Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jak zrusit papiry?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: ned 04.02.2007 01:00
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
cau, mam dotaz, za pripadne reakce predem diky:
Kamos koupil zboreny auto, rozebral ho, nechal si jen papiry + VIN. Ted by se tech papiru chtel zbavit, ale k tomu chteji na urade papir o ekologicke likvidaci. Jenze kde ho vzit, kdyz auto uz rok neexistuje?
Urcite se to da nekde sehnat, otazka je za kolik. kdo z vas by to umel?
Kamos koupil zboreny auto, rozebral ho, nechal si jen papiry + VIN. Ted by se tech papiru chtel zbavit, ale k tomu chteji na urade papir o ekologicke likvidaci. Jenze kde ho vzit, kdyz auto uz rok neexistuje?
Urcite se to da nekde sehnat, otazka je za kolik. kdo z vas by to umel?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned 28.05.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je to dost problém, ještě jsem taky nezjistil kloudné řešení jak odhlásit auto které neexistuje. Musím jich do konce roku odhlásit 10. Viz §24c odst.(1) zákona 137/2008Sb:
Je-li provozováno tuzemské vozidlo bez pojištění odpovědnosti v rozporu s tímto zákonem, je vlastník vozidla povinen uhradit Kanceláři příspěvek za dobu, po kterou bylo vozidlo provozováno v rozporu s tímto zákonem. Za úhradu příspěvku podle věty první odpovídá společně a nerozdílně s vlastníkem vozidla jeho provozovatel, není-li současně jeho vlastníkem. Povinnost podle věty první a druhé vzniká tomu vlastníkovi a provozovateli vozidla, který byl nebo měl být zapsán v registru silničních vozidel27a) v době, kdy bylo vozidlo provozováno v rozporu s tímto zákonem. To neplatí v případě, kdy pojištění odpovědnosti zaniklo podle § 12 odst. 1 písm. d).
Byl by někdo ochotný udělat potvrzení o likvidaci několika aut za výhodnou cenu?
Je-li provozováno tuzemské vozidlo bez pojištění odpovědnosti v rozporu s tímto zákonem, je vlastník vozidla povinen uhradit Kanceláři příspěvek za dobu, po kterou bylo vozidlo provozováno v rozporu s tímto zákonem. Za úhradu příspěvku podle věty první odpovídá společně a nerozdílně s vlastníkem vozidla jeho provozovatel, není-li současně jeho vlastníkem. Povinnost podle věty první a druhé vzniká tomu vlastníkovi a provozovateli vozidla, který byl nebo měl být zapsán v registru silničních vozidel27a) v době, kdy bylo vozidlo provozováno v rozporu s tímto zákonem. To neplatí v případě, kdy pojištění odpovědnosti zaniklo podle § 12 odst. 1 písm. d).
Byl by někdo ochotný udělat potvrzení o likvidaci několika aut za výhodnou cenu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: ned 04.02.2007 01:00
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Legend1 píše:Je to dost problém, ještě jsem taky nezjistil kloudné řešení jak odhlásit auto které neexistuje. Musím jich do konce roku odhlásit 10. Viz §24c odst.(1) zákona 137/2008Sb:
Je-li provozováno tuzemské vozidlo bez pojištění odpovědnosti v rozporu s tímto zákonem, je vlastník vozidla povinen uhradit Kanceláři příspěvek za dobu, po kterou bylo vozidlo provozováno v rozporu s tímto zákonem. Za úhradu příspěvku podle věty první odpovídá společně a nerozdílně s vlastníkem vozidla jeho provozovatel, není-li současně jeho vlastníkem. Povinnost podle věty první a druhé vzniká tomu vlastníkovi a provozovateli vozidla, který byl nebo měl být zapsán v registru silničních vozidel27a) v době, kdy bylo vozidlo provozováno v rozporu s tímto zákonem. To neplatí v případě, kdy pojištění odpovědnosti zaniklo podle § 12 odst. 1 písm. d).
