Zdravím Tě, jednou sem krátce e34 525ix touring měl. Za tu chvíli sem si všim následujícího:
1) Jestli jezdíš rád rychle, tak v rychlostech nad 140 docela plave, má vyšší podvozek než normální e34
2) Jestli má tahle nivo: stojí balík uvést do funkčního stavu
3)pozor na stav podvozku: ceny všech dílů jsou na ix vyšší
4)jak se to chová na limitu sem nezkoušel, ale při normální jízdě nepoznáš rozdíl mezi 4x4 a 4x2
5)na sněhu vyjedeš cokoliv, v bahně taky. Zkoušel sem v zimě na rozbahněný louce, málem sem tam zůstal, ale byla to fakt strašná prasečina, zadokolka by odtud nevyjela pomalu ani za traktorem. Na sněhu taky dobrý, jenom nesmíš jet moc rychle, přece jenom váží to skoro 2 tuny a sice se to dost rychle rozjede, ale zastavit je pak problém
6)u mojeho stávkoval protiprokluz nebo co to bylo, takovej ten trojúhelníček jak je mezi tachometrem a otáčkoměrem, tak nevim, jestli to nebude častější nemoc ix
7)Kompletní brzdy vyjdou taky na docela slušnej balík ( ale třeba sou v háji jenom desky...)
8)spotřeba: po měste svižnějším tempem za 20, mimo město rychlosti do 150 cca 10-12 litrů na sto...
9)shnilej vejfuk nejni zas tak vyjímečná věc, možná mam někde zastrčenej eště náhradní kdybys potřeboval
Kdyby ses chtěl podívat na ceny náhradních dílů, tak to zkus tady:
http://www.elitecat.cz/
Neni tam všechno a občas docela chaos v sekcích, ale pro orientaci poslouží docela dobře.
Jinak za celou dobu sem s tim IXem neměl žádnej vážnější problém, akorát taky rezlo jak když z děla vystřelí...prahy, víko kufru, dveře zespoda...bublinky na laku kolem nádrže...
Pří běžným provozu se z motoru nemusí ždímat vůbec nic, stačí ho jenom tak lehce přikrmovat...když je potřeba, tak nějakejch 220 udělá, to je u ix max, maj kratší převodovku...
Kdybys měl eště nějakej dotaz, tak napiš třeba do SZ nebo jak budeš chtít...nevim, jestli sem si tu vzpoměl na všechno...