BMWPower píše:no, přijde mi to jako úlet... nafťák si má chrochtat a hotovo. není nad to vidět jak si nafťák při rozjezdu odfoukne ze zahnutého laufu k zemi...
tvůj názor...
tady chce ale někdo poradit, tak si tyhle výlevy možná mužeš nechat pro sebe, co ty na to?
Nechci aby to někdo pochopil špatně jako právě ty. pár kamošů mám co mají nafty a řešily nějaký rozumný a libivý zvouček. Bohužel peníze v háji a někteří byli ve finále zklamaní.
Já bych naftu "nelaufoval" ale je to můj osobníé názor a ten se nemusí shodovat s názory ostatních...
BMWPower píše:no, přijde mi to jako úlet... nafťák si má chrochtat a hotovo. není nad to vidět jak si nafťák při rozjezdu odfoukne ze zahnutého laufu k zemi...
tvůj názor...
tady chce ale někdo poradit, tak si tyhle výlevy možná mužeš nechat pro sebe, co ty na to?
Nechci aby to někdo pochopil špatně jako právě ty. pár kamošů mám co mají nafty a řešily nějaký rozumný a libivý zvouček. Bohužel peníze v háji a někteří byli ve finále zklamaní.
Já bych naftu "nelaufoval" ale je to můj osobníé názor a ten se nemusí shodovat s názory ostatních...
a proč jsi tohle nenapsal hned na začátku a vyblil tam takový houby?
castro píše:[quote="BMWPower"]no, přijde mi to jako úlet... nafťák si má chrochtat a hotovo. není nad to vidět jak si nafťák při rozjezdu odfoukne ze zahnutého laufu k zemi...
tvůj názor...
tady chce ale někdo poradit, tak si tyhle výlevy možná mužeš nechat pro sebe, co ty na to?
Nechci aby to někdo pochopil špatně jako právě ty. pár kamošů mám co mají nafty a řešily nějaký rozumný a libivý zvouček. Bohužel peníze v háji a někteří byli ve finále zklamaní.
Já bych naftu "nelaufoval" ale je to můj osobníé názor a ten se nemusí shodovat s názory ostatních...
a proč jsi tohle nenapsal hned na začátku a vyblil tam takový houby?[/quote]
me u dieselu prijde OK kdyz je co nejtissi a je slyset jen piskani turba. kamos mel na HDI nakej "ladak" koncovka byla rozvetvena na 2 vyusteni - jedno na levy strane, druhy napravo a ten "pravouhlej" spoj v otackach kde to nejvic "tahalo" piskal... docela zajimavy... ale pridal bych se s nazorem k ostatnim - do vyfuku ropaku nevrtat.
od renomovanych znacek je to vetsinou o projevu a la lokomotiva-vetsi huceni venku, ticho uvnitr, na volnobeh hrubsi zvuk... ale delal jsem golfa TDi komplet od turba dozadu 70mm nerez trubka a bylo to peklo na zemi, nejvic to pripominalo startujici helikopteru a pri prerazeni zvuk jako blowoff ventil
Ahoj kluci,já už jsem si taky nějakého toho sporťáka dělal. A opravdu je nejlepší origo zvuk. Jako když jsem od někud odjížděl a mělo to fakt sportovní zvuk. Ne nějaká ta hrůza jak to občas někdo má. Tak to zahřálo na dušičce. Když bylo vidět jak se každý ohlíží. Ale chtěl jsem říct,že na naftu nemá cenu nic dávat. To je jenom slyšet turbo ale jinak nic hezkého. Momentálně jezdím v E46 330D a ladák bych tam nedal ani náhodou. To má tak krásnej a kultivovanej zvuk. Ba naopak,tomu kdo by ho tam namontoval. Bych přál aby mu za to sebrali technickou. Ten kdo ho namontuje si asi svého auta moc neváží. Tolik MŮJ názor,který bych nerad nikomu vnucoval jen ho zdělit chci
ja mam na e-46 330d jenom sundanej zadni tlumic vejfuku, a natahany roury a mam 4 vejfuky z napisem remus jen tak aby se nereklo zadnej sportovni vejfuk nic a ma to zvuk jako V8
já mám na tds trubku od předu až do zadu,a v zadu mám jen prucozí tlumič s koncovkama a zvuk super v aute v pohodě a v zadu to krásně brumlá a je slyšet turbo zvuk nádhera a prdel zakouřenou nemam. jezdim s autem denně přes 120km a sem nad míru spokojenej