Já bych té spotřebě i věřil,ta 8-stupńová převodovka musí dělat divy,na tu 8-čku to musí točit ukrutně málo a dostatečný výkon zaručí,že to potahne i na tu 8-čku do normálního středního kopce bez přeřazení.Ale je to jen teorie,se uvidí,jaká bude realita!!?Ale prostě teoreticky bych tomu i věřil!
spotřeba je samozejmě nesmysl, stačí se podívat a psané spotřeby u X6 těch připitomělejch 35i apodobně a pak se kouknout na reálné spotřeby. Prostě turba žerou a dvojitý turba vždycky, protože to plní téměř pořád...
vypadá to hezky akorát na papíře.... Jinak po velmi dlouhé době trošku pozitivní zpráva od BMW.
Koby píše:spotřeba je samozejmě nesmysl, stačí se podívat a psané spotřeby u X6 těch připitomělejch 35i apodobně a pak se kouknout na reálné spotřeby. Prostě turba žerou a dvojitý turba vždycky, protože to plní téměř pořád...
vypadá to hezky akorát na papíře.... Jinak po velmi dlouhé době trošku pozitivní zpráva od BMW.
Nemáš pravdu z praxe vím, že turbo spotřebu naopak snižuje neb se využívá odpadní energie z výfukových plynů.. viz SAAB 2,3t / 2,3i.. nebo VW 1,8T / 1,8i
Koby píše:spotřeba je samozejmě nesmysl, stačí se podívat a psané spotřeby u X6 těch připitomělejch 35i apodobně a pak se kouknout na reálné spotřeby. Prostě turba žerou a dvojitý turba vždycky, protože to plní téměř pořád...
vypadá to hezky akorát na papíře.... Jinak po velmi dlouhé době trošku pozitivní zpráva od BMW.
Nemáš pravdu z praxe vím, že turbo spotřebu naopak snižuje neb se využívá odpadní energie z výfukových plynů.. viz SAAB 2,3t / 2,3i.. nebo VW 1,8T / 1,8i
Presne, turbo motory papaj podle toho jak na ne slapes .... jedes pianko, tak spotreba relativne nizka a jak to zacnes drtit, tak leti do nebes ... takovych motoru sjous mraky vcetne novych 1.4 a 1.8 od VW.
Koby píše:spotřeba je samozejmě nesmysl, stačí se podívat a psané spotřeby u X6 těch připitomělejch 35i apodobně a pak se kouknout na reálné spotřeby. Prostě turba žerou a dvojitý turba vždycky, protože to plní téměř pořád...
vypadá to hezky akorát na papíře.... Jinak po velmi dlouhé době trošku pozitivní zpráva od BMW.
To pripitomele turbo zere na dalku 8 litru ty genie, priste nez zacnes zase vyndavat ty tvoje bludy tak se zamysli jestli o tom neco vis..
Nevidim duvod proc by ta spotreba nemohla byt realna, staci se kouknout na spritmonitor kolik zerou nove 550i trebas..
Dneska uz jsou ty motory zase trosku nekde jinde nez pred 10 lety..
Koby píše:spotřeba je samozejmě nesmysl, stačí se podívat a psané spotřeby u X6 těch připitomělejch 35i apodobně a pak se kouknout na reálné spotřeby. Prostě turba žerou a dvojitý turba vždycky, protože to plní téměř pořád...
vypadá to hezky akorát na papíře.... Jinak po velmi dlouhé době trošku pozitivní zpráva od BMW.
Nemáš pravdu z praxe vím, že turbo spotřebu naopak snižuje neb se využívá odpadní energie z výfukových plynů.. viz SAAB 2,3t / 2,3i.. nebo VW 1,8T / 1,8i
Ano, to jsou ale jedno turba, kde se dá otáčkám kdy sepíná turba dá vyhnout tím, že prostě přeřazuješ dřív.
Koby píše:spotřeba je samozejmě nesmysl, stačí se podívat a psané spotřeby u X6 těch připitomělejch 35i apodobně a pak se kouknout na reálné spotřeby. Prostě turba žerou a dvojitý turba vždycky, protože to plní téměř pořád...
vypadá to hezky akorát na papíře.... Jinak po velmi dlouhé době trošku pozitivní zpráva od BMW.
To pripitomele turbo zere na dalku 8 litru ty genie, priste nez zacnes zase vyndavat ty tvoje bludy tak se zamysli jestli o tom neco vis..
Nevidim duvod proc by ta spotreba nemohla byt realna, staci se kouknout na spritmonitor kolik zerou nove 550i trebas..
Dneska uz jsou ty motory zase trosku nekde jinde nez pred 10 lety..
Ano, při devadesáti. Za 8 na dálku jede 330d, pokud jedeš normálně...
Spotřeba reálná prostě neni, je v reálu zhruba o 3 litr vyšší než na papíře. Nesrovnávej 550i - to je atmosféra... naopak, podívej se na 750i, kde už je připitomělé twin turbo a reálně se spotřeba místo 11,4 motá kolem 15 litrů... A tak to bude vždycky, pokud s twin turbem nebudeš jezdit ještě před záběrem prvního turba, ale to je hodně těžké, daleko těší než s koncepcí 1 turbo, alá ta 1,8t oktávka, nebo starý diesly..
Koby píše:spotřeba je samozejmě nesmysl, stačí se podívat a psané spotřeby u X6 těch připitomělejch 35i apodobně a pak se kouknout na reálné spotřeby. Prostě turba žerou a dvojitý turba vždycky, protože to plní téměř pořád...
vypadá to hezky akorát na papíře.... Jinak po velmi dlouhé době trošku pozitivní zpráva od BMW.
To pripitomele turbo zere na dalku 8 litru ty genie, priste nez zacnes zase vyndavat ty tvoje bludy tak se zamysli jestli o tom neco vis..
Nevidim duvod proc by ta spotreba nemohla byt realna, staci se kouknout na spritmonitor kolik zerou nove 550i trebas..
Dneska uz jsou ty motory zase trosku nekde jinde nez pred 10 lety..
Ano, při devadesáti. Za 8 na dálku jede 330d, pokud jedeš normálně...
Spotřeba reálná prostě neni, je v reálu zhruba o 3 litr vyšší než na papíře. Nesrovnávej 550i - to je atmosféra... naopak, podívej se na 750i, kde už je připitomělé twin turbo a reálně se spotřeba místo 11,4 motá kolem 15 litrů... A tak to bude vždycky, pokud s twin turbem nebudeš jezdit ještě před záběrem prvního turba, ale to je hodně těžké, daleko těší než s koncepcí 1 turbo, alá ta 1,8t oktávka, nebo starý diesly..
Vazne? Mas nejake osobni zkusenosti nebo "to tak proste musi byt protoze jsem to rekl"??? Uz jsem to tady nekde psal - Pribram - Viden - Pribram - ca 605km. cesta tam okresky v lijaku - 100-120kmh prumerna spotreba 7,4l, zpatky dalnice ca 150-160 kmh 8,6litru.. N54 pripitomele twinturbo manual.
S atmosferou 330i bych to jel min. o pul litru - litr vic..
Edit: jo a rozhodne jsem si nehlidal kazdou desetinku na ekonomeru, jel jsem uplne normalne, v klidku. "V cene" zpatky je i sprintik 120-250 na dalnici s OOOO nalepenou na prdeli:)