Frogger píše:Shodou okolností doma řešíme něco podobnýho ale s tím, že táta přemýšlí za jak dlouho jí prodá aby na tom tolik neprodělal .. Co myslíte? r.v.08..
Už jenom výjezd ze salómu je -100.000
Na mobile.de jsou X5 už cca 12k Éček, za rok to bude 8-10k
mathias22 píše:taky bych sel do ni!!!ale ten servis,bude raketa!zajimaly by me takove opravy jako vymena brzd,silentu,cepu atd.kolik vas to vyjde ikska???
Záleží kam jezdíš, ale když to srovnám s E39, tak je to v zásadě stejný (akorát, že E39 se mi srala mnohem víc ). Za 3 roky co to mám jsem byl 4x na inspekci (každa cca do 10.000) a párkrát s nějakým problémem, vždycky max. v řádech tisíců, takže oproti E39 jsem vyslověně spokojenej. Dokonce i gumy vydrží dýl. Na E39 jsem měnil co 20.000 km (zimní i letní) a čekal jsem, že u X5 to bude častějí (rozdíl váhy přes 500 kg) a vydrží mi stejně nebo i víc (např. zimní co mám teď už mají 30.000 km a ještě přes 4mm vzorku)
mathias22 píše:taky bych sel do ni!!!ale ten servis,bude raketa!zajimaly by me takove opravy jako vymena brzd,silentu,cepu atd.kolik vas to vyjde ikska???
Záleží kam jezdíš, ale když to srovnám s E39, tak je to v zásadě stejný (akorát, že E39 se mi srala mnohem víc ). Za 3 roky co to mám jsem byl 4x na inspekci (každa cca do 10.000) a párkrát s nějakým problémem, vždycky max. v řádech tisíců, takže oproti E39 jsem vyslověně spokojenej. Dokonce i gumy vydrží dýl. Na E39 jsem měnil co 20.000 km (zimní i letní) a čekal jsem, že u X5 to bude častějí (rozdíl váhy přes 500 kg) a vydrží mi stejně nebo i víc (např. zimní co mám teď už mají 30.000 km a ještě přes 4mm vzorku)
fakt?to sem netusil,ja cekal tak minimalne 2x tolik jako u e39!to jde!za 2-3 rocky ji doufam budu mit v garazi!
mathias22 píše:fakt?to sem netusil,ja cekal tak minimalne 2x tolik jako u e39!to jde!za 2-3 rocky ji doufam budu mit v garazi!
jak už tady bylo psáno, tak X5-tek jezdí docela dost, zrovna v pátek odpoledne jsme se na jedný křižovatce v Jihlavě sešli 3 stříbrný X5 (každá z jinýho směru). Jo a co se týká pneu, tak pro zajímavost poslední zimní (235/65/R17) Bridgestone Blizzak - cca 4.200,-/ks, a letní (255 a 285/45/R19) Michelin 4x4 Diamaris - 6.100 a 6.659,-/ks
Mate pravdu ze x5 chce kazdej, me teda prijde na vysku docela nic moc, ale spis furt dost nizka a na delku je teda rozhodne kratka - typicka vlastnost auta co chce kazdej, nenapadne rozmery jsou zakladni vlastnost auta pro kazdyho, tj. octavie.
Lolita píše:Mate pravdu ze x5 chce kazdej, me teda prijde na vysku docela nic moc, ale spis furt dost nizka a na delku je teda rozhodne kratka - typicka vlastnost auta co chce kazdej, nenapadne rozmery jsou zakladni vlastnost auta pro kazdyho, tj. octavie.
Super podpis pod tímhle příspěvkem
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Lolita píše:Mate pravdu ze x5 chce kazdej, me teda prijde na vysku docela nic moc, ale spis furt dost nizka a na delku je teda rozhodne kratka - typicka vlastnost auta co chce kazdej, nenapadne rozmery jsou zakladni vlastnost auta pro kazdyho, tj. octavie.
Lolita píše:Mate pravdu ze x5 chce kazdej, me teda prijde na vysku docela nic moc, ale spis furt dost nizka a na delku je teda rozhodne kratka - typicka vlastnost auta co chce kazdej, nenapadne rozmery jsou zakladni vlastnost auta pro kazdyho, tj. octavie.
Super podpis pod tímhle příspěvkem
Jak to myslíš ? Normal. označení motorizace u e38
Zřejmě myslí, že se podepisuje pod přízpěvek..tj. octavie..
Prostě mě potěšil podpis "740i (4.4)" pod příspěvkem který poukazuje na to jak lidé nechtějí velká nápadá auta. Lepší by byl už asi jen "750iL". Nebylo to myšleno ironicky.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Lolita píše:Mate pravdu ze x5 chce kazdej, me teda prijde na vysku docela nic moc, ale spis furt dost nizka a na delku je teda rozhodne kratka - typicka vlastnost auta co chce kazdej, nenapadne rozmery jsou zakladni vlastnost auta pro kazdyho, tj. octavie.
mathias22 píše:to neni tak strasne,ja daval podobnou sumu za gumy!a byly to 18!spiis mi jde o ten servis jesli se to da zvladnout s normalnim platem!
jde o to co to je normální plat kor normální plat u majitelů X5....
pocitam prumer tech 28 litru!proste zadny milionar!moc normalnich lidi x5tky nema jak se tak divam!jeste sem nevidel ze by nekdo do prace nekde do zavodu jezdil x5tkou!to je taky pravda,takze s timhle platem asi ee co???
Lolita píše:Mate pravdu ze x5 chce kazdej, me teda prijde na vysku docela nic moc, ale spis furt dost nizka a na delku je teda rozhodne kratka - typicka vlastnost auta co chce kazdej, nenapadne rozmery jsou zakladni vlastnost auta pro kazdyho, tj. octavie.
mathias22 píše:to neni tak strasne,ja daval podobnou sumu za gumy!a byly to 18!spiis mi jde o ten servis jesli se to da zvladnout s normalnim platem!
jde o to co to je normální plat kor normální plat u majitelů X5....
pocitam prumer tech 28 litru!proste zadny milionar!moc normalnich lidi x5tky nema jak se tak divam!jeste sem nevidel ze by nekdo do prace nekde do zavodu jezdil x5tkou!to je taky pravda,takze s timhle platem asi ee co???
mno, domnívám se, že tohle auto už je z těch, co mají v sobě milion elektronických "vyfikundací", což ve většině případů znamená návštěvu autorizovaného servisu. A tudíž si myslím, že majitel tohoto auta by měl mít takovej plat, aby v sobě strašáka z návětěvy bmw servisu neměl. Prostě pokud by majitel musel kvůli zaplacení faktury u bmw rušit stavební spoření, tak asi není tím pravým... Mám pocit, že 28 tis. měsíčně hrubého asi ještě ne. Z toho je cca 20-22 čistého (?) - nějaké to bydlení a ostatní náklady a na auto moc nezbývá. Jako třeba by to šlo, ale lehce by se člověk mohl stát finančním otrokem toho auta... Ai kdyby to bylo 28 tis čistého, tak nevím.... To auto je prostě z kategorie manažerských.....