Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chcem kupit BMW radu 7
Tak až holt budeš jednou vydělávat svoje peníze, koupíš si E38 za svoje a nebudeš se muset s nikým dohadovat, co koupit. Když byly E38 nový, byly hooodně drahý, takže by s tím možná tvoje matka zase nesouhlasila. Ono když to čeek bude brát z té stránky, že auto je žrout peněz, tak když auto koupíš nové, tak do něj sice nic nevrážíš, když nepočítám garančky apod., ale rychle ztrácí svojí cenu, pokud bys ho potřeboval prodat, zdaleka nedostaneš to co stálo nové. Když je to auto pak starší, jeho cena už tak prudce neklesá, ale musí se zase do něj investovat a E38 má relativně dost drahý náhradní díly. Takže si nevybereš.
Ahoj.
Osobne jazdím na 730 D a nemôžem povedať, že by bolo všetko tak, ako mi hovorili na začiatku. Na poslednú chvíľu pred kúpou mi poradil kámoš, aby som kúpil 3 liter diesel, že to bol motor roka a neviem ako dlho. Keď som ho mal doma, tak mi vraveli o poruchovosti, ale mám za to, že ten motor ide ako hovado. Sila a spoľahlivosť tam je. Je to o tom, ako sa k tomu autu budeš správať, ale hlavne, ako sa k tomu autu správali tí pred tebou. Ja som 3 majiteľ a ten hňup, čo som to od neho kupoval, sa o tú nádheru vôbec nestaral. Kúpil som ho 150 tis lacnejšie, ako išli u nás, tak som si ju dal do pucu a mám v nej kopec nových vecí. Hlavne viem, že sú nové a nemali by ma zradiť. Mám na nej ťažné a sem tam ťahám aj autá z vonku. Priemer od kedy som ju kúpil je 8,2. Prazda aj pod 8 a s prívesom 10,4.
Houk dohovoril som.
Osobne jazdím na 730 D a nemôžem povedať, že by bolo všetko tak, ako mi hovorili na začiatku. Na poslednú chvíľu pred kúpou mi poradil kámoš, aby som kúpil 3 liter diesel, že to bol motor roka a neviem ako dlho. Keď som ho mal doma, tak mi vraveli o poruchovosti, ale mám za to, že ten motor ide ako hovado. Sila a spoľahlivosť tam je. Je to o tom, ako sa k tomu autu budeš správať, ale hlavne, ako sa k tomu autu správali tí pred tebou. Ja som 3 majiteľ a ten hňup, čo som to od neho kupoval, sa o tú nádheru vôbec nestaral. Kúpil som ho 150 tis lacnejšie, ako išli u nás, tak som si ju dal do pucu a mám v nej kopec nových vecí. Hlavne viem, že sú nové a nemali by ma zradiť. Mám na nej ťažné a sem tam ťahám aj autá z vonku. Priemer od kedy som ju kúpil je 8,2. Prazda aj pod 8 a s prívesom 10,4.
Houk dohovoril som.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát 24.08.2007 00:00
- Bydliště: Klecany(praha vychod )
ahoj já mam E38 rok 1997 M62 4.4i s nájezdem 290 000km a jsem s tím naprosto spokojenej koupil jsem to od člena tady z klubu a nic lepšího se mi nemohlo stát auto je super jediný co mi odešlo je vyhřívání mojí sedačky a destičky(spotřebák) a ted po silvestru vodní pumpa,jezdí se s tím celkem svižně za 17 litru plynu tak že já jsem naprosto spokojen mužu jen doporučit!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 14.05.2008 00:00
- Bydliště: Dejvice
- Kontaktovat uživatele:
Pánové "kluci," díky za poznatky. Sedmu E38 stále chci a chtít budu,
i když teď mám doma pětku E39 528 Touring (1997) najeto 170.000 km,
a je to něco naprosto jinýho, než jsem původně chtěl,
i s pár nedostatky, je to auto fakt príma.
K sedmě E38 se později vrátím, stejně tak jako se dnes jiní vrací k Etříce.
a kdyby to bylo v plynu, neváhal bych... Uvažoval jsem o přestavbě na plyn,
téhle mé Touring E38. Ale nejezdím s tím autem tak moc, takže návratnost asi nereálná.
