Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
spotrtovni filtry
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
má to význam na výkon,zvláště pak u turbaKillca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru

Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
"zvlaste pak"? spis bych rekl "jen" u turba nebo motoru s megavelkym obsahem, myslim, ze motor pred smrti nemam ani ja ani par znamych (nekteri z nich merili zmenu na brzde a zmena se neprojevila), kteri konusy zkouseli a zmena byla mozna hned po vymene, ze to slo trochu lip za plynem, ale to ti pude kazdy motor, kdyz mu vymenis stary filtr za novykavanda píše:má to význam na výkon,zvláště pak u turbaKillca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru![]()
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
sorry,ale já nenarážel že Ty máš motor před smrtí, já to myslel obrazně,že nemá význam dělat úpravy před případnou opravouKillca píše:"zvlaste pak"? spis bych rekl "jen" u turba nebo motoru s megavelkym obsahem, myslim, ze motor pred smrti nemam ani ja ani par znamych (nekteri z nich merili zmenu na brzde a zmena se neprojevila), kteri konusy zkouseli a zmena byla mozna hned po vymene, ze to slo trochu lip za plynem, ale to ti pude kazdy motor, kdyz mu vymenis stary filtr za novykavanda píše:má to význam na výkon,zvláště pak u turbaKillca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru![]()
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalováníale u standartnich, rekneme, e36 to nema vyznam u zadneho typu, troufam si rict, ze ani u te M3, ale u te to overene nemam

a nebo máš motor před smrtí .......



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: stř 22.10.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 1710
Mrkněte se na tento test, je docela objektivní
http://www.renaultclub.cz/win/test_vzdu ... ru_kn.html


http://www.renaultclub.cz/win/test_vzdu ... ru_kn.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2830
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 1129
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem dal taky sportovní filtr, nic jiného mi ani nezbylo, měl jsem tam nějaký starší kužel vyplněný molitanem. Origo AirBox nemám, takže jsem koupil nějakej kužel za 460Kč + redukci aby mi tam šel za 120Kč. Na výkonu jsem nic nepocítíl, ale zvuk to má teď trošku drsnější, jde mnohem více slyšet sání vzduchu,a kdy se otevře klapka
Ale jak se zavře kapota je to skoro stejný jako to bylo.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 05.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2354
U turba????????????????kavanda píše:má to význam na výkon,zvláště pak u turbaKillca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru![]()
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování

Turbo si snad natlačí kolik potřebuje né??? jestli je turbo slabé, tak mu nepomůže nic!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2339
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Zbýšov u Brna
- Klubové ID: 950
- Kontaktovat uživatele:
Na kužely se patří vykašlat. Je nutné je dobře odstínit aby nesál teplo od motoru atd... Nehledě na to, že to může rozhasit váhu vzduchu jako se to stalo mě. Oni v BMW moc dobře věděli proč dávaj takový makový trubky a airbox...
Ideální volba je sportovní vložka do airboxu od kvalitního výrobce.(K&N,...)
Ideální volba je sportovní vložka do airboxu od kvalitního výrobce.(K&N,...)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 926
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1571
- Kontaktovat uživatele:
Na svym predchozim aute (206 2.0 HDi) jsem mel jak kuzel tak vlozku, oboji KN.
Kuzel jsem asi po roce a pul prodal, jelikoz to zniceho nic zaclo delat nedobre motoru- diry ve vykonu.
Dal jsem vlozku a jediny co jsem pocitil, bylo ze ten chrochrak vic chrochtal
Jako neni to spatny, ale asi jenom v tom ze se nemusi ten filtr menit, ale jenom se vycisti specialni sadou-- coz je taky dost spinava prace, navic to musi pak pres noc schnout, pak se to nastrika olejem...
no, pro nejaky tuningare a fandy, proc ne, ale ja bych si to uz do svy kary nedal ...
Kuzel jsem asi po roce a pul prodal, jelikoz to zniceho nic zaclo delat nedobre motoru- diry ve vykonu.
Dal jsem vlozku a jediny co jsem pocitil, bylo ze ten chrochrak vic chrochtal

Jako neni to spatny, ale asi jenom v tom ze se nemusi ten filtr menit, ale jenom se vycisti specialni sadou-- coz je taky dost spinava prace, navic to musi pak pres noc schnout, pak se to nastrika olejem...
no, pro nejaky tuningare a fandy, proc ne, ale ja bych si to uz do svy kary nedal ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
BMWPower píše:Na kužely se patří vykašlat. Je nutné je dobře odstínit aby nesál teplo od motoru atd... Nehledě na to, že to může rozhasit váhu vzduchu jako se to stalo mě. Oni v BMW moc dobře věděli proč dávaj takový makový trubky a airbox...
Ideální volba je sportovní vložka do airboxu od kvalitního výrobce.(K&N,...)

- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
pisu neutralnekavanda píše:a nebo máš motor před smrtí .......![]()
![]()

tak vsechny ty sracky v sani ti delaj urcity odpor v tahu vzduchu a obrazne si predstav, co je lepsi, nasavat trubkou, ktera ma prumer jako pinpongovy micek, nebo rourou co ma prumer fotbalovyho mice a kazdy sitko na tech trubkach furt zmensuje prutok vzduchuxxRobertoxx píše:U turba????????????????![]()
Turbo si snad natlačí kolik potřebuje né??? jestli je turbo slabé, tak mu nepomůže nic!!!!
kdyby ve vzduchu nebyly sracky, tak by se nasavalo bez filtru a to je idealni podminka pro chod vseho, takze cim deravejsi a vetsi filtr, tim lip, ze jo, ale jen u auta, ktery potrebuje fakt tahat vzduch a to u turba je splneno, ale u atmosfer s nizskym obsahem bych se o tom bavil jen pro frajerinu
vlevo je matal
a vpravo Killca 

