Ahoj chlapi,
jeste bych Vas chtel pozadat o jednu radu. Koupil jsem manzelce 318ti a obcas se stane, ze kdyz je motor zahraty a ja chci po chvilce nastartovat, tak padaji otacky a motor se jakoby udusi. Nemuze to byt vaha vzduchu nebo tak, kdyz na to udajne tyto modely trpi?
Diky za pomoc,
Jirka
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bmw 318ti - prosim o radu
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
vaha vzduchu to byt muze, chtelo by to zkusit pujcit si na chvili jinou, nebo tu co mas jen odpoj a jezdi chvili bez ni a podle toho pozoruj zmeny, muze to byt jeste lambda sonda nebo jen svicky,civky, kabely,,, mel bys zkusit zajit na diagnostiku, mohla by prozradit vic
vlevo je matal
a vpravo Killca 


A když je ten motor zahřátý a po té chvíli, jak říkáte ho nastartujete a dostanete ho do vysokých otáček jede dobře??jezdec píše:Ahoj chlapi,
jeste bych Vas chtel pozadat o jednu radu. Koupil jsem manzelce 318ti a obcas se stane, ze kdyz je motor zahraty a ja chci po chvilce nastartovat, tak padaji otacky a motor se jakoby udusi. Nemuze to byt vaha vzduchu nebo tak, kdyz na to udajne tyto modely trpi?
Diky za pomoc,
Jirka
Potřeboval jsem to vědět k určení diagnozy.
Na 99% to zapříčiňuje vadné teplotní čidlo. Když je motor studený, tak je samozřejmě vše v pořádku a benzínu jde více. Když se ale zahřeje, teplotní čidlo to nezaznamená a myslí si, že je motor stále studený, dávkuje více benzínu, než je třeba, a proto se to dusí (chlastá). Ve vysokých otáčkách to samozřejmě jede jako z praku. (hodně benzínu, hodně vzduchu.)
Na 99% to zapříčiňuje vadné teplotní čidlo. Když je motor studený, tak je samozřejmě vše v pořádku a benzínu jde více. Když se ale zahřeje, teplotní čidlo to nezaznamená a myslí si, že je motor stále studený, dávkuje více benzínu, než je třeba, a proto se to dusí (chlastá). Ve vysokých otáčkách to samozřejmě jede jako z praku. (hodně benzínu, hodně vzduchu.)