Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
regulator tlaku paliva
jak sa to prejavuje ked je chybny? cerpadli mi tlaci ale za 2 hodiny je tlak na liste ziadny, taktiez mam dlhe starty, mal so mto vonku ale mechanicke poskodenie nevidno, taktiez ked za chodu motora odpojim od neho hadicku zo sania, nic sa nedeje, motor nezakasle ani nezmeni chod, je ten regulator chybny? mam 316i m43
regulator tlaku paliva pri zapnutom motore (cerpadle) ma udrziavat dany tlak, napr. 3.0 bar, pri volnobehu je tlak vzdy mensi, predpisany tlak je vzdy po odpojeni hadicky z regulatora, bez meraka to tazko zistis, ked meras tlak tlakomerom, tak napr. na volnobehu mas tlak 2.5 bar a ked odpojis hadicku, tlak musi stupnut napr. na 3.0 bar (podla typu auta, ale bmw maju vacsinou 3.0 alebo 3.5 bar)
po vypnuti motora tlak v liste udrziava "non-return valve" na pal. cerpadle, ten ked je nefunkcny, tak rychlo klesne tlak a auto dlhsie startuje (znova sa musi natlakovat sustava).
po vypnuti motora tlak v liste udrziava "non-return valve" na pal. cerpadle, ten ked je nefunkcny, tak rychlo klesne tlak a auto dlhsie startuje (znova sa musi natlakovat sustava).
cize mozem vyriesit padanie benzinu jednocestnym ventilom za 100 KC?chcem ho dat za palivovy filter smerom k motoru medzi hadicu, ja mam 316i M43 1996, cize regulator mozem vylucit koli dlhym startom ak som spravne pochopil, po zapnuti klucika mi z hadice odpojenej od listy vystrekne benzin pod tlakom, ale za 2 hodiny spadne ze v liste neni zioaden tlak
neviem aky je to ventil ten za 100 korun, ale teoreticky ano, len daj pozor nech je na benzin
Myslim ze ten na palivovom cerpadle sa vymenit neda, je spolu s cerpadlom, ale niesom si uplne isty, musel by som kuknut do ETK.
No v TIS pisu, ze ked mas natlakovanu sustavu na predpisany tlak (cize pri nastartovanom motore) a ked motor vypnes, tlak nesmie nejak vyrazne poklesnut behom 30 minut. Tebe za tie 2 hodiny tlak klesne uplne na nulu? Tlak ma byt v hadici od filtra po regulator, za regulatorom je tlak vzdy nula (na vypnutom motore)

No v TIS pisu, ze ked mas natlakovanu sustavu na predpisany tlak (cize pri nastartovanom motore) a ked motor vypnes, tlak nesmie nejak vyrazne poklesnut behom 30 minut. Tebe za tie 2 hodiny tlak klesne uplne na nulu? Tlak ma byt v hadici od filtra po regulator, za regulatorom je tlak vzdy nula (na vypnutom motore)