Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kam ten svět spěje?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jsem cekal neco like this:)) http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/1 ... vedec.html
Ale tohohle bych se vubec nebal, odlehcena jednicka s biturbo ctyrhrncem by nemusela byt marna, M3 s biturbo poradne vyladenym 6ti valem uz vubec ne:) se Z4M urcite zase strasi, puvodne nemela byt ani stara Z4 v ///M provedeni.. za me urcite
V BMW vedi co delaj
Ale tohohle bych se vubec nebal, odlehcena jednicka s biturbo ctyrhrncem by nemusela byt marna, M3 s biturbo poradne vyladenym 6ti valem uz vubec ne:) se Z4M urcite zase strasi, puvodne nemela byt ani stara Z4 v ///M provedeni.. za me urcite

V BMW vedi co delaj

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
No jo, ale jde o to, že za chvíli nebude BMW který by nemělo Turbo a to je myslím velká škoda...Martyn píše:Jsem cekal neco like this:)) http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/1 ... vedec.html
Ale tohohle bych se vubec nebal, odlehcena jednicka s biturbo ctyrhrncem by nemusela byt marna, M3 s biturbo poradne vyladenym 6ti valem uz vubec ne:) se Z4M urcite zase strasi, puvodne nemela byt ani stara Z4 v ///M provedeni.. za me urcite
V BMW vedi co delaj

Kolego, vzdyt nam, co jezdime v MHD nebo v osmnactistovkach to muze byt uplne jedno, jestli desetivalec nebo biturbo osmivalecmichal09 píše: No jo, ale jde o to, že za chvíli nebude BMW který by nemělo Turbo a to je myslím velká škoda...

Navic si predstav tu baladu, jezdit po meste s lehkou nohou za pet litru a nadruhou stranu v pripade potreby mit moznost poradne slapnout na plyn a vychutnat si dynamiku sportaku. Nerikam, ze v soucasnosti je to takhle, ale treba k tomu vyvoj dospeje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 588
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2364
Ja sice nemam s turbem, ale jel sem v 745i co ma turbo a to je proti 740 uplne jiny kafco a to ma o dva valce a litr obsahu min, turbo je turbo, vic turb je vic turb. Jen se to obcas nepodari jako treba 2.8tt, ale to neni duvod odsoudit vse s turbem.michal09 píše:No jo, ale jde o to, že za chvíli nebude BMW který by nemělo Turbo a to je myslím velká škoda...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Díky za připomínku kolego, ano jezdím MHD a 1,8kou, může mi to bejt ukradený, protože žádný Mko nebo destiválec biturbo nikdy mít nebudu a ani bych to nechtěl (maximálně se svést), ale mrzí mě to. Za chvilku budem strkat BMW na nabíječku aby jsme se mohli projet, ale proč ne když se bude jezdit zadarmo na elektromotor že?wacc píše:Kolego, vzdyt nam, co jezdime v MHD nebo v osmnactistovkach to muze byt uplne jedno, jestli desetivalec nebo biturbo osmivalecmichal09 píše: No jo, ale jde o to, že za chvíli nebude BMW který by nemělo Turbo a to je myslím velká škoda...
Navic si predstav tu baladu, jezdit po meste s lehkou nohou za pet litru a nadruhou stranu v pripade potreby mit moznost poradne slapnout na plyn a vychutnat si dynamiku sportaku. Nerikam, ze v soucasnosti je to takhle, ale treba k tomu vyvoj dospeje.

Příjde mi škoda že už ani BMW nebude dělat pro ně charakteristický atmosferický motory s čistou sílou a do všeho budou rvát ty bláznivý turba...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Turbo neodsuzuju, to vůbec, jen si nemyslím že by mělo pohltit celou automobilku, posléze celý automobilový trh...Lolita píše:Ja sice nemam s turbem, ale jel sem v 745i co ma turbo a to je proti 740 uplne jiny kafco a to ma o dva valce a litr obsahu min, turbo je turbo, vic turb je vic turb. Jen se to obcas nepodari jako treba 2.8tt, ale to neni duvod odsoudit vse s turbem.michal09 píše:No jo, ale jde o to, že za chvíli nebude BMW který by nemělo Turbo a to je myslím velká škoda...
