Syrup píše:Resis to samy co ja pred koupi svyho auta. Taky jsem chtel 330d, ale nakonec jsem skoncil u 330i
a hodnotis to jak to svoje rozhodnuti???
Zalezi na tom na co to auto chces. Ja to mam pro zabavu, nejezdim s tim do prace ani z prace, a mam to vetsinou na jizdy po praze. Zere to 12ku, ale zase to jede jako prase. Nicmene, kdybych se mel rozhodovat ted, po tom pul roce znovu, tak asi pujdu do 323, protoze jak jsem casem zjistil- tech 231 koni je pro me vice mene zbytecnejch, protoze to tady stejne nevyuziju
330d jsem po precteni vseho moznyho zavrhnul, zvlast z duvodu velkyho servisu (turbo, vstriky) ... Kdytak kdyby jsi chtel pokecat tak se ozvi na ICQ nebo tak...klido hodim nejaky rady a porady
Syrup píše:Resis to samy co ja pred koupi svyho auta. Taky jsem chtel 330d, ale nakonec jsem skoncil u 330i
a hodnotis to jak to svoje rozhodnuti???
Zalezi na tom na co to auto chces. Ja to mam pro zabavu, nejezdim s tim do prace ani z prace, a mam to vetsinou na jizdy po praze. Zere to 12ku, ale zase to jede jako prase. Nicmene, kdybych se mel rozhodovat ted, po tom pul roce znovu, tak asi pujdu do 323, protoze jak jsem casem zjistil- tech 231 koni je pro me vice mene zbytecnejch, protoze to tady stejne nevyuziju
330d jsem po precteni vseho moznyho zavrhnul, zvlast z duvodu velkyho servisu (turbo, vstriky) ... Kdytak kdyby jsi chtel pokecat tak se ozvi na ICQ nebo tak...klido hodim nejaky rady a porady
Díky určitě se ti v brzke dobe ozvu ...jinak jsem byl v MamaCar v bazaru a pote co jsem projel E46 323i sedan bych rekl ze by mi to mohlo statcit, az teda na to ze to byl sedan, ale motoricky dobry.....ALE,Pote co jsem dojel zpet k bazaru a chci vypinat motor mi pan bazarnik rika "ne ne musis nechat schladit turbo" tak si rikam vzdyt 323i turbo nema, vse je atmosfera...
...po prohlidce motoru jsem teda zadne nenasel a ze jsem ho hledal podcive...ale prej tam je. Byly tam 2xlambda, kazda v jednom vystupu a pak roury vedly normalne dal... Tak jsem kokot ja nebo fakt neni videt... oznaceni Ti to nemelo...
s tema vstrikama to tak horky neni na puvodnich uz mam 170k a zatim se o slovo nehlasi, ale pri malym najezdu urcite benzin.. A kdyz tak 330i - tim u me benziny zacinaj, ale nejlip 540i ci uz 550i
cetronix píše:s tema vstrikama to tak horky neni na puvodnich uz mam 170k a zatim se o slovo nehlasi, ale pri malym najezdu urcite benzin.. A kdyz tak 330i - tim u me benziny zacinaj, ale nejlip 540i ci uz 550i
no, to jsem si myslel taky, ale casem zjistis ze ti je ten vykon fakt vice mene k prdu pokud s tim teda nechces jezdit porad kudlu, to pak jo... ale to me nebavi
no 323i je asi tak rychlostne podobne se mnou no a mne vykon uz obcas chybi, takze pokud bych uz kupoval benzin, tak at poradne jede jinak muzu zustat u dieselu, kterej vyjde levneji.. 328i nebude zly, ale 330i uz je o dost dal, ale samozrejme i cenove.. 330d je neco mezi - uz to trochu pojede, ale zase uz u nej neni takova uspora vuci benzinu. Takze pokud bych nakupoval ja tak bud 320d - jdeme setrit nebo 330i - jdeme jezdit
cetronix píše:no 323i je asi tak rychlostne podobne se mnou no a mne vykon uz obcas chybi, takze pokud bych uz kupoval benzin, tak at poradne jede jinak muzu zustat u dieselu, kterej vyjde levneji.. 328i nebude zly, ale 330i uz je o dost dal, ale samozrejme i cenove.. 330d je neco mezi - uz to trochu pojede, ale zase uz u nej neni takova uspora vuci benzinu. Takze pokud bych nakupoval ja tak bud 320d - jdeme setrit nebo 330i - jdeme jezdit
takle je to spravne, az povysis na tu druhou fazi, tak ti budu rikat pane
ale nedivme se ze ti to auto stale jezdi, kdyz s nim jezdis klidek, ja drzim furt podlahu, me to proste bez podlahy nebavi a na to by me dizl nestacil
MichalKus píše:Sam mam 328Ci a prumerna je 8,5 a nehlidam to vyjezdy ze zatacek a z krizovatek jinak dobra cesta cca 130.... dalnice cca 160..... plus neco po meste myslim ze mi to dlouhodobe ani nejak neslo vic jednou sem mel 9 ale to sem jezdil plne nalozenej v 5 lidech....... taky ty ceny benzinu sou jinde nez cena nafty a jak uz bylo receno udrzba je levnejsi porizovaci cena take a benzin je zazivnejsi
Tak to jezdis jak budhisticky mnich ne? Beru na dlooouhych trasach ale bezne jezdeni 8.5? Tomu se mi nejak fakt nechce verit.
