba
jedná se o e36 328 z roku 1995, když jsem ho cca před dvěma měsíci kupoval tak tady všichni psali jak příznivá je spotřeba, jenže mě bere 11,9 což se mi zdá opravdu nemálo, vzhledem k tomu že jezdím hodně zlehka, málokdy vytáčím motor přes dvaapůl tisíce, myslím si že jízdou to zkrátka není, na druhou stranu má po výměně všeho spotřebního, včetně svíček a palivového filtru, míval jsem prasklé svody, tak jsem myslel že je to tím, jenže po výměně je to pořád stejné, jediná příčina která mě napadá, je to že mi kolísá volnoběh, po zahřátí má i tendenci chcípat, čím může být ten volnoběh se tu už řešilo, tudíž mě spíš zajímá, jestli to na tu spotřebu má vliv, popř. čím jiným by to mohlo být?
Děkuji za každou radu
Děkuji za každou radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned 29.03.2009 01:00
- Bydliště: Odolena Voda
- Klubové ID: 1943
- Kontaktovat uživatele:
to jo a nejhorší lidi jsou ti co říkají že 2.0 žere stejně jak 2.5 u mě tojosou debílci rozdíl v tom je ale jasný že 2.5 jezdí taky rychlejš jak 2.0 mě to žere ve městě 11,5L a mimo 8,5 jedu tak akorát nestěžuju si jinak mám 2.0 m52 a když jsem to kupoval tak jsem fakt na spotřebu nekoukal chtěl jsem 6. válec kvůli chodu nádhera a že vydrží víc jak 4.válec a spokojenost na všechny strany BMW forever a pod 6 válců nejdu 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Spotřeba je podle velikosti boty na pravé noze
Mám E36 323ti a umím jezdit dálky pod 7 i přes 12 ltr/100km
Kolísá-li volnoběh, hledej díru v sání někde mezi váhou a sacím potrubím, popřípadě kolem volnoběžného ventilu. Jak už ti tady psali, dále hledej diagnostikou v lambdě, váze, ...

Kolísá-li volnoběh, hledej díru v sání někde mezi váhou a sacím potrubím, popřípadě kolem volnoběžného ventilu. Jak už ti tady psali, dále hledej diagnostikou v lambdě, váze, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no těch 11,9 je kombinovaná, každý ráno projedu mladou boleslaví (není to praha že bych popojížděl po metru, ale město to je) a pak jedu cca 10km přes kopec do práce (přes kopec znamená půlka do kopce a půlka z kopcePaavo píše:co mesto, jak ti zere tam?Ja mel na 2.5(M50) pri spatny lambde a vaze sptrebu 16L(lehonka noha), ted to zajedu tak lehce pod 14.Takze rozdil uprdenejch 2 litru..........

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
rozhodne to neni normal, evidentne vyssi spotrebu zpusobuje to same co zpusobuje kolisani volnobehu.
mam 328 z 95roku a jezdim kombinovanou cca 9,5l
na dalku a v klidu se da dostat na 8, pod uz asi ne, ale to uz je jizda spis pod rychlostnimi limity...
mestu se snazim vyhybat, po praze jezdim jen v okrajovych castech a mimo spicku takze se do tech 10ti vlezu taky, kdyz nahodou musim poskakovat pres mesto bude to vic ale netusim kolik, jak jezdim pres to mesto malo tak se to nejak v tom zbytku km "rozpusti"
mam 328 z 95roku a jezdim kombinovanou cca 9,5l
na dalku a v klidu se da dostat na 8, pod uz asi ne, ale to uz je jizda spis pod rychlostnimi limity...
mestu se snazim vyhybat, po praze jezdim jen v okrajovych castech a mimo spicku takze se do tech 10ti vlezu taky, kdyz nahodou musim poskakovat pres mesto bude to vic ale netusim kolik, jak jezdim pres to mesto malo tak se to nejak v tom zbytku km "rozpusti"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Dej si čas, taky jsem první měsíce jezdil s 328i za 11,6-12l. Chce se to s tím autem naučit jezdit, zbytečně mu nešlapat apod. Motor táhne pořád stejně ať máš nohu na podlaze, či ve čtvrtce. Taky jsem si myslel, že jezdím zvolna a žeŕe to nějak moc. Znám spoustu lidí, kteří tu spotřebu měli podobnou a po čase klesla na +- 9l. Ale jen pro klid v duši, zkus tu diagnostiku. Tím nic nezkazíš.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Já jezdil měsíc do práce s 328 coupe. Ráno cca 5km kolona, pak cca 13km pomalu po zbytku města v řídký koloně a pak na D8 35km a zas maloměsto cca 5km. Na tuto cestu jsem dokázal jezdit za 9.3L a neměl jsem vyloženě megalehkou nohu. Po městě na klid 50-70 a po dálnici těch 140 na klídek. A jezdil jsem to jak s Coupe 328 tak i s kabriem 328. Takže koukej po věcech co ti kluci psali, případně bych ještě kouknul na čidlo vačky nahoře u vanosu, pokud cítíš, že nemáš odspodu zátah. 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
no zátah, pravda je že jediný jiný jakžtakž rychlý auto s kterým jezdím je služební scout a v jiný dvaosmě jsem nejel, takže těžko říct jak bere od spodu, možná že nebere úplně tak jak by měla, na dvojku docela jo, ale třeba na trojku moc zátah nemáGeorge_D píše:Já jezdil měsíc do práce s 328 coupe. Ráno cca 5km kolona, pak cca 13km pomalu po zbytku města v řídký koloně a pak na D8 35km a zas maloměsto cca 5km. Na tuto cestu jsem dokázal jezdit za 9.3L a neměl jsem vyloženě megalehkou nohu. Po městě na klid 50-70 a po dálnici těch 140 na klídek. A jezdil jsem to jak s Coupe 328 tak i s kabriem 328. Takže koukej po věcech co ti kluci psali, případně bych ještě kouknul na čidlo vačky nahoře u vanosu, pokud cítíš, že nemáš odspodu zátah.

Jde o to, ze poznas vyrazny prirustek vykonu nad 3600 ot.
Me se to od volnobehu pomalu plouzilo a ve 3600ot. najednou vyrazilo. Ze 3600 na 4000ot. mi "zázrakem" přibylo 25 kw (z 80 na 105), změřeno na brzde.
Diagnostika hlasila spatne cidlo kliky (to uz bylo ale nové), špatné čidlo vačky a mechanická závada VANOSu.
Bylo to špatné čidlo vačky
Me se to od volnobehu pomalu plouzilo a ve 3600ot. najednou vyrazilo. Ze 3600 na 4000ot. mi "zázrakem" přibylo 25 kw (z 80 na 105), změřeno na brzde.
Diagnostika hlasila spatne cidlo kliky (to uz bylo ale nové), špatné čidlo vačky a mechanická závada VANOSu.
Bylo to špatné čidlo vačky
