Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#201 Příspěvek od Brátn Moderátor »

Tak pánové dnes jsem přišel o svýho mazlíka, no tedy přišel dal jsem ho jednomu borcovi v Brně na přestavbu na LPG a jdu doufám do toho nejlepšího co je na trhu a to Prins VSI (holandská technologie a japonský vstřiky) slíbil mi, že to bude v pátek hotový, tak pak napíšu první dojmy, no doufám v to nejlepší, ale mám strach, že se tam začne něco srát. Tak mi držte palce ať to na ten plyn pojede, jo a ještě uvažuju jaký svíčky poradíte někdo co do toho mám dát když to teď bude jezdit na plyn, jinak mazlíka mám E39 523i rok 96. A kdyby někdo chtěl vědět cenu tak 40 000 s toroidní (místo rezervy) nádrží s obsahem asi 80l a v ceně je ten největší reduktor co se dá sehnat ten 300kw
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#202 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Svíčky byly řešeny hned na první straně této diskuse http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=1

Mám Bosch FR78X a jsem spokojen. Měním vždy s olejem a filtrem v jedné akci.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#203 Příspěvek od Brátn Moderátor »

Bratn píše:Tak pánové dnes jsem přišel o svýho mazlíka, no tedy přišel dal jsem ho jednomu borcovi v Brně na přestavbu na LPG a jdu doufám do toho nejlepšího co je na trhu a to Prins VSI (holandská technologie a japonský vstřiky) slíbil mi, že to bude v pátek hotový, tak pak napíšu první dojmy, no doufám v to nejlepší, ale mám strach, že se tam začne něco srát. Tak mi držte palce ať to na ten plyn pojede, jo a ještě uvažuju jaký svíčky poradíte někdo co do toho mám dát když to teď bude jezdit na plyn, jinak mazlíka mám E39 523i rok 96. A kdyby někdo chtěl vědět cenu tak 40 000 s toroidní (místo rezervy) nádrží s obsahem asi 80l a v ceně je ten největší reduktor co se dá sehnat ten 300kw

Tak už mám svýho mazlíka doma, ale nastal průser už dřív něco trochu klepalo v motoru, modlil jsem se ať to není nic vážnýho a nevěnoval tomu pozornost a při přestavbě se to projevilo dvakrát výrazněji. Při provozu na benzín se auto chová normálně a jen trochu klepe motor, ale při sepnutí na lpg se frekvence nezmění jen je dvakrát hlasitější to klepání a hlavní problém je v tom že při volnoběhu klesají otáčky a tak silně že to třepe celým autem a potom to zdechne, nevím čím to je pokud se s tím už někdo setkal prosím pomozte uvažoval jsem jestli to nebudou svíčky nebo nějaký senzor vačky nebo kliky možná ventil volnoběhu a v nejhorším váha vzduchu, tak co by jste tipovali vy?
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#204 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nebylo by dobré reklamovat nefunkčnost u toho, kdo to montoval?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#205 Příspěvek od Brátn Moderátor »

byl jsem u toho jak to tam dával celý odpoledne jsme to včera řešili a zkoušeli bohatost směsi atd a lpg je nastaveno přesně tak jak má ale prostě je něco s motorem, to klepání se projevilo i dřív než tam bylo lpg takže fakt je asi chyba v motoru, jedna věc je že když ráno nastartuju tak auto běží asi tři minuty než otevřu garáž a někdy se stane že to zdechne z ničeho nic prostě konec ale nastartuju znovu a podruhý mi to nezdechlo(zatím) a dokonce se mi stalo že jsem nastartoval, auto schválně držel ve vyšších otáčkách ujel asi 200m sešlápl spojku a přibržďoval z kopce a auto zdechlo
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#206 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pokud bylo kolísání otáček volnoběhu před zástavbou LPG, měl jsi to řešit před touto zástavbou a ne až teď. Nejede-li auto dobře na benzín, nepojede ani na LPG.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#207 Příspěvek od Brátn Moderátor »