MichalKus píše:Sam mam 328Ci a prumerna je 8,5 a nehlidam to vyjezdy ze zatacek a z krizovatek jinak dobra cesta cca 130.... dalnice cca 160..... plus neco po meste myslim ze mi to dlouhodobe ani nejak neslo vic jednou sem mel 9 ale to sem jezdil plne nalozenej v 5 lidech....... taky ty ceny benzinu sou jinde nez cena nafty a jak uz bylo receno udrzba je levnejsi porizovaci cena take a benzin je zazivnejsi
Tak to jezdis jak budhisticky mnich ne? Beru na dlooouhych trasach ale bezne jezdeni 8.5? Tomu se mi nejak fakt nechce verit.
no asi tak,mam prumer po praze 13l a pod 9l se skoro nikdy nedostanu,ikdyz jedu klobouka
cetronix píše:no 323i je asi tak rychlostne podobne se mnou no a mne vykon uz obcas chybi, takze pokud bych uz kupoval benzin, tak at poradne jede jinak muzu zustat u dieselu, kterej vyjde levneji.. 328i nebude zly, ale 330i uz je o dost dal, ale samozrejme i cenove.. 330d je neco mezi - uz to trochu pojede, ale zase uz u nej neni takova uspora vuci benzinu. Takze pokud bych nakupoval ja tak bud 320d - jdeme setrit nebo 330i - jdeme jezdit
Tak s tim moc nesouhlasim, mel jsem moznost se projet v 320D a neni to zadnej zazrak s tou spotrebou. Uz jen to, ze je to nafta 4 valec a pokud s nim nejezdis jak klobouk tak stejne jezdis za 6,5 coz oproti 330D kde se pohybuju kolem 7 l je zanedbatelny A s tou usporou 330D a 330i bude rozdil palivove porad ty cca 3 litry coz pri vetsim najezdu ocenis
mne neproskoluj ja mam 320d a otec 330d, tak to sleduju v primem prenosu - ja jsem schopen se priblizit ctyrem litrum a max prumerna je neco malo pres sest - u nej pridej vzdy dva litry. Ale to by nebyla ta nejzasadnejsi vec - kazdy dyzl zere malo, ale ja mluvim spis o celkovych provoznich nakladech. Ja dam 16" kola on jen 17", ja mam 4 vstriky, on 6, ja mam nizsi povinny i pojisteni, ja mam mensi a levnejsi turbo atd. atd. A pak uz tam neni vuci 330i takova uspora a 320d jede lip nez 320i a uspora jasna.. Takze tak
tyhle cisla jsi vzal kde? Je to 8,3 vs 8,9 diky tomu ze na stovku musim radit trojku, ale bezne bude diky pruznosti rychlejsi 320d. Mam to vyzkouseny s kamaradem a ostatne ani na stovku tam neni tak propastny rozdil - spis je to o ridici. A samozrejme pri stejnem stylu jizdy jedu skoro za polovinu. Ja tady nic nehanim 2,2i je fajn motor, ale takhle to je. Vyjde to skoro stejne, ale prece jen jsem o kapku napred. Proto bych pripadne volil jedine 3,0i
uz vim kde ses splet M47 ma 136hp a je to klasicky tdicko ja mam M47N 150hp coz je common-rail. 10,2 vs 8,9. Ale to jsou porad jen cisla praxe je praxe
cetronix píše:uz vim kde ses splet M47 ma 136hp a je to klasicky tdicko ja mam M47N 150hp coz je common-rail. 10,2 vs 8,9. Ale to jsou porad jen cisla praxe je praxe
Já se nesplet... je to tak napsaný v "Technických informacích" tady na klubu... Čerpal jsem z nich...