Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ??
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 330i vs 330D
Spotreba na delsi trasy se drzi bez problemu mezi 6,3-7l (plne nalozene auto ve 4lidech), ve meste nejdu nikdy vyrazne nad 8L. Kamaradi co maji e39 a e46 30D v manualech jsou bezne kolem 6ti litru, nekdo i lehce nad 5l/1 100km.
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ??
to mi prijde nerealne. Osobne mam na kombinovane 6,7 "zadnej kloubouk" a co jsem se ruzne bavil s kamosama se stejnyma motorama tak kolem "5"
to nejezdi ani fabia SDI
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ??
Spotreba na delsi trasy se drzi bez problemu mezi 6,3-7l (plne nalozene auto ve 4lidech), ve meste nejdu nikdy vyrazne nad 8L. Kamaradi co maji e39 a e46 30D v manualech jsou bezne kolem 6ti litru, nekdo i lehce nad 5l/1 100km.
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ??
to mi prijde nerealne. Osobne mam na kombinovane 6,7 "zadnej kloubouk" a co jsem se ruzne bavil s kamosama se stejnyma motorama tak kolem "5"
to nejezdi ani fabia SDI[/quote]
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ??
Too JOOK :
[/quote]duffson píše:Spotreba na delsi trasy se drzi bez problemu mezi 6,3-7l (plne nalozene auto ve 4lidech), ve meste nejdu nikdy vyrazne nad 8L. Kamaradi co maji e39 a e46 30D v manualech jsou bezne kolem 6ti litru, nekdo i lehce nad 5l/1 100km.
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ??to mi prijde nerealne. Osobne mam na kombinovane 6,7 "zadnej kloubouk" a co jsem se ruzne bavil s kamosama se stejnyma motorama tak kolem "5"
to nejezdi ani fabia SDI
ten "tripplepost" jak jsi nazval je otres ja vim
chtel jsem jen editovat prispevek a uplne sem to dodrbal takze SORAC... Kazdopadne mezi 6,5 - 7 se da v poho i s tim, ze nejedes zrovna predpisove
ale jak jsem psal 5-6 je za normalnich podminek nemozne, a pokud nekdo koupi 330dT aby jezdil na spotrebu tak je u me celkem blazen... 
Bylo mi jasne, ze se do toho nekdo obuje. Ano, je to pravda, kolem 5L s tim jezdi jeden znamy. Ma to v manualu, taky si z nej delame srandu, ale je to fakt. Kolem 5,5L s tim dokaze zajet docela normalni jizdou, taky zadny kloboucnik.
Tech 7L bylo v automatu v me e46 touring na ceste CZ-FR ve 4 lidech, plne nalozeni a to jsme dalnice mazali celou cestu kolem 150kmh+. Byla to spise konstatni jizda, pak nejake popojizdky na miste (Clermond Ferrand) a opet cca 1600km zpet do Cech.
6,3 - 6,4L je u e39 v manualu kombinovana spotreba odzkousena jiz nekolika desitky tisic kilometru. S vlekem tahla z Italie Golfa III za 7,2L a to se jelo hodne svizne, zadne loudani. Policajti by z toho rozhodne radost nemeli.
S 30d od BMW se stridave v ruznych autech vozim uz cca od roku 2001 a za tim co jsem napsal si stojim. Neni to zadny blebt, jsou to fakta z praxe a z tisicu najezdenych kilometru...
Pokud jezdi nekdo s 30i, tak mu to neberu a chapu, ze ho tady ty informace s prominutim stvou... Proti gustu...
Tech 7L bylo v automatu v me e46 touring na ceste CZ-FR ve 4 lidech, plne nalozeni a to jsme dalnice mazali celou cestu kolem 150kmh+. Byla to spise konstatni jizda, pak nejake popojizdky na miste (Clermond Ferrand) a opet cca 1600km zpet do Cech.
6,3 - 6,4L je u e39 v manualu kombinovana spotreba odzkousena jiz nekolika desitky tisic kilometru. S vlekem tahla z Italie Golfa III za 7,2L a to se jelo hodne svizne, zadne loudani. Policajti by z toho rozhodne radost nemeli.
S 30d od BMW se stridave v ruznych autech vozim uz cca od roku 2001 a za tim co jsem napsal si stojim. Neni to zadny blebt, jsou to fakta z praxe a z tisicu najezdenych kilometru...
Pokud jezdi nekdo s 30i, tak mu to neberu a chapu, ze ho tady ty informace s prominutim stvou... Proti gustu...
-
prase007
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
- Klubové ID: 1383
Promiň, ale spousta známých .. mi to připomíná lidový historky ... já mám taky spoustu známých a nikdo nejezdí za 5 nebo 6 litrů s 3L dieselem. Nemám potřebu něco shazovat, nebo srážet, klidně řeknu že mi 3L benzín žere deset a půl, protože je to prostě pravda. Spíš mám pocit, že tebe s nafťákem znervózňuje fakt, že ti žere skoro jako benzín a proto si záměrně ubíráš.
Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !!
Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej 
-
Koby
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !!Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
Prostě 330d se nevyplatí a jestli ano, tak o fous... na delší cesty právě naopak budu raději poslouchat benzín než chrochtáka... Byt nechrochtá tak hrozně, ale na benzín to nemá... Na krátký cesty jedno, ale poslouchat to x hodin mě vyloženě obtěžovalo
Panove, presne tak jsem vedel, ze tato diskuze dopadne, proto ze zasady do podobnych diskuzi nepisu a pisu jen, kdyz vim a muzu pomoci, ale myslel jsem si, ze se nazor na diesel muze hodit, vidim, ze to byl omyl.
