Můžeš být konkrétní?P-J píše:Zajímavý názor, ale bohužel je úplně mimo.... Agentura JPP opět šíří bludy.eric píše:Zajímavý,kámošovi,co má mergla W210-tku éčko tiptronic tak toto přesně dělal s tou projížďkou jeho známej v německým servisu,projel se s PC v autě a nastavil mu interval řazení přesně podle vrcholu krouťáku,takže pravděpodobně to co říkáš je asi výmluva technika,aby nemusel nic dělat.Protože když nad tím uvažuju,když ti tam našťouchnou novější sowt do převodovky,tak to musí sladit s říd.jednotkou,nehledě na to,jakej je rozdíl mezi nově dávanou převodovkou,tam je snad taky novej sowt,né?!Fakt zvláštní přístup některých zn.servisůKruty píše:Byl jsem s tim v Renocaru v Praze.
Sel bych klidne i do jineho autorizovaneho servisu, ale to je tezke, kdyz nikde neberou telefony...asi nechteji dalsi zakazniky.
Jinak co jsem se jeste dozvedel , tak nahrani noveho softu neni problem, ale takova ta projizdka s pripojenou diagnostikou a naprogramovani prevodovky se pry dela pouze kdyz se prevodovka menila, jinak to pry nema moc vyznam... alespon tak se vyjadril technik z Renocaru.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Reset Automaticke prevodovky v E39 touring
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
A v čem bych měl být konkrétní? V tom, že kromě smazání adaptací se nic nastavit nedá? Nebo v tom že při aktulizaci softu, nebo výměně převodovky a následném nahrání softu, při kterém dojde automaticky k nakódování, se nikde nic "neladí"? Ta převodovka je adaptivní, tzn. že se sama přizpůsobuje tomu, jak moc dynamicky se jede. Při hodně lehké noze umí i benzín řadit do 2t ot. a naopak....eric píše:Můžeš být konkrétní?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
A to to nemůžeš napsat hned bez tý připitomnělý poznámky?!Vycházel jsem z toho,že tiptronic je stejný typ převodovky jako steptronic,akorát u mergla se tomu říká tiptr. a u bmw steptr.,nebo je to taky blbost?A jak je to teda s tím nahráním novějšího softu do převodovky,to se taky nedělá jak říkal ten technik,nebo jó?!Rád se nechám poučit,učený z nebe nespadl,ale poprosil bych trochu míň arogance,jestli je to možnýP-J píše:A v čem bych měl být konkrétní? V tom, že kromě smazání adaptací se nic nastavit nedá? Nebo v tom že při aktulizaci softu, nebo výměně převodovky a následném nahrání softu, při kterém dojde automaticky k nakódování, se nikde nic "neladí"? Ta převodovka je adaptivní, tzn. že se sama přizpůsobuje tomu, jak moc dynamicky se jede. Při hodně lehké noze umí i benzín řadit do 2t ot. a naopak....eric píše:Můžeš být konkrétní?

Bez té poznámky to napsat nemůžu, protože i když o tom v podstatě nic nevíš, máš připitomělé poznámky na servisy ty sám....eric píše:A to to nemůžeš napsat hned bez tý připitomnělý poznámky?!Vycházel jsem z toho,že tiptronic je stejný typ převodovky jako steptronic,akorát u mergla se tomu říká tiptr. a u bmw steptr.,nebo je to taky blbost?A jak je to teda s tím nahráním novějšího softu do převodovky,to se taky nedělá jak říkal ten technik,nebo jó?!Rád se nechám poučit,učený z nebe nespadl,ale poprosil bych trochu míň arogance,jestli je to možnýP-J píše:A v čem bych měl být konkrétní? V tom, že kromě smazání adaptací se nic nastavit nedá? Nebo v tom že při aktulizaci softu, nebo výměně převodovky a následném nahrání softu, při kterém dojde automaticky k nakódování, se nikde nic "neladí"? Ta převodovka je adaptivní, tzn. že se sama přizpůsobuje tomu, jak moc dynamicky se jede. Při hodně lehké noze umí i benzín řadit do 2t ot. a naopak....eric píše:Můžeš být konkrétní?