EH, kolik vlastně stojí přestavba?
i když teď mám doma pětku E39 528 Touring (1997) najeto 170.000 km,
a je to něco naprosto jinýho, než jsem původně chtěl,
i s pár nedostatky, je to auto fakt príma.
K sedmě E38 se později vrátím, stejně tak jako se dnes jiní vrací k Etříce.
a kdyby to bylo v plynu, neváhal bych... Uvažoval jsem o přestavbě na plyn,
téhle mé Touring E38. Ale nejezdím s tím autem tak moc, takže návratnost asi nereálná.
EH, kolik vlastně stojí přestavba?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Kontaktovat uživatele:
patriot píše:matal píše:patriot píše:[quote="pazda"]o 740i taky uvazuji cim dal vic, ale asi si budu muset nechat zajit chut a prvne vyresit bydleni
Ser na bydlení, budeš bydlet v 7er, je to jak 2+kk ....
To má Jawák v e32ce-2+kk..
No jestli to má v longu, to je na m2 tak 3+1 ...


no bydlet bohuzel musim.. ale v budoucnu o ni urcite uvazuju, nejakej peknej facelift mlask..

Pokud bych stál před stejným rozhodnutím jako Promo, tedy jaký motor do E38, tak bych zvolil 750. Vždycky jsem četl jak malý rozdíl ve výkonu a velký ve spotřebě je mezi 740 a 750, ale z vlastní zkušenosti můžu napsat že tyto dogmata platí pouze u E32.
V E38 je dvanáctiválec dynamicky impozantní, třeba že se možná úplně odspodu pocitově „nesbírá“ tak důrazně jako 740 (té v tom tuším pomáhají lehčí převody). Ve středních otáčkách je V12 opravdu úžasně silný, znatelně víc než zmíněný V8 4,4, což ostatně dokazuje i maximální výkon, který je navíc k dispozici v otáčkách dosahovaných leckterým moderním dieselem...
Taktéž zvukově je mi V12 mnohem sympatičtější, nehledě na bohatší sériovou výbavu. Neměl jsem sice možnost porovnat spotřebu V8 a V12 z vyloženě dlouhodobého hlediska, ale dle PP byla průměrná spotřeba dvanáctiválce za obdobných jízdních podmínek přibližně o litr až litr a půl vyšší než u 4,4.
Rozdíl v pořizovací ceně a povinném ručení je nula nic, a ten třiceti čtyřicetikorunový rozdíl na stokilometrové trase je proti jiným výdajům na údržbu takového auta (pneu, brzdy, atd atd atd) zhola směšný.
Kdyby se mi bývala 750 vešla do garáže, šel bych do ní. Venku auto nechat nemůžu, ráno by bylo zralé na celolak (minimálně)...
V E38 je dvanáctiválec dynamicky impozantní, třeba že se možná úplně odspodu pocitově „nesbírá“ tak důrazně jako 740 (té v tom tuším pomáhají lehčí převody). Ve středních otáčkách je V12 opravdu úžasně silný, znatelně víc než zmíněný V8 4,4, což ostatně dokazuje i maximální výkon, který je navíc k dispozici v otáčkách dosahovaných leckterým moderním dieselem...
Taktéž zvukově je mi V12 mnohem sympatičtější, nehledě na bohatší sériovou výbavu. Neměl jsem sice možnost porovnat spotřebu V8 a V12 z vyloženě dlouhodobého hlediska, ale dle PP byla průměrná spotřeba dvanáctiválce za obdobných jízdních podmínek přibližně o litr až litr a půl vyšší než u 4,4.
Rozdíl v pořizovací ceně a povinném ručení je nula nic, a ten třiceti čtyřicetikorunový rozdíl na stokilometrové trase je proti jiným výdajům na údržbu takového auta (pneu, brzdy, atd atd atd) zhola směšný.
Kdyby se mi bývala 750 vešla do garáže, šel bych do ní. Venku auto nechat nemůžu, ráno by bylo zralé na celolak (minimálně)...
Moje zkusenost je takova, ze se na tom sere jen chlazeni a tim i nasledne topeni. Kraviny jako treba, ze jsem musel stouchnout do kontektoru sedadla paco se tam lama ten chnapak bych zas nejak extremne pri koupi asi nehroti, jako nasere to, to jo, ale zit se s tim da.
Taky bych vic nez motorizaci resil barvu.
Taky bych vic nez motorizaci resil barvu.