Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Spatty
Registrovaný
Příspěvky: 164 Registrován: čtv 26.03.2009 01:00
Bydliště: Chrudim
Klubové ID: 1867
#21
Příspěvek
od Spatty » pát 10.04.2009 11:59
kdyz u me je problem v tom ze muzu tocit jak chci ale ani se to nehne
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512 Registrován: ned 07.10.2007 00:00
#22
Příspěvek
od radekc » pát 10.04.2009 12:40
Tak to, ze tam radio drzi je znamka toho, ze je drzak v poradku a se sroubem jde taky tocit, kdyby bylo neco jinak nez ma tak by to spis nedrzelo, tak to fakt nevim co s tim
Spatty
Registrovaný
Příspěvky: 164 Registrován: čtv 26.03.2009 01:00
Bydliště: Chrudim
Klubové ID: 1867
#23
Příspěvek
od Spatty » pát 10.04.2009 15:19
pfff uz necitim prsty jak furt montuju, tak ted nabijim vrtacku a ten imbus k ni pridelam a jestli to radio nesundam tak na tu vrtacku dam snad vrtak a pude dolu raz dva
Spatty
Registrovaný
Příspěvky: 164 Registrován: čtv 26.03.2009 01:00
Bydliště: Chrudim
Klubové ID: 1867
#24
Příspěvek
od Spatty » sob 11.04.2009 18:07
no tak s vyndanim autoradia nemel imbus nic spolecnyho, vyndava se tema packama na radia
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784 Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648
#25
Příspěvek
od Killca » sob 11.04.2009 21:43
pokud se bavime o origo bmw radio v e36, tak tam jsou imbusy potrebne, ale tos asi nemel origo nebo mas jiny typ bmw
vlevo je matal
a vpravo Killca
Spatty
Registrovaný
Příspěvky: 164 Registrován: čtv 26.03.2009 01:00
Bydliště: Chrudim
Klubové ID: 1867
#26
Příspěvek
od Spatty » ned 12.04.2009 10:57
origo je ale nvm jakej typ to bych musel do auta a r.v. mam 98 takze to bude nejspis posledni typ e36
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784 Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648
#28
Příspěvek
od Killca » stř 15.04.2009 15:37
bmw do roku 2000 (bmw->2000) a antenni redukci tam nevidim, ale prodavaj ji v elektru a prislusenstvi k telkam, je tojen prodlouzeni na delsi pindik aby se dal strcit az dovnitr radia, to uvidis apoznas az budes kupovat
vlevo je matal
a vpravo Killca
Spatty
Registrovaný
Příspěvky: 164 Registrován: čtv 26.03.2009 01:00
Bydliště: Chrudim
Klubové ID: 1867
#29
Příspěvek
od Spatty » sob 25.04.2009 16:05
tak sem si koupil tu redukci a hned sem zjistil ze sem krapet v pr... ta redukce do isa je k nicemu pac je to "samicka" a v aute je taky "samicka"
takze jak jinak to udelat bez poskozeni originalniho konektoru?
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784 Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648
#31
Příspěvek
od Killca » ned 26.04.2009 23:10
no to je presne ono a co preesne jsi koupil predtim za typ konektoru?
vlevo je matal
a vpravo Killca
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784 Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648
#33
Příspěvek
od Killca » pon 27.04.2009 14:04
no ten ne no, ten se prave zapojuje z isa do origo radia, kdyz mas treba prechod na parrot no, ale tak uz vime a je to vyreseny
vlevo je matal
a vpravo Killca