Zdravím, zajímalo by mě, co tak zhruba tenhle motor vydrží a jak je to tam řešený třeba s hlavou, aby nepraskala, popřípadně s těsněním pod hlavou a takovejma těma klasickejma věcma, který odcházej, když tomu člověk nakládá za studena...
Proč se ptam: jeden kluk od nás ze školy jezdí tátovo x3 každej den do školy a sotva nastartuje, tak samozřejmě plnej a jede co to dá, a to jako vážně...je úplně slyšet, jak to trápí...má to strašně divnej zvuk...za jak dlouho tak dojezdí? už sem s tim jezdí asi 2 měsíce...
Co vydrží X3 3.0 D?
-
george01
- Registrovaný
- Příspěvky: 200
- Registrován: ned 10.02.2008 01:00
- Bydliště: Vychodni Cechy
Myslim ze ti to tady nykdo nerekne co vydrzi tenhle motor za takovych podminek protoze snad nikdo z klubu nemuze byt takovy hovado ze by tohle vyvadel.Dej mu do drzky vocasoj.Plechus píše:Zdravím, zajímalo by mě, co tak zhruba tenhle motor vydrží a jak je to tam řešený třeba s hlavou, aby nepraskala, popřípadně s těsněním pod hlavou a takovejma těma klasickejma věcma, který odcházej, když tomu člověk nakládá za studena...
Proč se ptam: jeden kluk od nás ze školy jezdí tátovo x3 každej den do školy a sotva nastartuje, tak samozřejmě plnej a jede co to dá, a to jako vážně...je úplně slyšet, jak to trápí...má to strašně divnej zvuk...za jak dlouho tak dojezdí? už sem s tim jezdí asi 2 měsíce...
-
george01
- Registrovaný
- Příspěvky: 200
- Registrován: ned 10.02.2008 01:00
- Bydliště: Vychodni Cechy
-
Tashiro
- Registrovaný
- Příspěvky: 1313
- Registrován: úte 24.04.2007 00:00
- Bydliště: Tashiroland
-
tds
- Registrovaný
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte 29.06.2004 00:00
- Bydliště: MIKULOV
Hlava nepraskne,je to přímý vstřik a ten není nachylný na deformace typu studený motor plnej kotel,ale nejdřív odejde turbo nejspíš.samozřejmě že všechny časti trpí jak fena.motor něco vydrží,je to na tenhle typ provozu ošetřený, elektronika nedá výkon nadoraz pokud motor není ohřátej.mám kamaráda co má taky firemní 3,0 a jezdí podobným stylem a už má najeto hodně přes 100 tis.
-
Richardos
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: úte 22.05.2007 00:00
A copak tds je nepřímý vstřik? Hlava tam praská dost...tds píše:Hlava nepraskne,je to přímý vstřik a ten není nachylný na deformace typu studený motor plnej kotel,ale nejdřív odejde turbo nejspíš.samozřejmě že všechny časti trpí jak fena.motor něco vydrží,je to na tenhle typ provozu ošetřený, elektronika nedá výkon nadoraz pokud motor není ohřátej.mám kamaráda co má taky firemní 3,0 a jezdí podobným stylem a už má najeto hodně přes 100 tis.
-
mhd
- Registrovaný
- Příspěvky: 61
- Registrován: ned 03.08.2008 00:00
TDS je ještě klasická předkomůrka kámo, tam to za těhle podmínek praská jak na běžícím pásu..Richardos píše:A copak tds je nepřímý vstřik? Hlava tam praská dost...tds píše:Hlava nepraskne,je to přímý vstřik a ten není nachylný na deformace typu studený motor plnej kotel,ale nejdřív odejde turbo nejspíš.samozřejmě že všechny časti trpí jak fena.motor něco vydrží,je to na tenhle typ provozu ošetřený, elektronika nedá výkon nadoraz pokud motor není ohřátej.mám kamaráda co má taky firemní 3,0 a jezdí podobným stylem a už má najeto hodně přes 100 tis.
-
BMWPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 2339
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Zbýšov u Brna
- Klubové ID: 950
JJ. Na TDS musíš jako na mladou panu...mhd píše:TDS je ještě klasická předkomůrka kámo, tam to za těhle podmínek praská jak na běžícím pásu..Richardos píše:A copak tds je nepřímý vstřik? Hlava tam praská dost...tds píše:Hlava nepraskne,je to přímý vstřik a ten není nachylný na deformace typu studený motor plnej kotel,ale nejdřív odejde turbo nejspíš.samozřejmě že všechny časti trpí jak fena.motor něco vydrží,je to na tenhle typ provozu ošetřený, elektronika nedá výkon nadoraz pokud motor není ohřátej.mám kamaráda co má taky firemní 3,0 a jezdí podobným stylem a už má najeto hodně přes 100 tis.
