koupil sem E36 coupe a tohle v nem bylo, evidentne si nerozumi s ridici jednotkou (imobilizerem) nejspis proto napis "disabled" co jsem hledal tak nic takoveho se asi do E36 nedavalo, netusite z ceho to pochazi? kazdopadne by bylo fajn kdyby fungovalo, neumite nekdo tuhle komunikaci radia s autem vyradit? v zahranicnich diskuzich sem nasel par info ze to jde... jeste to teda muzu vyhodit a koupit neco jineho, ale nejdriv bych to zkusil rozbehnout.
Vypadá to na originální rádio ale těžko říct, z jakého modelu (tipuju Ford nebo Subaru). Každopádně asi fungovat nebude, protože mu chybí kopa ovládacích prvků (ty asi budu v originále na jiném panelu, nebo ve volantu). Designově to vypadá na Grundig nebo Philips, ale nejlepší bude, když ho vyndáš a podíváš se na štítek, co tam bude napsané...
Vyrábí to VDO pro BMW. Já ho měl v e30 - odkud jsi koupil auto, nebylo to někde od Plzně ? Rádio je zablokované, potřebuješ k němu takovej " dekódovací " člen - když ho vyndáš, zezadu má ISO konektor + několik dalších konektorů a někde z něj budou koukat tři dráty, na ty se to musí připojit. Jediné, co z jeho funkcí nevyužiješ je ovládání na volantu, které to podporuje, jinak pokud ti bude hrát, rozchodíš všechny funkce. Jak jsem psal, zvuk má vynikající a umí MP3.
Tělo rádia má 1 DIN rozměr, ale přední panel přečuhuje cca půl centimetru směrem dolů, proto nejde zarazit do palubky. Jde to opatrně seříznout, origo má k němu být ještě takový rámeček a potom je atypický rozměr.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dan td píše:Vyrábí to VDO pro BMW. Já ho měl v e30 - odkud jsi koupil auto, nebylo to někde od Plzně ? Rádio je zablokované, potřebuješ k němu takovej " dekódovací " člen - když ho vyndáš, zezadu má ISO konektor + několik dalších konektorů a někde z něj budou koukat tři dráty, na ty se to musí připojit. Jediné, co z jeho funkcí nevyužiješ je ovládání na volantu, které to podporuje, jinak pokud ti bude hrát, rozchodíš všechny funkce. Jak jsem psal, zvuk má vynikající a umí MP3.
Tělo rádia má 1 DIN rozměr, ale přední panel přečuhuje cca půl centimetru směrem dolů, proto nejde zarazit do palubky. Jde to opatrně seříznout, origo má k němu být ještě takový rámeček a potom je atypický rozměr.
no koukal jsem na to jen zbezne, ale ten konektor mi prave prisel ze neni iso ale takova ta spousta pinova vec jako maj origo bmw radia... mam auto doma 1den, nebyl na to cas, dneska to zkouknu podrobneji...
netusis kde by se k tomu dal sehnat ten clen? hlavne to sviti stejnym odstinem jako palubka tak mi je lito ho vyhodit.....
jo to mi prislo taky.... hledal jsem i na mini forech v zahranici a nasel jsem info ze pokud se tam meni radio za naky lepsi "boost" ze se pin s I-bus musi rozdvojit a pripojit jeste nekam....
prave me prekvapuje ze by si nekdo nainstaloval radio do auta a spokojil se s tim ze je to jen nefunkcni zaslepka diry do palubovky...
a co jsem se rano zbezne mrknul na ten konektor vzadu tak je to i nejak pekne pripojeny, vsechno zapajeny, smrstovaci buzirky, je tam jeden volnej vodic a na konci ma taky smrstovaci buzirku.. casto to lidi smodrchaj do cokolad apod... tak mi prijde divny ze by si s tim nekdo dal takovou praci a spokojil se s tim ze to nefunguje.....