Hele,nechci rejpat,ale v inzerci máš poptávku na katalyzátor a tady se zase ptáš,jestli trubku nebo rezonátor Mno za mně uděláš nejlíp,když tam foukneš novej kat od Bosalu,žádný tydle rezonátory a jiný kravinátory bych nedělal,je to kindertuning!!
no prave pokud ho rychle sezenu origo tak tam pude ale jinak to budu resit takto!ten bosal ma sice universali akorat se bojim ze se tam nevlezou!2.8 ma dva mensi kulaty katy
petabmw píše:no prave pokud ho rychle sezenu origo tak tam pude ale jinak to budu resit takto!ten bosal ma sice universali akorat se bojim ze se tam nevlezou!2.8 ma dva mensi kulaty katy
No jó,tak chtělo by to zjistit,s těma novejma máš tak nějak jistotu,že bude na dlouho klid,u origo starších těžko říct no,na co natrefíš a v jakým stavu.Já bych si teda napřed zjistil ty Bosaly a to i cenově a pak bych vylučovací metodou řešil dál,jako vykuchat to a dát rouru můžeš vždycky a ten rezonátor je povětšinou moc hlučnej a nemá zrovna moc líbivej zvuk
petabmw píše:prave kat sem dneska vykuchal a je to hroznej zvuk!takze kdyz uz tak bude teda lepsi katem protahnout trubku?nez rezonator?
Určitě,tak hlavně je to i s minimální investicí místo rezonátoru a časem dáš ten kat,buď good origo,když dobře seženeš,nebo pokud zjistíš,že se ti tam vlezou od toho Bosalu a budou za přijatelný prachy,tak pak tyhle,buď taky trochu ekolog
No to jó,ale tak co mám dělat,nó,nově požadovaní emisní limity asi jen tak nesplním Ale v rámci předepsaných výfukových splodin na emisích jsem prošel už dvakrát,letos mě čeká další technická,tak uvidíme