Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zkusenosti se zadnim nahonem?
Samo je to nekde jinde nez predek. Snih ci takovy sychravo pri horsich gumach je proste mizerie-protiprokluz pomuze jen castecne.
Muzes tomu pomoci castecne dobryma gumama, ale i tak ten zadek je lehkej cili 2pytle cementu jako u zigula a mas to 100%. Zaroven jezdit volnou to je jasny.
Rozhodne bych se toho nebal 99% lidi bydli u normalni komunikace no a tam neni problem. Pokud ma ovsem barak 50m od silnice po travniku tak mu moc sanci bez cementu nedavam:D
Muzes tomu pomoci castecne dobryma gumama, ale i tak ten zadek je lehkej cili 2pytle cementu jako u zigula a mas to 100%. Zaroven jezdit volnou to je jasny.
Rozhodne bych se toho nebal 99% lidi bydli u normalni komunikace no a tam neni problem. Pokud ma ovsem barak 50m od silnice po travniku tak mu moc sanci bez cementu nedavam:D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Toydolls píše:Muzes tomu pomoci castecne dobryma gumama, ale i tak ten zadek je lehkej cili 2pytle cementu jako u zigula a mas to 100%. Zaroven jezdit volnou to je jasny.
staci koupit dobre gumy, zadna zatez do kufru neni potreba.... maximalne pytlik soli nebo pisku kdyby bylo nejhur, ale nikdy jsem to s BMW nepotreboval..... vyvazeni je u vsech BMW hodne blizko k 50:50...
JO JO ,není to žigul,hodně důležité jsou zadní gumy,dobrý vzorek a značka-na WANLI to asi moc dobře nepojede,ja když měl MB E124,tak to jelo jako tank a měl jsem tam michelinky, u dnešních aut je taky rozhodující váha,zvlášt u bmw kde se snaží o rozložení hmotnost 50-50,tak se to nemůže srovnávat s žigulem-ten měl strašně lehoučkej zadek a bylp potřeba ty pytle cementu.
Vy to neradi slysite, jiste temer 50:50 je znat, ale proste lepe se clovek citi v predohrabu. Gumy jak jsem psal pomuzou hodne, ale jen sou trochu vic sjete (vlastni zkusenost) - vyjedu, ale uz voram to u predku bych jel jeste vklidu bezproblemu.
Gumy 205/50/17 Dunlop Winter sport
==
Zalezi predevsim kde s autem jezdite a co od nej ocekavate - proste zadek je nachylnejsi, taky pomerne dost lidi zazimuje a ma "neco" na jezdeni v zime.
Gumy 205/50/17 Dunlop Winter sport
==
Zalezi predevsim kde s autem jezdite a co od nej ocekavate - proste zadek je nachylnejsi, taky pomerne dost lidi zazimuje a ma "neco" na jezdeni v zime.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2830
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
emtrojak píše:Zdravím, prosim napiste sem jake mate zkusenosti se zadnim nahonem v zime? ( bmw 320d E46 touring ). Sám mám 325i coupe a v zime jsem vyjel vsude kde jsem potreboval. Informace potrebuji pro kolegu, který zvazuje koupi E46 a má strach na zimu. Diky. moc.
Měl jsi mu na zimu půjčit svoje auto aby si to vyzkoušel. To je lepší než tady to tlachání okolo



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
xSAFA píše:Mno.. dá se ale už sem zažil horký chvilkyPředohrábek je na toto jednoznačně lepší a vyhrabe se z míst kde si BMW (bez řetazů nebo štěrku) ani neškrtne. Je zkrátka potřeba mít v kufru řetazy a tak nějak předvídat kam si můžu dovolit zajet a kam ne... Pak není problém
no prave musis umet se do takovych situaci nedostat..... me predokolky vadi.... proto mam i firemni auto zadokolku



e39 Touring, cca 1850+ kg prazdnej, automat, vsude zbrusu novy zimaky
Zkusenosti: na snehu nevyjedu nikam. Staci mirny kopecek, ASC zacne blikat, chvili jeste jedu a pak konec. Auto mam velmi kratce, ale myslim ze trochu ridit umim.
I pri velmi citlive manipulaci s plynem to bud stoji na miste nebo hrabe (a stoji na miste). Na pristi zimu budou retezy nutnost.
Zkusenosti: na snehu nevyjedu nikam. Staci mirny kopecek, ASC zacne blikat, chvili jeste jedu a pak konec. Auto mam velmi kratce, ale myslim ze trochu ridit umim.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )
Regis píše:e39 Touring, cca 1850+ kg prazdnej, automat, vsude zbrusu novy zimaky
Zkusenosti: na snehu nevyjedu nikam. Staci mirny kopecek, ASC zacne blikat, chvili jeste jedu a pak konec. Auto mam velmi kratce, ale myslim ze trochu ridit umim.I pri velmi citlive manipulaci s plynem to bud stoji na miste nebo hrabe (a stoji na miste). Na pristi zimu budou retezy nutnost.
Tak to nechapu, bratranek má taky E39 pneu 235 45/17 continental contiwinter contact a vyjede vsude..
emtrojak píše:Regis píše:e39 Touring, cca 1850+ kg prazdnej, automat, vsude zbrusu novy zimaky
Zkusenosti: na snehu nevyjedu nikam. Staci mirny kopecek, ASC zacne blikat, chvili jeste jedu a pak konec. Auto mam velmi kratce, ale myslim ze trochu ridit umim.I pri velmi citlive manipulaci s plynem to bud stoji na miste nebo hrabe (a stoji na miste). Na pristi zimu budou retezy nutnost.
Tak to nechapu, bratranek má taky E39 pneu 235 45/17 continental contiwinter contact a vyjede vsude..
Presne tak, bud s tim neumi, nebo ma neco divneho na aute. Ja na letnacich vyjel i 1km do kopce v zasnezenem poli na polnacce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Regis píše:e39 Touring, cca 1850+ kg prazdnej, automat, vsude zbrusu novy zimaky
Zkusenosti: na snehu nevyjedu nikam. Staci mirny kopecek, ASC zacne blikat, chvili jeste jedu a pak konec. Auto mam velmi kratce, ale myslim ze trochu ridit umim.I pri velmi citlive manipulaci s plynem to bud stoji na miste nebo hrabe (a stoji na miste). Na pristi zimu budou retezy nutnost.
na 225/55/16 jsem se stejnym autem(jen manual) vyjel uplne vse..... rozjezd v prudkem kopci bez problemu.... hrabajici predokolky jsem bral v kopci bezne.... co tam mas za gumy? Nejake Jing a Jang ne?

S E46 Ci jsem jezdil celoročně. Nejdřív jsem na gumách šetřil a jednou jsem nevyjel ani z parkoviště, paní prodavačka z blízkého obchodu mi naštěstí přišla zatlačit
Pak jsem pořídil mírně jeté Pirelli SOTTOZERO za desítku a obavy mě přešly.
Když nastala kalamita, připadalo mi to spíše jako zábava. Přejíždění z pruhu do pruhu přes čerstvý sníh bez nejmenšího zaváhání.
Kdo jednou okusil, už nechce jinak

Pak jsem pořídil mírně jeté Pirelli SOTTOZERO za desítku a obavy mě přešly.
Když nastala kalamita, připadalo mi to spíše jako zábava. Přejíždění z pruhu do pruhu přes čerstvý sníh bez nejmenšího zaváhání.
Kdo jednou okusil, už nechce jinak