A pokus si přečteš pozorně můj předchozí příspěvek, tak jsem tam psal o aktualizaci softu, takže se to samozřejmě dělá....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Óóó,tak pro ty poznámky o zn.servisech mám oprávněný důvod z vlastní zkušenosti a te´d nemyslím převodovku,ale v dost případech se tam vyskytujou pěkní umělci,tzv. vyměnáři a né opraváři.!Neplatí to samo o všech,ale o spousty,tak si to neber osobně!Jinak k tématu,takže to co psal Kruty,že s tou projíž´dkou s připojenou diagnostikou,což se tedy prý dělá jen u nových tzv. vyměněných převodovek,to je tedy taky blbost,když mu to říkal technik z Renocaru?!Jak tomu mám rozumět,ty tvrdíš,že je pouze adaptivní,takže se to nedělá,tak kde je tedy pravda??Pochopil jsem to tedy správně,že pracuješ taky v servisu??Pokud ano,tak máš info z první ruky,tak to tedy vysvětli.P-J píše:Bez té poznámky to napsat nemůžu, protože i když o tom v podstatě nic nevíš, máš připitomělé poznámky na servisy ty sám....eric píše:A to to nemůžeš napsat hned bez tý připitomnělý poznámky?!Vycházel jsem z toho,že tiptronic je stejný typ převodovky jako steptronic,akorát u mergla se tomu říká tiptr. a u bmw steptr.,nebo je to taky blbost?A jak je to teda s tím nahráním novějšího softu do převodovky,to se taky nedělá jak říkal ten technik,nebo jó?!Rád se nechám poučit,učený z nebe nespadl,ale poprosil bych trochu míň arogance,jestli je to možnýP-J píše: A v čem bych měl být konkrétní? V tom, že kromě smazání adaptací se nic nastavit nedá? Nebo v tom že při aktulizaci softu, nebo výměně převodovky a následném nahrání softu, při kterém dojde automaticky k nakódování, se nikde nic "neladí"? Ta převodovka je adaptivní, tzn. že se sama přizpůsobuje tomu, jak moc dynamicky se jede. Při hodně lehké noze umí i benzín řadit do 2t ot. a naopak....
A pokus si přečteš pozorně můj předchozí příspěvek, tak jsem tam psal o aktualizaci softu, takže se to samozřejmě dělá....
Zdar chlopi, potřebuji poradit.... už ste se někdy setkali s tím, že po smáznutí AT a vyčištění diagnostických zpráv, se zvedla spotřeba o cca 2 litry? Navíc mám pocit, že mi to řadí později a uzamčení na poslední stupeň bud vůbec nejde, nebo až v cca 110. Dřív mi stačilo v 80 pustit na zlomek vteřiny plyn a samo to zařadilo poslední stupeň a zamklo, cpotřeba šla dolu, hluk a do kopce to nejede ... prostě sem byl na tohle zvyklý a ted nic. Mám pocit, jakoby ztratilo tak 20 k , nebo krouťák v nízkých otáčkách.
Navíc dyž ted zapnu tempomat, tak funguje jak má, ale mám volnej pedál plynu a to podle nastavení tempomatu. Prostě je volný lanko. Je to normální?
e29, 523iA rv 97...
Navíc dyž ted zapnu tempomat, tak funguje jak má, ale mám volnej pedál plynu a to podle nastavení tempomatu. Prostě je volný lanko. Je to normální?
e29, 523iA rv 97...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
U benzínu jede tempomat manuálně za Tebe, tak normálně šlape na plyn (tím pádem jde dolů). U dieselů všechno řídí jednotka motoru, proto i snadná dorábka a zvenku se nic neděje...
Mimochodem, měnič se zamyká na všech kvaltech mimo 1 a 2...