no kolísání volnoběhu bylo a vlastně ani ne kolísání prostě to jen zdechlo, ale jen při studeným motoru po startu, tak jsem tomu nevěnoval takovou pozornost, je to moje první báwo a z filcky jsem byl zvyklý na ledacos, ale po zástavbě se tohle projevilo i při provozu na lpg, na benál se to dál chová jako předtím prostě trochu klepe a někdy po startu to zdechne plyn se zapíná až po ohřátí motoru, takže do tý doby vše ok, ale potom se sepne lpg a po nějakým čase to začne zase haprovat kolísají otáčky a někdy se to vyrovná prošlápnu plyn a je to zase ok ale po chvíli znovu a nakonec to zdechne
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#208 Příspěvek od Huska »

chtěl bych poprosit někoho s e39 (touringem) kdo má bombu místo rezervy o fotku kam přestěhovat kompresor nivelace. Boční kapsy jsou plné , na pravé straně nad baterii je sice zařízení na pantu s nápisem nokia 35x30x10cm, které nevím na co je ale nehceme ho demontovat. prosím o info kde je nejlepší místo na přesunutí. díky
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Aleš
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 19.09.2003 00:00
Bydliště: Praha

#209 Příspěvek od Aleš »

Na ten pant přijde bas. bedna. Mám ji tam.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#210 Příspěvek od Huska »

Aleš píše:Na ten pant přijde bas. bedna. Mám ji tam.


basová bedna to není vede do toho asi 10-15 tenkých kabelů, nicméně prosím o radu kam nejlíp přemístit kompresor a na co si dát pozor (nechceme to nechat na firmě co bude LPG montovat).
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Aleš
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 19.09.2003 00:00
Bydliště: Praha

#211 Příspěvek od Aleš »

Basová bedna to je, mám ji tam : subwooferbox hifi system č.d.65138374504.
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#212 Příspěvek od Patrik »

panove muzete mi nekdo nekoho doporucit na zastavbu LPG pro E39 523i ? uprimne ve waposu u plzne se me zdaji dost drahy a žádný dobrý reference sem na ně neslyšel. momentálně eště jezdím s Renaultem scenic 1,6 16v kde je LOVTEC montovaný firmou MOTORGAS - UH s.r.o. má to najeto na LPG krasných 40000 km předchozího majitele a mých 40000 km bez jediného zásahu to šlape jak hodinky. ted chci se vyhnout možným problémům a proto se ptám kde nechat v okolí plzně nebo prahy nějakej KM mě nezabije udělat LPG pokud máte někde nějakej tip budu rád ideálně od majitelů LPG právě ve voze s motorem M50, M52 nebo M54 díky moc za pomoc.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#213 Příspěvek od Brátn Moderátor »

Bratn píše:no kolísání volnoběhu bylo a vlastně ani ne kolísání prostě to jen zdechlo, ale jen při studeným motoru po startu, tak jsem tomu nevěnoval takovou pozornost, je to moje první báwo a z filcky jsem byl zvyklý na ledacos, ale po zástavbě se tohle projevilo i při provozu na lpg, na benál se to dál chová jako předtím prostě trochu klepe a někdy po startu to zdechne plyn se zapíná až po ohřátí motoru, takže do tý doby vše ok, ale potom se sepne lpg a po nějakým čase to začne zase haprovat kolísají otáčky a někdy se to vyrovná prošlápnu plyn a je to zase ok ale po chvíli znovu a nakonec to zdechne

