
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
spojka u 540i E34
Zdravím všechny a chci se spíše jen zeptat majitelů vozů 540i E34 jak jim chodí spojka. Já na svém autě jsem cca půl roku po dovozu spojku měnil a do té doby chodila hodně těžko. Myslel jsem, že výměnou celé spojky se to vyřeší, ale není tomu tak. Trochu se to zlepšilo, ale byl jsem z jiných BMW zvyklý na něco jiného. Už jsem si na to celkem zvykl, ale přece jen by mě zajímalo, jak to funguje ostatním. Mám ještě kamaráda, který má také 540i E34 (touring) a spojka mu chodí trochu lépe, ale žádný zázrak. Předem díky za odpovědi. 

Je hodne vtipny se ptat majitelu 540i jak jim chodi spojka (kdyz u nas je puvodnich 540i 6q cca 6
)
No muj poznatek je stejnej jako tvuj.. e34ka je kara, ktera se ridi sama.. vsechno krasne presny, tuhy a pritom zlehka.. nikoliv u 540ky. Tam vzdycky sednu a mam co delat si zvyknout na ten tvrdej plyn a spojku. Ve meste doslova trpim pri kazdym prerazeni a citlivym zrychlovani.. a to si troufam o svym aute rict ze je panna (veskery ovladani vseho jde presne jak ma jit, v nicem neni vule, nic neni osahany).. v tdcku, ktery jsem koupil taky ve slusnym stavu jde odjakziva spojka i plyn lehce (i po vymene), po 6ti letech myho litani se nic moc nezmenilo (krom vylitanosti
)
.. kdyz jsem kupoval predtim 540ku e34, ktera mela najeto 290 a pripadala mi cela takova malinko opouzivana, ta tuhost plynu a spojky me az zarazila, skoro sem o tom benzinu co mu trva nez se zvedne ztratil iluze
Muj nazor je teda ten, ze to tak mysleli konstrukteri dobre, proste tuhej plyn aby tam clovek lil ty hektolitry benalu s rozmyslem a tuha spojka aby ji hned clovek neodpalil. Nicmene verim informacim, ze 540ka v manualu je na spotrebu spojek narocna a taky nebyla na kvedlani zpocatku zamyslena..

No muj poznatek je stejnej jako tvuj.. e34ka je kara, ktera se ridi sama.. vsechno krasne presny, tuhy a pritom zlehka.. nikoliv u 540ky. Tam vzdycky sednu a mam co delat si zvyknout na ten tvrdej plyn a spojku. Ve meste doslova trpim pri kazdym prerazeni a citlivym zrychlovani.. a to si troufam o svym aute rict ze je panna (veskery ovladani vseho jde presne jak ma jit, v nicem neni vule, nic neni osahany).. v tdcku, ktery jsem koupil taky ve slusnym stavu jde odjakziva spojka i plyn lehce (i po vymene), po 6ti letech myho litani se nic moc nezmenilo (krom vylitanosti

.. kdyz jsem kupoval predtim 540ku e34, ktera mela najeto 290 a pripadala mi cela takova malinko opouzivana, ta tuhost plynu a spojky me az zarazila, skoro sem o tom benzinu co mu trva nez se zvedne ztratil iluze

Muj nazor je teda ten, ze to tak mysleli konstrukteri dobre, proste tuhej plyn aby tam clovek lil ty hektolitry benalu s rozmyslem a tuha spojka aby ji hned clovek neodpalil. Nicmene verim informacim, ze 540ka v manualu je na spotrebu spojek narocna a taky nebyla na kvedlani zpocatku zamyslena..
Ptam se, protože jsem někde na netu četl, že to jde vyřešit jiným spojkovým válcem. S autem občas jede i moje přítelkyně a to si potom vždy vyslechnu...
Také mně napadlo, že to bude tolik tuhé kvůli výkonu, ale chtěl jsem mít jistotu, že ten problém nemám jenom já. Každopádně kdyby to šlo nějak řešit, tak bych do toho šel, protože jak tu již bylo řečeno, tak při popojíždění v koloně, nebo v dopravní špičce ve městě je to utrpení.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Martinéz píše:proto mam na tyhle veci naftaka, kterej jede odspoda, za par a jeste je mekkej jak P307
Btw zajet s 540 do zacpy me moc neba.. koukat treba jak mam dojezd 250 a za par minut 170 je blby, zvlast kdyz se to uz pak k tem 230ti nevrati



Martinéz píše:proto mam na tyhle veci naftaka, kterej jede odspoda, za par a jeste je mekkej jak P307
Btw zajet s 540 do zacpy me moc neba.. koukat treba jak mam dojezd 250 a za par minut 170 je blby, zvlast kdyz se to uz pak k tem 230ti nevrati
Což o to, naftu mám také, ale od té doby, co jsem přelezl do 540 mě už jiné auto nebaví.

524td píše:Martinéz píše:proto mam na tyhle veci naftaka, kterej jede odspoda, za par a jeste je mekkej jak P307
Btw zajet s 540 do zacpy me moc neba.. koukat treba jak mam dojezd 250 a za par minut 170 je blby, zvlast kdyz se to uz pak k tem 230ti nevrati
Což o to, naftu mám také, ale od té doby, co jsem přelezl do 540 mě už jiné auto nebaví.
Tak to ja jsem asi divnej, ale me vzdycky bavi presedavat.. kazdy z nich ma svoje. Taky sem ho neopravoval (za cenu auta) pro nic za nic.. proste jezdeni po meste (i kdybych mel ropnej vrt) je s naftou prijemnjeis, 540ka v manualu je na to nahovno..

to Ruda.. jo, ty se nesmej, misto tebe by mohly jezdit tri mlady kluci v iSech..