Mimochodem, měnič se zamyká na všech kvaltech mimo 1 a 2...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Panove, vite ze steptronic v e39 neuklada to jak s tim jezdite po vypnuti klicku? Ukladaji se jen hodnoty opotrebeni mechanickych casti prevodovky. Jizdni styl neni adaptivni v tom ze by se neco nekam ukladalo, ale v tom ze prevodovka si podle vaseho stylu jizdy vybere jeden z cca 12ti programu ktery umi. Kdyz vypnete motor tak zapomene a ceka az zase nastartujete.
Nemuzu najit originalni zdroj, ale manual k e39 mimo jine rika: "The automatic transmission of your BMW is equipped with Adaptive Transmission
Control (ATC), a system which reacts with precision to your individual driving style and vehicle operating conditions. ATC operates by automatically
selecting from among a range of available control programs."
Takze jediny co smazete je adaptace prevodovky na opotrebeni.
Nemuzu najit originalni zdroj, ale manual k e39 mimo jine rika: "The automatic transmission of your BMW is equipped with Adaptive Transmission
Control (ATC), a system which reacts with precision to your individual driving style and vehicle operating conditions. ATC operates by automatically
selecting from among a range of available control programs."
Takze jediny co smazete je adaptace prevodovky na opotrebeni.
Nevim proc mi nejde editovat post.
Kazdopadne, Eletric transmission controll part 2:
"The driving program selection is not adapted on a long term basis - nor is it stored in the control module memory when the ignition is switched off. It continually changes as the driver of the vehicle changes driving habits."
Dokonce tucne.
Kazdopadne, Eletric transmission controll part 2:
"The driving program selection is not adapted on a long term basis - nor is it stored in the control module memory when the ignition is switched off. It continually changes as the driver of the vehicle changes driving habits."
Dokonce tucne.

I 3,4? Takže řízeno časem a otáčkami obecně.. to jsem nevěděl. Hele vše je jak má být, nevím zda je to jen pocit, ale řadí to líp ... takže díkyjurasis píše:U benzínu jede tempomat manuálně za Tebe, tak normálně šlape na plyn (tím pádem jde dolů). U dieselů všechno řídí jednotka motoru, proto i snadná dorábka a zvenku se nic neděje...
Mimochodem, měnič se zamyká na všech kvaltech mimo 1 a 2...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Bylo mi řečeno. Jakmile jsou konstantní otáčky (platí pro steptronik).
S těma hodnotama, že se neuchovávají po vypnutí klíčku, zajímavé, to jsem nikde nezaregistroval. Všichni říkají něco jiného. By mě zajímalo, co je to opotřebení mech. částí... A proč by se mělo nulovat, když logicky by to té převodovce mělo ubližovat.
Za sebe můžu říct, že když jsem auto kupoval, borec s tím jezdil tři měsíce jen po Praze přískoky do 4km. Rozdíl před a po smáznutí adaptace velikej. Ale asi to byl jen můj pocit či co...
S těma hodnotama, že se neuchovávají po vypnutí klíčku, zajímavé, to jsem nikde nezaregistroval. Všichni říkají něco jiného. By mě zajímalo, co je to opotřebení mech. částí... A proč by se mělo nulovat, když logicky by to té převodovce mělo ubližovat.
Za sebe můžu říct, že když jsem auto kupoval, borec s tím jezdil tři měsíce jen po Praze přískoky do 4km. Rozdíl před a po smáznutí adaptace velikej. Ale asi to byl jen můj pocit či co...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
To co jsem psal je z vyukovych manualu BMW.
Opotrebeni je napriklad opotrebeni hydraulickych ventilu v prevodovce. Pokud napriklad prevodovka zaregistruje ze zarazeni trvalo dele nez melo, zvedne si tlak a ulozi si to do pameti. Vsechno cerpam z manualu BMW, rozebranou prevodovku jsem v zivote nevidel, ujel jsem s ni vseho vsudy asi 1000 km.
Opotrebeni je napriklad opotrebeni hydraulickych ventilu v prevodovce. Pokud napriklad prevodovka zaregistruje ze zarazeni trvalo dele nez melo, zvedne si tlak a ulozi si to do pameti. Vsechno cerpam z manualu BMW, rozebranou prevodovku jsem v zivote nevidel, ujel jsem s ni vseho vsudy asi 1000 km.