Tak už jsem to vyřešil na diagnostice mi řekli, že je to vadné čidlo vačky, v Renocaru si s tím pohráli a doladili motor. V Greenfuel mi pak seřídili lpg a můžu říct, že tak dobře jak se s tím jezdí teď, se s tím snad nejezdilo nikdy, auto už zas krásně táhne, jestli jedu na lpg nebo benzín ani nepoznám a dnes jsem tankoval plnou nádrž za 1002Kč a to byl hodně krásný pocit. Takže všem vřele doporučuju Greenfuel v Brně v Řečkovicích. Sice je to malá garáž, ale ten borec co to dělá tomu fakt rozumí a dá se s ním domluvit snad úplně na všem ne jak v neschopným AGW v Líšni
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#214 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Má někdo zkušenost životností lambdasondy při dlouhodobém provozu na LPG? Proč se ptám ...
Mám 323ti E36 a podle dokumentace k vozu má na LPG najeto lehce přes 100 km (celkem 240 tisíc). Spotřeba za těch pár měsíců co ho mám nic moc, LPG podle tankování necelých 11 ltr/100 km a podle BC kolem 10 ltr/100 km. Při vynulování BC a "lehké" noze jsem se stěží dostal pod 8. Jezdil jsem týden (celou nádrž) na 99 natural od Benziny. Po přepnutí na LPG a vynulování BC mi to do HK podle BC jelo za 5,5 ltr/100 km na lehkou nohu = sobotní provoz v proudu s ostatními. Teď se to na couračky po okolí drží kolem 7,8 podle BC. Zajel jsem tedy na diagnostiku a mám obě lamby K.O.

Otázka: Je nějaká lambda pro provoz na LPG životnější než předepsná Bosch 13884?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#215 Příspěvek od Fil »

Huska píše:chtěl bych poprosit někoho s e39 (touringem) kdo má bombu místo rezervy o fotku kam přestěhovat kompresor nivelace. Boční kapsy jsou plné , na pravé straně nad baterii je sice zařízení na pantu s nápisem nokia 35x30x10cm, které nevím na co je ale nehceme ho demontovat. prosím o info kde je nejlepší místo na přesunutí. díky


Ahoj, opravdu nikdo neřešil problém kompresoru nivelace co je na místě budoucí toroidní nádrže? Děkuju, pokud někdo poradí.

A ještě jedna otázka, nemá někdo vyřešené tankování LPG vedle otvoru pro benzín pod dvířkama? (je opravdu nutné tankovat tam přes tu redukci?)

diky Fil 8)
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#216 Příspěvek od Patrik »

Fil píše:A ještě jedna otázka, nemá někdo vyřešené tankování LPG vedle otvoru pro benzín pod dvířkama? (je opravdu nutné tankovat tam přes tu redukci?)

diky Fil 8)


Obrázek
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#217 Příspěvek od Brátn Moderátor »

nazdar to by mě taky zajímalo, co je to za tankování pod víčkem benálu? teď jsem si nechal udělat lpg a řešil jsem kde tady tu vymoženost sehnat, klidně bych tankoval přes redukci, ale nelíbí se mi to tankování v nárazníku
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
jogurt
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: pon 21.04.2003 00:00

#218 Příspěvek od jogurt »

Bratn píše:nazdar to by mě taky zajímalo, co je to za tankování pod víčkem benálu? teď jsem si nechal udělat lpg a řešil jsem kde tady tu vymoženost sehnat, klidně bych tankoval přes redukci, ale nelíbí se mi to tankování v nárazníku

zeptej se ve smartoil.cz
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#219 Příspěvek od Patrik »

Bratn píše:nazdar to by mě taky zajímalo, co je to za tankování pod víčkem benálu? teď jsem si nechal udělat lpg a řešil jsem kde tady tu vymoženost sehnat, klidně bych tankoval přes redukci, ale nelíbí se mi to tankování v nárazníku
ta fotka je z tohoto webu a tam to do E39 montovali...

http://www.prestavba-lpg.cz/prestavena-vozidla/bmw/
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#220 Příspěvek od Fil »

díky, vypadá to zajímavě, ale znám jen ty klasický hrdla, takže to není asi uplně to ono, ale uvidime, co se dá dělat....
Škoda, že mi nikdo neporadí s nivelací, ale už to mám teoreticky vymyšleny a ta bedna s nápisem nokia je teda fakt basák, ikdyž se mi tomu nechtělo vůbec věřit........
:wink:
Odpovědět