Byl by někdo ochotný udělat potvrzení o likvidaci několika aut za výhodnou cenu?
ano ano, to je presne ta kouzelna formule zakona. po novem roce bude veselo, mnoho lidi, co se pohybuji kolem aut, asi padne na hubu :-/
PS: znam na vesnici jednoho strejce, co se chlubi tim, ze ma na sebe odhlasenych pres sto aut, ten bude mit hoodne veselo...
nejake dalsi napady nebo navrhy? klidne i do SZ, potrebuju se toho nejak zbavit zavcasu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned 28.05.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To, že je v techničáku jen minulý majitel v mezipřevodu, to je taky problém, protože pokud máš kupní smlouvu, tak ji má nejspíš prodávající taky a poté co mu přijde dopis od ČKP aby zaplatil poplatek, tak zašle do ČKP kopii kupní smlouvy a je na průser zaděláno. Kdyby nebyly ty potvrzení o likvidaci tak špatně sehnatelné, případně předražené, tak není co řešit...
Taky je tam ještě jedna podmínka k vyřazení vozidla, auto nesmí být v mezipřevodu, ale psané na vlastníka/provozovatele. Jsou dvě možnosti, buď sehnat potvrzení o lkd na svoje jméno, auto za 800 dohlásit (bez evidenčky a SPZ, to není vyžadováno k odhlášení) a auto hned na základě potvrzení o likvidaci trvale odhlásit. Nebo druhá možnost, nechat do potvrzení o likvidaci napsat na minulého majitele, který je jako vlastník před posledním člověkem v mezipřevodu, zrušit za 50kč mezipřevod a vozidlo trvale vyřadit na základě plné moci od posledního vlastníka, případně zajet tam s ním osobně.
Tohle jsem zatím pozjišťoval, teď už "jenom" obstarat potvrtení likvidaci, to bude oříšek.
Taky je tam ještě jedna podmínka k vyřazení vozidla, auto nesmí být v mezipřevodu, ale psané na vlastníka/provozovatele. Jsou dvě možnosti, buď sehnat potvrzení o lkd na svoje jméno, auto za 800 dohlásit (bez evidenčky a SPZ, to není vyžadováno k odhlášení) a auto hned na základě potvrzení o likvidaci trvale odhlásit. Nebo druhá možnost, nechat do potvrzení o likvidaci napsat na minulého majitele, který je jako vlastník před posledním člověkem v mezipřevodu, zrušit za 50kč mezipřevod a vozidlo trvale vyřadit na základě plné moci od posledního vlastníka, případně zajet tam s ním osobně.
Tohle jsem zatím pozjišťoval, teď už "jenom" obstarat potvrtení likvidaci, to bude oříšek.
Tomu moc nerozumím,jak může být v mezipřevodu(převedeno-odhlášeno) bývalý majitel,tam bys přeci měl figurovat ty cos to jako koupil,né?
Myslím tím,že bývalý majitel si nad tím "meje ruce" jeho se to už přeci netýká.Je tam i datum,a to že už to někdo nedohlásil,na což je také stanovena doba,o tom už vědí od DI kde to původní majitel odhlásil-přehlásil od toho data.
Myslím,že toho černýho Petra držíš ty.
No oříšek,musíš to namazat.
Myslím tím,že bývalý majitel si nad tím "meje ruce" jeho se to už přeci netýká.Je tam i datum,a to že už to někdo nedohlásil,na což je také stanovena doba,o tom už vědí od DI kde to původní majitel odhlásil-přehlásil od toho data.
Myslím,že toho černýho Petra držíš ty.
No oříšek,musíš to namazat.
No on je v mezipřevodu,protože to auto koupi,pak se po.ralo a vrátil ho původ.majiteli.Ten dal inzerát a já ho koupil.Při prodeji tam byli oba.Já dostal plnou moc k převodu a oba techničáky-to by stačio k převodu.Jenže než jsem to stihl přepsat tak došlo k pár incidentům s autem a rozhodl jsem se ho rozebrat.
Tam hraje roli datum vystavení plné moci a kupní smlouvy,z toho je původní majitel v obligu, i když tam figuruje v mezipřevodu.To už není jeho věc,že si se na přihlášení vyka..l,to už on těžko mohl ovlivnit.Pakliže tu plnou moc(kopii) či zanešení této procedůry bylo v kupní smlouvě,kterou on má také,tak je věc jasná.Vem si to sám,kdyby za tebou někdo s tímhle přišel,co bys mu jako původní majitel asi řek.