Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E 39

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
markas
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#1 Příspěvek od markas »

Zdravim.Tak sem se rozhod,ze zmenim karu.Sem sice ted spokojenej,mam A6 1.8T,supr motor,spotreba,vykon,po 120 000km bez poruchy,ale pokazdy,kdyz tankuju a prijede cokoli od BMW s sestivalem,tak bych brecel.I se to dicky snazim nejak protahnout,abych ho slysel nastartovat a odjizdet. :roll: Volba je jasna,pac sem na sedany a sedma uz je moc velka.Takze E39.Bal sem se automatu,ale po precteni nekolika clanku tady na foru uz se nebojim :wink: a myslim,ze i cena repase je podobna cene komplet novy spojky se setrvakem na manual.
Nevite prosim o nejakym odkazu na recenze,nebo clanky o tomhle voze?Neco,co by mi pomohlo si vybrat motor a mozna nejakej cenik nd?
Dik moc.... :wink:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eric »

Tady máš přehled všech možnejch motorizací a jejich parametry,tak můžeš směle vybírat

http://bmw.katalog-automobilu.cz/

nějaký recenze:

http://www.tipcars.com/applications/mag ... mailem=ano

http://www.tipcar.cz/recenze-ojetin-bmw-5-(e39)--vzornak-s-dusi-sportovce-1411.html

A tady máš odkazy na díly:

http://www.realoem.com

http://katalog.mjauto.cz/

To by ti myslím mohlo pro představu stačit,jinak je tady pak dost diskuzí okolo výběru správné motorizace,takže ti stačí zadat do hledání klíčové slovo :)
markas
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#3 Příspěvek od markas »

no,tak mam asi vybrano.Urcite po FL a asi 525 s M paketem..melo by to mit 192 koni,coz je zatim dost na normalni jezdeni.
Kolik je variant 2,5?To uz ten rok maji vsechny 2xvanos?Je to lepsi?
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od Maxiczech »

Ten článek o e-39 je naprosto perfektní.. :Pohar:
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#5 Příspěvek od HAMANN »

Jak pises ze se automatu nebojis tak radsi opatrne!! Cena repase automatu urcite neni stejna jako cena spojky atd, repase stoji okolo 60tis a navic s manualem si vic uzijes :D
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#6 Příspěvek od 540david »

Jesli můžu doporučit tak vybírej manuál. Auto je živější, úspornšjší a převodovka o DOST!!!!!! méně náchylná k poškození. Jinak se poohlídni po 530i. Nebudeš litovat a článků je tady o výhodnosti koupě víc než dost.

Hodně štěstí!! :D
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#7 Příspěvek od PavelP »

Ahoj,E 39 je super kárka,mám jí skoro dva roky po předešlé E 34ce 525i.
Mám jí v automatu a nic jiného než automat už nechci,jde jen o zvyk a naučit se s automatem správně řadit,což je hodně důležité.Ale zase jak píše Hamann,když se automat posere ,tak je to vata.
Moje auto má 340000 km a zatím automat řadí v pohodě.Ale zase nevím,protože jsem auto kupoval v D ,kolikátou převodovku má.
Tak,že si udělej představu.
Přeji dobrou koupi.
PP
markas
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#8 Příspěvek od markas »

No tak uz zas nevim.Ta suma za repas me trochu zaskocila.A jelikoz sem takova mala schyza a nekdy mam chut si poradne zaprasit,tak asi manual bude lepsi...precejenom zatim co se dalo znicit sem znicil...jen doufam,ze se da ten osklivej klacek nak vytunit....
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od miloshm »

eric píše:http://bmw.katalog-automobilu.cz/

Údaje z tohoto katalogu bych bral s rezervou. Dozvěděl jsem se tam mimo jiiné, že e34 540i byla uvedena na trh v roce 1987, má 24 ventilů, váží 1600 kg a vzadu nemá kotouče s vnitřním chlazením... :wink:
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od BMWPower »

miloshm píše:
eric píše:http://bmw.katalog-automobilu.cz/

Údaje z tohoto katalogu bych bral s rezervou. Dozvěděl jsem se tam mimo jiiné, že e34 540i byla uvedena na trh v roce 1987, má 24 ventilů, váží 1600 kg a vzadu nemá kotouče s vnitřním chlazením... :wink:


JJ. Píšou tam dobrý kakance... Hlavně o starších BMW :lol: :lol: :lol:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od eric »

miloshm píše:
eric píše:http://bmw.katalog-automobilu.cz/

Údaje z tohoto katalogu bych bral s rezervou. Dozvěděl jsem se tam mimo jiiné, že e34 540i byla uvedena na trh v roce 1987, má 24 ventilů, váží 1600 kg a vzadu nemá kotouče s vnitřním chlazením... :wink:

Jj.te´d na to koukám a mají tam bordel v e39 v datumu uvedení,např 540-tka uvedená v roce 1995 :lol: Ale jinak celkem údaje seděj,sice už tam neřešej,že předface 540-tka je bezvanos a má krouťák "jen" 420nm a poface 440nm a je to vanos,ale to už by se jim to tam asi nevešlo takový detaily.Ale pro prvotní výběr auta se z toho tak nějak dá vycházet,hodnoty zrychlení,spotřeba atp. celkem sedí.
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#12 Příspěvek od jazet »

Co je nejpodstatnejsi: gratuluju k vymene audi za bavora. Bmw je jednicka :lol:
markas
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#13 Příspěvek od markas »

No vymena jeste neprobehla.Zatim sem se jeste nerozhod jakej ten motor vlastne chcu a ted se jeste ke vsemu vyskytla nova A6 :oops: za slusny kacaky,ale 2.4 a ta prej nic moc.Spis nic nez moc.......tak se jeste uvidi... :?
Odpovědět