
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Čištění klimy a topení (to to smrdí)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 15.04.2007 00:00
- Bydliště: Čelákovice
- Klubové ID: 1589
Pěna se musí dostat k výparníku. V servisech to dělají trubkou pro odvod kondenzátu. Lepší je ale navrtat skříň s výparníkem a pěnu nastříkat přímo na výparník. Díra se potom zakryje plastovou zátkou. Potom to ještě chce vydezinfikovat celý systém mlhou. kterou udělá ultrazvukový vyvíječ. Auto se nastartuje, zapne se vnitřní cirkulace a vyvíječ se dá pod palubku spolujezdce a nechá se asi půl hodiny cirkulovat mlhu v potrubí. Po dezinfekci je možné potrubím prohnat ještě mlhu parfému. Dezinfekci a parfémovací kapalinu prodávají v Elitu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Jak píše Hansen: i podle TIS (servisní informace) se ma vyvrtat díra do plastu dole u výparníku, pomocí trubičky s "rozprašovačem" nastříkat chemii přímo na výparník, protože tam se drží voda a pak tam žijou bakterie, a pak se díra zakryje záslepkou. Ideální mi přijde kus před koncem cesty vypnout klimu a "usušit" vnitřek.
A z vnitřku auta se k tomu nedostanu? Nechce se mi tam nic vrtat
Ani nevim, kde bych to tam dělal. V životě jsem ten výparník neviděl
Někde dělaj ultrazvukový čištění takovým aerosolem. Co si myslíte o tomhle? Já bych šel do pěny, ale zase ten aerosol desinfikne i čalounění a celkově vnitřek auta...


Někde dělaj ultrazvukový čištění takovým aerosolem. Co si myslíte o tomhle? Já bych šel do pěny, ale zase ten aerosol desinfikne i čalounění a celkově vnitřek auta...