Mrzi me, ze jsem sem vubec neco psal. Pokud to nekomu pomuze, at si z toho vezme co potrebuje, pokud ne a mysli si, ze je to kec, tak at to tak zustane, nebudu se k tomu vracet.
Chrochtani dieselu na dlouhe trasy (u 30d R6?)... omg
Nechejme to tak. Preji hodne stesti pri vyberu a rozumnou ruku. Kazdy at si koupi, co ma rad a at zvazi, co potrebuje.
Mrzi me, ze jsem sem vubec neco psal. Pokud to nekomu pomuze, at si z toho vezme co potrebuje, pokud ne a mysli si, ze je to kec, tak at to tak zustane, nebudu se k tomu vracet.
Chrochtani dieselu na dlouhe trasy (u 30d R6?)... omg
Nechejme to tak. Preji hodne stesti pri vyberu a rozumnou ruku. Kazdy at si koupi, co ma rad a at zvazi, co potrebuje.
-
Syrup
- Registrovaný
- Příspěvky: 926
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1571
- Kontaktovat uživatele:
Poslouchat chrochtani X hodin v kuse... To myslis na dalnici? Nezlob se na me, ale pri rychlosti 100+ je zvuk v kabine skoro to samy jak i tak d. Navic bych te chtel videt, kdyz bys jezdil s autem dalky a koupil si "i" ktery zere pri 150 o 3,5 litru vic nez "d" jenom kvuli tomu zvuku.. Ja sam mam benal,ale vim ze kdybych to mel jako auto se kterym najezdi nekolik tisic mesicne, tak bych mel rozhodne "d", i kdyz tam hrozi riziko turba a vstriku. Proste proto, ze napr. cesta Praha-Berlin a zpet by me vysla skoro na pulkuKoby píše:No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !!Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
Prostě 330d se nevyplatí a jestli ano, tak o fous... na delší cesty právě naopak budu raději poslouchat benzín než chrochtáka... Byt nechrochtá tak hrozně, ale na benzín to nemá... Na krátký cesty jedno, ale poslouchat to x hodin mě vyloženě obtěžovalo
Syrup píše:Poslouchat chrochtani X hodin v kuse... To myslis na dalnici? Nezlob se na me, ale pri rychlosti 100+ je zvuk v kabine skoro to samy jak i tak d. Navic bych te chtel videt, kdyz bys jezdil s autem dalky a koupil si "i" ktery zere pri 150 o 3,5 litru vic nez "d" jenom kvuli tomu zvuku.. Ja sam mam benal,ale vim ze kdybych to mel jako auto se kterym najezdi nekolik tisic mesicne, tak bych mel rozhodne "d", i kdyz tam hrozi riziko turba a vstriku. Proste proto, ze napr. cesta Praha-Berlin a zpet by me vysla skoro na pulkuKoby píše:No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !!Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
Prostě 330d se nevyplatí a jestli ano, tak o fous... na delší cesty právě naopak budu raději poslouchat benzín než chrochtáka... Byt nechrochtá tak hrozně, ale na benzín to nemá... Na krátký cesty jedno, ale poslouchat to x hodin mě vyloženě obtěžovalo
TO SYRUP: Jednoznacne souhlas
-
prase007
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
- Klubové ID: 1383
Najezdim 60 tisíc ročně, mám 530i a v průměru mi to žere 10,5. Tady se každej ohání cestou praha-berlín-praha na který mi to samozřejmě sežere 8,5, ale nemám sebemenší důvod někomu nalhávat, že to auto žere 8,5 v průměru. Prostě žere 10,5 a na dlouhou trasu po dálnici, když jedu vklídku tak žere 8,5 ... a když jedu na spotřebu a klobouk tak po okresce zajedu 7,7. Znova ale nejsem tak ubohej, abych někam přišel a tvrdil, že auto žere v průměru 7,7 ....
Co se týče nafta x benzín. Když srovnám náklady za benzín a servis, tak jsem na půlce toho, co platim za leasing a pojištění. Čili z celkovýho pohledu pro mě cena paliva neni rozhodující, navíc, do nákladů si to naházim všechno a pak se ten rozdíl skoro maže.
Co se týče nafta x benzín. Když srovnám náklady za benzín a servis, tak jsem na půlce toho, co platim za leasing a pojištění. Čili z celkovýho pohledu pro mě cena paliva neni rozhodující, navíc, do nákladů si to naházim všechno a pak se ten rozdíl skoro maže.
-
Syrup
- Registrovaný
- Příspěvky: 926
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1571
- Kontaktovat uživatele:
touhle rychlosti pocitej tak 10,5-12. zalezi na mnoha okolnostech. Samo myslim benzin..Nicmene ja jsem jel se svoji trojkou v zari do chorvatska a nazpatek, nalozenej uplne do plna, ve 4ech lidech a kdyz jsem prijel do Prahy nazpatek tak mi svitil prumer 10,5. Jel jsem 150-160 tempomatovejch, sem tam i pres 2 kila.tds píše:hele za kolik za 3,0 jede když jedeš po dálnici cca.150-180 vem z toho průměr.
